quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
1000 per week
Slobeend: "enkelen, geen hordes"En we hebben gelukkig verder geen huizentekortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is geen probleem verder.
Oh boe hoe.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je had het over "dat soort mensen" alsof het wilden zijn, het zijn gewoon fucking mensen.
Mede daardoor groeit de bevolking gewoon. We blijven er ons probleem van maken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:37 schreef Slobeend het volgende:
Verder zei je "500-600K voor een eengezinswoning, oh ja kom maar met méér mensen! Je ziet de moedeloosheid toenemen." Alsof er nu horden asielzoekers binnenkomen die ervoor zorgen dat de huizenprijzen stijgen. Het is gewoon niet waar.
Dank jequote:Op woensdag 13 mei 2026 13:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je legt vooral een hoop wensdenken erin en in feite gaslight je hem nu dat hij ermee bedoelt wat jij er in negatieve zin van maakt.
Dat soort mensen = asielzoekers
Een ééngezinswoning kost inderdaad 500/600k. Asielzoekers krijgen gewoon een woning toegewezen. Die beeldvorming is lastig te verkopen. Hij beweert niet dat die woning 500/600k kost door de asielzoekers.
Je moet je eigen projecties wat beter onder controle houden, want je beschuldigt hem nu van jouw eigen interpretatie en brengt het alsof het een feit is en behandelt hem op basis daarvan. En als we dan toch goedkoop doen, je hebt een blauw kleurtje dus een voorbeeldfunctie.
Ik begrijp niet hoe toewijzing uberhaupt mogelijk is als het land van herkomst onbekend blijft. Zo iemand kan wel van alles beweren.quote:
Dat moet ook helemaal niet kunnen. Geen paspoort/legimitatie zal in elk normaal land een afwijzing betekenen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe toewijzing uberhaupt mogelijk is als het land van herkomst onbekend blijft. Zo iemand kan wel van alles beweren.
"Ik niet heb. Verloren lange reis. Alles kwait, alleen smartphone en Nikes nogquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:47 schreef DobbyDobby het volgende:
Dat moet ook helemaal niet kunnen. Geen paspoort/legimitatie zal in elk normaal land een afwijzing betekenen.
Volgens mij reden ze ook tegen dat busje aan en vertrokken ze weer zonder een aanrijdingsformulier in te vullen en verzekeringsgegevens uit te wisselen. Daar heeft de wet ook wel iets over te zeggen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien. Ze stond te filmen en dat was het resultaat.
En de politie die een man uit zijn auto sleurt, hem in elkaar trapt, terug hun busje in springt en een middelvinger naar de filmer opsteekt.
Vergeet het lerarentekort niet en de druk op de zorg.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:45 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En we hebben gelukkig verder geen huizentekortMaar het is geen probleem verder.
En vervolgens Lisa verkrachten en vermoorden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
"Ik niet heb. Verloren lange reis. Alles kwait, alleen smartphone en Nikes nog
Stapelgek... niet weten waar je ze eventueel naar terug zou kunnen sturen dus geef je ze maar gewoon een huis en een inkomen ?quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe toewijzing uberhaupt mogelijk is als het land van herkomst onbekend blijft. Zo iemand kan wel van alles beweren.
Het ergste is dat je ook niets weet van hun verleden en wat ze potentieel hebben uitgespookt. Niet zelden vluchten ze het land uit vanwege hun criminele verleden en niet vanwege oorlog.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Stapelgek... niet weten waar je ze eventueel naar terug zou kunnen sturen dus geef je ze maar gewoon een huis en een inkomen ?![]()
Logisch toch, want wat moet je er anders mee ?
quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
1000 per week
Slobeend: "enkelen, geen hordes"Ik zeg nergens "enkelen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het feit dat ondanks die oververtegenwoordiging, het overgrote merendeel niet crimineel is?quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:37 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En het feit dat bepaalde afkomsten dik oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit
Ze doen maar. Jij en ik hebben ook deels andere normen en waarden.quote:totaal andere normen en waarden hebben?
Ik ben inderdaad tegen de huidige voorrangsregeling.quote:En het feit dat ze wel eerder aan een huis komen, dan bepaalde mensen die al hun hele leven werken.
Bron? Want volgens het CBS klopt dat niet.quote:Dat 50% na 10 jaar nog in de bijstand zit.
Iedereen die asiel aan vraagt zonder paspoort of Identiteitspapieren moet je sowieso wegsturen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ergste is dat je ook niets weet van hun verleden en wat ze potentieel hebben uitgespookt. Niet zelden vluchten ze het land uit vanwege hun criminele verleden en niet vanwege oorlog.
Nou godzijdank het merendeel is geen crimineel!quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:02 schreef probeer het volgende:
[..]
En het feit dat ondanks die oververtegenwoordiging, het overgrote merendeel niet crimineel is?
[..]
Ze doen maar. Jij en ik hebben ook deels andere normen en waarden.
[..]
Ik ben inderdaad tegen de huidige voorrangsregeling.
[..]
Bron? Want volgens mij klopt dat niet. Elke groep met een specifieke migratieachtergrond zit na 10 jaar ruim onder de 50%. De groep die dat het slechtste doet (Syriërs) zitten na 6-9 jaar op 41%.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)r-achtergrondkenmerk
Zie 3.2.2
Dus allemaal weren, omdat een minderheid crimineel is?quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:11 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nou godzijdank het merendeel is geen crimineel!Elke crimineel is er een teveel. Je moet het gewoon niet willen.
Alsnog reizen ze 10 veilige landen door om hier te komen en komen ze niet in Polen of Hongarije. Dat mag, maar achteraan aansluiten bij woningen dan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:02 schreef probeer het volgende:
[..]
En het feit dat ondanks die oververtegenwoordiging, het overgrote merendeel niet crimineel is?
Klopt, jij legt graag mensen woorden in de mond.quote:Ze doen maar. Jij en ik hebben ook deels andere normen en waarden.
Van de Syrische vrouwen, Syriërs de groep met de laagste arbeidsparticipatie, werkt overigens maar 26 procent.quote:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-hebben-betaald-werkquote:Het aantal statushouders met betaald werk is in 2022 toegenomen, vergeleken met het jaar ervoor. Van de statushouders die in 2014 een verblijfsvergunning kregen, had 45 procent medio 2022 een baan. Dat blijkt uit nieuwe cijfers uit het onderzoek Asiel en integratie 2023 van het CBS.
Het bijstandsargument klopt gewoon hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus allemaal weren, omdat een minderheid crimineel is?
En je bijstand-argument, waar ook niets van over blijft?
Ja, eh .. er zijn inderdaad ook mensen die geen baan hebben maar ook geen bijstandsuitkering krijgen. Dat weet je best.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Alsnog reizen ze 10 veilige landen door om hier te komen en komen ze niet in Polen of Hongarije. Dat mag, maar achteraan aansluiten bij woningen dan.
En het tuig wordt er niet uitgegooid.
[..]
Klopt, jij legt graag mensen woorden in de mond.
Ik ben inderdaad tegen de huidige voorrangsregeling.
[..]
Bron? Want volgens mij klopt dat niet.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)r-achtergrondkenmerk
Zie 3.2.2
Van de Syrische vrouwen, Syriërs de groep met de laagste arbeidsparticipatie, werkt overigens maar 26 procent.
[..]
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-hebben-betaald-werk
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)r-achtergrondkenmerkquote:Op woensdag 13 mei 2026 14:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het bijstandsargument klopt gewoon hoor.
Recent als staatsburger naar Nederland gevlogen en heb 3 keer mijn paspoort moeten overleggenquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:47 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat moet ook helemaal niet kunnen. Geen paspoort/legimitatie zal in elk normaal land een afwijzing betekenen.
Gelukkig lopen er klaarblijkelikk al genoeg criminelen rond in ons kikkerlandje die niet vies zijn van wat brandstichting plus geweld tegen politie en brandweer.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:24 schreef Elan het volgende:
Dat de politieagenten hier nog aan mee willen werken. De politie zou eigenlijk de grootste tegenstander moeten zijn van al die criminelen die het land binnenkomen...
Zal geen slecht idee zijn. Je ziet aan Polen hoe veilig het land is geworden.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus allemaal weren, omdat een minderheid crimineel is?
En je bijstand-argument, waar ook niets van over blijft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |