't is natuurlijk niet echt picnic-weer.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ze proberen het wel ... aanvallen op het juiste moment ... maar de benen
Heb het idee dat die nog niet terug zijnquote:Op woensdag 13 mei 2026 14:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Verschil blijft rond de minuut hangen. Je zou toch zeggen dat een deel van de sprinttrein van Trek wel teruggekeerd is. Die kunnen de komende 70 kilometer wel hun werk doen.
Dit lijkt me ook niet. Magnier was al wel terug dus ik dacht anderen ook.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb het idee dat die nog niet terug zijn
Misschien hopen op wat meer ruimte als ze de renners kunnen losrijden die te dichtbij staan?quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
G1-tactics nu al... Er moeten wat mannen gedumpt worden kennelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |