Prachtig. Mooie foto’s zeg! Lekker plekje welquote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:48 schreef nostra het volgende:
Liv Yoga
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuinen van de Smid in Cronesteynpark (met neefje dan):
[ afbeelding ]
Mijn rustplek is vaak in mijn playstation wereldje?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Niet een specifieke plek, maar vooral een plek waar ik alleen ben. Met mijn eigen gedachten.
Waar ik niet gestoord wordt door anderen, ook niet door vrienden en familie. Zelfs niet door mijn huisdieren.
Geen telefoontjes, whatsappjes, het toevallige sociale praatje met de buren, etc. En geen verplichtingen heb die ik de komende tijd moet nakomen. Gewoon...niks.
En nee, dat is niet thuis; simpelweg omdat daar altijd iemand om mij heen zit. Die plek kan dus overal zijn.
Zeker. En je favoriete rustplek hoeft natuurlijk niet thuis te zijn. Maar klinkt goed!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Niet een specifieke plek, maar vooral een plek waar ik alleen ben. Met mijn eigen gedachten.
Waar ik niet gestoord wordt door anderen, ook niet door vrienden en familie. Zelfs niet door mijn huisdieren.
Geen telefoontjes, whatsappjes, het toevallige sociale praatje met de buren, etc. En geen verplichtingen heb die ik de komende tijd moet nakomen. Gewoon...niks.
En nee, dat is niet thuis; simpelweg omdat daar altijd iemand om mij heen zit. Die plek kan dus overal zijn.
Ja ervaar ik ook zo. Zo kunnen bepaalde games mooi rust geven. Welke game dat ook mag zijn uiteraard.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mijn rustplek is vaak in mijn playstation wereldje?
Hoeft niet eens een roleplay te zijn of open wereld.
Maar gewoon even focus op iets wat ik leuk of geweldig vind.
Daar zit soms wel een rare lijn tussen, als ik het te leuk vind kan het weer doorslaan naar hyper worden ervan
Maar dat randje weet ik wel vaker te herkennen en mee te dealen.
Ik herken dit niet meteen. Lijkt op elder scrolls maar hoop niet dat het als vloeken in de kerk isquote:
Dark Soulsquote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:47 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Ik herken dit niet meteen. Lijkt op elder scrolls maar hoop niet dat het als vloeken in de kerk is
Hoeft toch niet perse? Een kerk is vaak een erg rustgevende plek, ook voor mensen die niet gelovig zijn.quote:
De stilte en sereenheidquote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeft toch niet perse? Een kerk is vaak een erg rustgevende plek, ook voor mensen die niet gelovig zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |