abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin woensdag 13 mei 2026 @ 13:15:42 #76
35723 crew  GGMM
pi_220781982
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:13 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Zit je te trollen of geloof je die 99% echt?
Door mensen zoals jij wordt er niet meer met elkaar gepraat. Als je het ergens niet eens bent zet je mensen neer als radicale mongolen die er niks van snappen. Treurig.

En nee, dat was overduidelijk wat overdreven.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220782028
We lost a soldier.
  woensdag 13 mei 2026 @ 13:18:51 #78
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220782047
Alsof de Nederlandse samenleving maximaal belast zou mogen worden met wat die nog net aankan om gelukszoekers die 15 veilige landen zijn doorgereisd te helpen. De leerkrachten die weer een stapje harder moeten lopen voor weer een kind met een taalachterstand, de modalen die weer iets harder moeten zoeken om een woning te krijgen, iedereen met een lager salaris doet al niet meer mee op de woningmarkt.

De zorg die een tandje bij moet schakelen voor zowel de geestelijke problematiek als de extra gezondheidsproblemen, de politie die de mouwen nog even extra moet opstropen voor de culturele aanpassingsproblemen en straatterreur.

Het wordt zomaar even afgewenteld, maar Nederlanders worden geacht gratis en voor niets alle problemen die meekomen maar weg te werken, terwijl dat een enorme druk met zich meebrengt. In een maatschappij die al piept en kraakt onder het juk van de overbevolking. Omdat dit feestje nu al sinds de jaren 70 voort gaat.

En dan laten we nog even buitenbeschouwing wat deze verandering, cultureel en demografisch betekent voor ons en onze kinderen in de toekomst.

Gewoon stoppen met deze onhoudbare onzin.

Maar nee laten we het pijnpunt en de focus op wat AZC protesten leggen. Komt wel heel goed uit :)

[ Bericht 8% gewijzigd door RamboDirk op 13-05-2026 13:25:55 ]
pi_220782058
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 12:41 schreef Dutchguy het volgende:
Een tweet van D66: "Schandalig gedrag in Loosdrecht van mensen die met geweld hun zin proberen te krijgen. Demonstreren mag. Intimideren, vuurwerk gooien, brand veroorzaken en blokkeren van hulpdiensten nooit. In Nederland praten we met elkaar, ook als we het niet met elkaar eens zijn."

Hoezo wordt er "gepraat"? Deze boosheid is er nou juist omdat er niet gepraat en geluisterd wordt maar mensen steeds het nieuws krijgen over wat er in hun buurt gebeurt als alles al in kannen en kruiken is. Werd er maar gepraat.
Ik kan het woord praten niet meer horen. :')
pi_220782070
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:19 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik kan het woord praten niet meer horen. :')
We moeten het beter uítleggen!
pi_220782095
Dat de politieagenten hier nog aan mee willen werken. De politie zou eigenlijk de grootste tegenstander moeten zijn van al die criminelen die het land binnenkomen...
blablablabla
pi_220782118
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:24 schreef Elan het volgende:
Dat de politieagenten hier nog aan mee willen werken. De politie zou eigenlijk de grootste tegenstander moeten zijn van al die criminelen die het land binnenkomen...
Ik denk niet eens dat ze dat perse willen. Ze voeren natuurlijk uit wat ze opgedragen krijgen vanuit de overheid.
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 13:28:25 #83
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220782125
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:15 schreef GGMM het volgende:

[..]
Door mensen zoals jij wordt er niet meer met elkaar gepraat. Als je het ergens niet eens bent zet je mensen neer als radicale mongolen die er niks van snappen. Treurig.

En nee, dat was overduidelijk wat overdreven.
Oja nu ben ik het probleem, lekker ben jij. Ik zeg nergens radicale mongool, als je sec kijkt wat jij net zegt en een hoop anderen in dit topic zie ik vooral angst en heel heel heel veel aannames die helemaal niet bewezen zijn. Nederland loopt niet vol met migranten en hebben niet het woningprobleem veroozaakt om maar iets te noemen. Er is ook geen AZC op elke hoek van elk dorp. Ze veroorzaken veel minder problemen dan wordt gesuggereerd. Het afwentelen van elk probleem op asielzoekers is gewoon heel dom, sorry dat ik zeg. Het is de feiten negeren. En ja, ik snap heus wel dat het raar aanvoelt als er ineens een AZC in je dorp komt maar het gaat in de meeste gevallen gewoon goed. En soms helaas wel eens niet. Het zijn net mensen wat dat betreft.
pi_220782127
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:24 schreef Elan het volgende:
Ik denk dat ze dat diep in hun hart ook zijn maar helaas moeten ze naar hun burgemeester luisteren.
  woensdag 13 mei 2026 @ 13:29:19 #85
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220782134
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:00 schreef probeer het volgende:

[..]
[..]
:W
Je hebt dus eigenlijk niks te zeggen, anders dan wat smaad?
  woensdag 13 mei 2026 @ 13:31:04 #86
396550 Richestorags
pi_220782142
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:08 schreef Spring_Sale het volgende:
Ik heb beelden gezien van die mevrouw die voor haar eigen tuin door een ME'er met wapenstok vol en opzettelijk op d'r mond werd geslagen. Dit gaat echt te ver. Die ME-figuren sporen niet. Dit doen ze dus nooit bij XR of Antifa.
Die heb ik ook gezien. Ze stond te filmen en dat was het resultaat.

En de politie die een man uit zijn auto sleurt, hem in elkaar trapt, terug hun busje in springt en een middelvinger naar de filmer opsteekt.
pi_220782148
Het mag niet en ik zou het ook nooit doen maar ik snap wel de reden erachter.
  Forum Admin woensdag 13 mei 2026 @ 13:33:43 #88
35723 crew  GGMM
pi_220782154
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:28 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Oja nu ben ik het probleem, lekker ben jij. Ik zeg nergens radicale mongool, als je sec kijkt wat jij net zegt en een hoop anderen in dit topic zie ik vooral angst en heel heel heel veel aannames die helemaal niet bewezen zijn. Nederland loopt niet vol met migranten en hebben niet het woningprobleem veroozaakt om maar iets te noemen. Er is ook geen AZC op elke hoek van elk dorp. Ze veroorzaken veel minder problemen dan wordt gesuggereerd. Het afwentelen van elk probleem op asielzoekers is gewoon heel dom, sorry dat ik zeg. Het is de feiten negeren. En ja, ik snap heus wel dat het raar aanvoelt als er ineens een AZC in je dorp komt maar het gaat in de meeste gevallen gewoon goed. En soms helaas wel eens niet. Het zijn net mensen wat dat betreft.
Geen idee waarom je meningen van anderen in een discussie over mijn post betrekt.
Te veel inwoners is wel degelijk één van de oorzaken van woningtekort. Jij betrekt er nu posts van anderen bij en maakt er van dat dit de enige reden zou zijn voor het woningtekort en dat álle problemen door asielzoekers veroorzaakt worden maar ik geloof dat ik een stuk genuanceerder was.
Met je 'ben jij nou al radicaal' :')
Misschien moet je die drek niet bij mij neergooien thanks
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220782173
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:31 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Die heb ik ook gezien. Ze stond te filmen en dat was het resultaat.

En de politie die een man uit zijn auto sleurt, hem in elkaar trapt, terug hun busje in springt en een middelvinger naar de filmer opsteekt.
Het is raar selectief. Als je diegenen aan de kant mept die de brandweer de doorgang verspert zou dat prima te begrijpen zijn, nee dat laten we doorsudderen, maar we vallen wel iemand aan die niets meer doet dan op afstand te filmen. Ehh...
pi_220782179
quote:

[..]
En het feit dat bepaalde afkomsten dik oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit, totaal andere normen en waarden hebben? En het feit dat ze wel eerder aan een huis komen, dan bepaalde mensen die al hun hele leven werken. Dat 50% na 10 jaar nog in de bijstand zit. Dat vergeet je allemaal maar? Ze hebben het woningprobleem niet veroorzaakt, maar ze zijn er zeker een deel van.
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 13:37:41 #91
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220782180
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:33 schreef GGMM het volgende:

[..]
Geen idee waarom je meningen van anderen in een discussie over mijn post betrekt.
Te veel inwoners is wel degelijk één van de oorzaken van woningtekort. Jij betrekt er nu posts van anderen bij en maakt er van dat dit de enige reden zou zijn voor het woningtekort en dat álle problemen door asielzoekers veroorzaakt worden maar ik geloof dat ik een stuk genuanceerder was.
Met je 'ben jij nou al radicaal' :')
Misschien moet je die drek niet bij mij neergooien thanks
Je had het over "dat soort mensen" alsof het wilden zijn, het zijn gewoon fucking mensen. Verder zei je "500-600K voor een eengezinswoning, oh ja kom maar met méér mensen! Je ziet de moedeloosheid toenemen." Alsof er nu horden asielzoekers binnenkomen die ervoor zorgen dat de huizenprijzen stijgen. Het is gewoon niet waar.
  woensdag 13 mei 2026 @ 13:38:44 #92
396550 Richestorags
pi_220782191
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Het is raar selectief. Als je diegenen aan de kant mept die de brandweer de doorgang verspert zou dat prima te begrijpen zijn, nee dat laten we doorsudderen, maar we vallen wel iemand aan die niets meer doet dan op afstand te filmen. Ehh...
In haar eigen tuin notabene...
pi_220782209
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:37 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Je had het over "dat soort mensen" alsof het wilden zijn, het zijn gewoon fucking mensen. Verder zei je "500-600K voor een eengezinswoning, oh ja kom maar met méér mensen! Je ziet de moedeloosheid toenemen." Alsof er nu horden asielzoekers binnenkomen die ervoor zorgen dat de huizenprijzen stijgen. Het is gewoon niet waar.
Dat is wel waar, omdat er geen huurwoningen meer zijn gaan steeds meer mensen kopen en dan stijgen de kosten voor een koopwoningen enorm.
pi_220782212
quote:

[..]

Ze hebben het woningprobleem niet veroorzaakt maar ze dragen er natuurlijk wel aan bij. Los daarvan hoe kun je nieuwe mensen binnenlaten als je je eigen bevolking niet eens fatsoenlijk kunt huisvesten?

En dan ook nog eens problematische groepen jonge mannen in een dorp huisvesten. De politiek is elke verbinding met de bevolking en realiteit kwijt.
blablablabla
  woensdag 13 mei 2026 @ 13:41:09 #95
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220782219
quote:

[..]
1000 per week

Slobeend: "enkelen, geen hordes"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220782226
quote:
Als je de allerbelabberdste vraagstelling even parkeert kun je eruit concluderen dat 99% van de mensen het hart op de goede plaats heeft zitten als het om echte vluchtelingen gaat.

Dat laat onverlet dat een meerderheid van de inwoners het spuug en spuugzat is dat we blijven aanmodderen met overlastgevende gelukszoekers die geen enkele bijdrage kunnen/willen/zullen leveren behoudens het aan ons opdringen van hun eigen achterlijke cultuur waar ze zogenaamd uit gevlucht zijn.

En zolang deugend nederland categorisch weigert gradaties aan te brengen in de enorme hordes die zich hier melden zal de boel alleen maar grimmiger worden. De zalvende en schijnheilige praatjes van Jetten en Klaver c.s. helpen niet meer.
-
  woensdag 13 mei 2026 @ 13:42:13 #97
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220782233
Wat ook wel apart is om (vanaf een afstandje) te zien, is dat die Free Palestine beweging samen met deze asielindustrie voor een enorme splitsing in onze samenleving zorgt. En je ziet dat ook gewoon terug in een topic als dit.

We verliezen zo dus ook nog de cohesie in ons eigen land en worden vijanden van elkaar, bovenop de indringers die sowieso al tegen ons zijn vanuit hun eigen achtergrond.

En daarnaast zorgt de overheid ook nog eens voor extra spanning en verdeeldheid door de manier waarop zij hun voorkeur en geweldsmonopolie toepassen.

En dat is de reden dat David Betz ook zegt dat dit ook wel fout moet gaan. Niet of het fout gaat dus, maar meer wanneer.
  woensdag 13 mei 2026 @ 13:42:25 #98
396550 Richestorags
pi_220782234
quote:

[..]
Je legt vooral een hoop wensdenken erin en in feite gaslight je hem nu dat hij ermee bedoelt wat jij er in negatieve zin van maakt.

Dat soort mensen = asielzoekers

Een ééngezinswoning kost inderdaad 500/600k. Asielzoekers krijgen gewoon een woning toegewezen. Die beeldvorming is lastig te verkopen. Hij beweert niet dat die woning 500/600k kost door de asielzoekers.

Je moet je eigen projecties wat beter onder controle houden, want je beschuldigt hem nu van jouw eigen interpretatie en brengt het alsof het een feit is en behandelt hem op basis daarvan. En als we dan toch goedkoop doen, je hebt een blauw kleurtje dus een voorbeeldfunctie.
  woensdag 13 mei 2026 @ 13:44:07 #99
396550 Richestorags
pi_220782248
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:42 schreef Tengano het volgende:
Wat ook wel apart is om (vanaf een afstandje) te zien, is dat die Free Palestine beweging samen met deze asielindustrie voor een enorme splitsing in onze samenleving zorgt. En je ziet dat ook gewoon terug in een topic als dit.

We verliezen zo dus ook nog de cohesie in ons eigen land en worden vijanden van elkaar, bovenop de indringers die sowieso al tegen ons zijn vanuit hun eigen achtergrond.

En daarnaast zorgt de overheid ook nog eens voor extra spanning en verdeeldheid door de manier waarop zij hun voorkeur en geweldsmonopolie toepassen.

En dat is de reden dat David Betz ook zegt dat dit ook wel fout moet gaan. Niet of het fout gaat dus, maar meer wanneer.
Er zijn mensen die er belang bij hebben dat het volk tegen elkaar wordt uitgespeeld. Dat zijn de mensen waar je naar moet kijken.
pi_220782250
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:42 schreef Tengano het volgende:

En daarnaast zorgt de overheid ook nog eens voor extra spanning en verdeeldheid door de manier waarop zij hun geweldsmonopolie toepassen.

En dat is de reden dat David Betz ook zegt dat dit ook wel fout moet gaan. Niet of het fout gaat dus, maar wanneer.
Allochtonen worden voorgetrokken en dus ook hun supportgroepjes, dat is al decennia zo in Nederland.
Hier een mooi voorbeeld hoe Antifa wel mag demonstreren PRO asielzoekers en tegenstanders worden weggejaagd.

Bekijk deze YouTube-video
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')