Prachtig. Mooie foto’s zeg! Lekker plekje welquote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:48 schreef nostra het volgende:
Liv Yoga
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuinen van de Smid in Cronesteynpark (met neefje dan):
[ afbeelding ]
Mijn rustplek is vaak in mijn playstation wereldje?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Niet een specifieke plek, maar vooral een plek waar ik alleen ben. Met mijn eigen gedachten.
Waar ik niet gestoord wordt door anderen, ook niet door vrienden en familie. Zelfs niet door mijn huisdieren.
Geen telefoontjes, whatsappjes, het toevallige sociale praatje met de buren, etc. En geen verplichtingen heb die ik de komende tijd moet nakomen. Gewoon...niks.
En nee, dat is niet thuis; simpelweg omdat daar altijd iemand om mij heen zit. Die plek kan dus overal zijn.
Zeker. En je favoriete rustplek hoeft natuurlijk niet thuis te zijn. Maar klinkt goed!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Niet een specifieke plek, maar vooral een plek waar ik alleen ben. Met mijn eigen gedachten.
Waar ik niet gestoord wordt door anderen, ook niet door vrienden en familie. Zelfs niet door mijn huisdieren.
Geen telefoontjes, whatsappjes, het toevallige sociale praatje met de buren, etc. En geen verplichtingen heb die ik de komende tijd moet nakomen. Gewoon...niks.
En nee, dat is niet thuis; simpelweg omdat daar altijd iemand om mij heen zit. Die plek kan dus overal zijn.
Ja ervaar ik ook zo. Zo kunnen bepaalde games mooi rust geven. Welke game dat ook mag zijn uiteraard.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mijn rustplek is vaak in mijn playstation wereldje?
Hoeft niet eens een roleplay te zijn of open wereld.
Maar gewoon even focus op iets wat ik leuk of geweldig vind.
Daar zit soms wel een rare lijn tussen, als ik het te leuk vind kan het weer doorslaan naar hyper worden ervan
Maar dat randje weet ik wel vaker te herkennen en mee te dealen.
Ik herken dit niet meteen. Lijkt op elder scrolls maar hoop niet dat het als vloeken in de kerk isquote:
Dark Soulsquote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:47 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Ik herken dit niet meteen. Lijkt op elder scrolls maar hoop niet dat het als vloeken in de kerk is
Hoeft toch niet perse? Een kerk is vaak een erg rustgevende plek, ook voor mensen die niet gelovig zijn.quote:
De stilte en sereenheidquote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeft toch niet perse? Een kerk is vaak een erg rustgevende plek, ook voor mensen die niet gelovig zijn.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De stilte en sereenheid
Ik begrijp je wel
En stel je zou bidden: niks mis mee
(Stiekem bid ik best vaakdat geeft een rustige plek in je hoofd)
Kaarsjes branden doe ik dan weer nietquote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik bid niet maar ga vaak een kaarsje branden, is ook zo'n rustig moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen zoals ik zei, dat geeft een prettige, rust in mijn hoofd. Dus eigenlijk mijn safe-space
Dit is volgens mij offtopic, excuus
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kaarsjes branden doe ik dan weer niet
Al begrijp ik wel dat anderen dat prettig vindenDit topic is juist voor beetje luchtigheid en wat je zegt gaat over rust dus excuses nergens voor nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen zoals ik zei, dat geeft een prettige, rust in mijn hoofd. Dus eigenlijk mijn safe-space
Dit is volgens mij offtopic, excuus
Ik ga ook wel eens naar musea in t buitenland over de islamquote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeft toch niet perse? Een kerk is vaak een erg rustgevende plek, ook voor mensen die niet gelovig zijn.
Vind ik niet. Ik heb heel vaak in een kerk of kathedraal gezeten en het verbijsterde me steeds opnieuw de bouwkunst van deze geestelijke bevlogenheid.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die baseliek in Oudenbosch vond ik ook prachtig en rustig om even te zitten op een bankje.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:54 schreef Lienekien het volgende:
Een kerk of kathedraal lijkt me juist bij uitstek de plek om rust te vinden.
Zeker, of je gelovig bent of niet. Een kerk is vaak stil en los van de zondagen relatief rustig.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:54 schreef Lienekien het volgende:
Een kerk of kathedraal lijkt me juist bij uitstek de plek om rust te vinden.
Geen mensenhand aan te pas gekomen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:15 schreef Hiddendoe het volgende:
Nee, geen enkele kerk, kathedraal of wat voor gebouw dan ook kan mij diezelfde rust geven zoals de natuur dat kan.
Geen enkele mensenhand is hier aan te pas gekomen.
[ afbeelding ]
Water, aarde en lucht.
Meer heb ik niet nodig.
Meer heeft onze planeet niet te bieden.
En kijk nu eens. Zo mooi.
![]()
![]()
Dat klopt dan toch, het is een creatie van de komjoeterquote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geen mensenhand aan te pas gekomen.
En dan een AI-gegenereerde foto plaatsen.
Ja en? Iedereen weet dat. Behalve jij blijkbaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geen mensenhand aan te pas gekomen.
En dan een AI-gegenereerde foto plaatsen.
Ze zeikt je niet af. Ze vindt het gewoon wat humor.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja en? Iedereen weet dat. Behalve jij blijkbaar.
Ik heb geen camera. Of een YT account.
Dat ik dan toch nog de moeite neem om passende afbeeldingen hier te plaatsen is voor jou een reden om mij af te zeiken?
Ik ben niet gelovig, maar die oude mooie kerken hebben wel iets bijzonders en rustgevend.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De Groote Wielen. Leeuwarden.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:54 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
De Amsterdamse waterleidingduinen
Je had ook gewoon een foto kunnen kiezen van een bestaand stukje natuur. Waar je zelf wel eens komt of wel eens geweest bent.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja en? Iedereen weet dat. Behalve jij blijkbaar.
Ik heb geen camera. Of een YT account.
Dat ik dan toch nog de moeite neem om passende afbeeldingen hier te plaatsen is voor jou een reden om mij af te zeiken?
Dat is dan toch even een plek om tot rust te komen en even te bezinnen ? Of na te denken.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mooie spot in de fipo! Ik ging nog weleens even een sigaretje roken op het bankje aan de maarsseveense plassen, maar dat was meer een ode aan Robocop, Karim en mijn ex.
Het heeft me in elk geval genoeg gedachten opgeleverd ja!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is dan toch even een plek om tot rust te komen en even te bezinnen ? Of na te denken.
Mooi opgeruimde plek.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:40 schreef DjVero het volgende:
Mijn mancave op zolder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1. Techhouse (combi met progressive en melodic techno soms)quote:
Daar zitten vast nog pareltjes tussen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:14 schreef DjVero het volgende:
[..]
1. Techhouse (combi met progressive en melodic techno soms)
2. House (mainstage/commercieel)
3. Hardstyle
De vinyl die je ziet is mijn verzameling hardstyle van 2002 tot ong. 2012 (zo even uit mijn hoofd), het jaar waarin de verkoop volledig instortte helaas.
Ja, inderdaad. Ik was daar ook een paar keer en ik was stomverbaasd dat ik daar herten zag die totaal niet bang voor me waren. Ze stonden daar gewoon wat te eten en ze keken gewoon naar me. Dat had ik nog nooit meegemaakt. Ik had er toen met iemand over die daar in de buurt woonde. En die zei: Weet je hoe dat komt? Honden zijn daar verboden.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:54 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
De Amsterdamse waterleidingduinen
Geen honden, auto’s, scooters, fatbikes, fietsen. Alleen maar mensen die wandelen. Als je een beetje van het padje af ben dan kom ik soms kilometers lang niemand tegen. Heerlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:06 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik was daar ook een paar keer en ik was stomverbaasd dat ik daar herten zag die totaal niet bang voor me waren. Ze stonden daar gewoon wat te eten en ze keken gewoon naar me. Dat had ik nog nooit meegemaakt. Ik had er toen met iemand over die daar in de buurt woonde. En die zei: Weet je hoe dat komt? Honden zijn daar verboden.
Inderdaad, nooit bij stil gestaan. Dus dat richten honden dus aan in natuurgebieden, dat je dat daar nooit dieren ziet...
Regelmatig dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:19 schreef murp het volgende:
[..]
Geen honden, auto’s, scooters, fatbikes, fietsen. Alleen maar mensen die wandelen. Als je een beetje van het padje af ben dan kom ik soms kilometers lang niemand tegen. Heerlijk
Bomen bestuderen, foto's maken van de prachtige natuur daar en regelmatig een hert, dat is echt heel apart, mekaar een beetje aankijken en niks aan de hand. Heeft diepe indruk op me gemaakt. Je voelt je daar één met de natuur.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:19 schreef murp het volgende:
[..]
Geen honden, auto’s, scooters, fatbikes, fietsen. Alleen maar mensen die wandelen. Als je een beetje van het padje af ben dan kom ik soms kilometers lang niemand tegen. Heerlijk
Niks dom aanquote:Op woensdag 13 mei 2026 00:44 schreef greysbones het volgende:
Mijn tuin
En misschien nog wel het meest bij de vijver
Dom naar de vissen staren![]()
Ik ga ook wel lekker altijd op het uitzicht in mijn tuin vanaf de hangmatquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:46 schreef Chandler het volgende:
Mijn uitzicht als ik in mijn tuin zit
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 11:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ga ook wel lekker altijd op het uitzicht in mijn tuin vanaf de hangmat
[ afbeelding ]Heerlijk! Ik kom eraan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[ afbeelding ]Je hebt wat meer uitzicht dan dat ik heb, maar het is heerlijk om tegen groen aan te kijken ipv grijs/rood (steen, gebouwen etc).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
[..]
[ afbeelding ]Hhet betere werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
Dit. In de auto een stuk rijden, muziek lekker aan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
Even een rondje rijden als in we zien wel waar we terecht komen kan ook rustgevend zijn.
Wel 's Avonds toch? Overdag zorgt het verkeer alleen maar voor ergernissen met al die drukte en idioten op de weg.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Dit. In de auto een stuk rijden, muziek lekker aan.
Het positieve is dat je blijkbaar nog wel tot rust kunt komen. Tijdens hardlopen lukt het bijvoorbeeld. Dat laat in ieder geval zien dat die rust er nog ergens zitquote:Op donderdag 14 mei 2026 12:33 schreef incel het volgende:
Ik zou willen dat ik tot rust kan komen maar ik kan dit niet. Ik kan alleen tot rust komen als ik slaap, of tijdens het hardlopen, of wanneer ik grote hoeveelheden drank/drugs tot mij genomen heb ik weet nu al dat als ik ooit dood ga het door iets aan m'n hart zou komen
Ja maar ik ben wel een maximum zenuwenlijer. Ik nagelbijt ook al m'n hele leven en ga altijd 10x harder dan de rest en heb 0 geduld. Mensen noemen wij wel eens ongeduldig maar ik vind meer dat ik een hoger standaard heb qua tempo.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:38 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Het positieve is dat je blijkbaar nog wel tot rust kunt komen. Tijdens hardlopen lukt het bijvoorbeeld. Dat laat in ieder geval zien dat die rust er nog ergens zit
Misschien zit daar ook juist een deel van de kracht en de valkuil tegelijk. Mensen die altijd “aan” staan krijgen vaak veel gedaan en denken snel, maar vergeten soms dat rust ook onderdeel is van volhouden.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:43 schreef incel het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel een maximum zenuwenlijer. Ik nagelbijt ook al m'n hele leven en ga altijd 10x harder dan de rest en heb 0 geduld. Mensen noemen wij wel eens ongeduldig maar ik vind meer dat ik een hoger standaard heb qua tempo.
Ik rust pas als ik tussen 6 planken lig.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:45 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Misschien zit daar ook juist een deel van de kracht en de valkuil tegelijk. Mensen die altijd “aan” staan krijgen vaak veel gedaan en denken snel, maar vergeten soms dat rust ook onderdeel is van volhouden.
haha en dat is je goed recht.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:56 schreef incel het volgende:
[..]
Ik rust pas als ik tussen 6 planken lig.
Ik ben af en toe wel jaloers op mensen die gewoon rust kunnen pakken. Even zitten en aan niks denken of zo. Is mij nooit gelukt. Er is altijd wat te doen. Het leven van een spast valt niet mee.quote:
wat een mooie blauwe regenquote:Op woensdag 13 mei 2026 16:24 schreef RM-rf het volgende:
M'n terras is mn ultieme chill plek ..
meestal als ik er ga zitten om een beetje tot rust te komen, gaat m'n hond gelijk ook daar liggen
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |