Yup en Ahabquote:
Daar moest ik ook al aan denkenquote:
Mag toch hopen dat hier flinke represailles op staan.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
Zie filmpje in de link
https://www.ad.nl/112-nie(...)-te-redden~a8b5de9f/
Wat mij betreft is het art. 5, direct rijbewijs kwijt.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat hier flinke represailles op staan.
Niets mis mee toch?quote:
Lit it jo smeitsje.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:13 schreef RedShoe het volgende:
Vroeg eten vanmiddag. Zoonlief moet vanavond nog weg.
Wat gaan we eten? Hier aardappelen met broccoli, geraspte kaas en een groentesaus
https://www.youtube.com/shorts/su6qe_Wkx-Mquote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:13 schreef RedShoe het volgende:
Vroeg eten vanmiddag. Zoonlief moet vanavond nog weg.
Wat gaan we eten? Hier aardappelen met broccoli, geraspte kaas en een groentesaus
Waar?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn jullie al klaar voor de OS in 2030 in heerenveen?
Thialfquote:
Oja, dat duurt nog even. En hier heb ik daar weinig last van denk ik.quote:
Zou wel heel leuk zijn. Ik zag de directeur vandaag al glunderend zeggen dat er een kans is.quote:
De zombies van van de week zijn ook al niet daar gekomen hequote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Oja, dat duurt nog even. En hier heb ik daar weinig last van denk ik.
Anders is er echt nooit een kans dat ze daar iets van een OS krijgen, dus die snappen we nog wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou wel heel leuk zijn. Ik zag de directeur vandaag al glunderend zeggen dat er een kans is.
Kardinge is bij voorbaat al kansloos.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De zombies van van de week zijn ook al niet daar gekomen he
[..]
Anders is er echt nooit een kans dat ze daar iets van een OS krijgen, dus die snappen we nog wel.
Heel NL is kansloos voor de winterspelen. Alleen bij iets dat dus alleen het schaatsen komt kan er wat.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kardinge is bij voorbaat al kansloos.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Gelukt?quote:
RS heeft gelijk.quote:
Het ligt dit keer niet aan mij?quote:
Het ligt dit keer ook niet aan jou.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ligt dit keer niet aan mij?
503quote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ligt dit keer ook niet aan jou.
Ik zie posts niet doorkomen zelfs.
Ik heb geen enkel probleem vandaag gehad nogquote:Op dinsdag 12 mei 2026 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ligt dit keer ook niet aan jou.
Ik zie posts niet doorkomen zelfs.
Hier valt het ook mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel probleem vandaag gehad nog
Hoezo 'wat anders'??quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:48 schreef Domnivoor het volgende:
Het duurt nooit lang. Als FOK! hapert ga ik even wat anders doen.
Ik kreeg laatst een leuk linkje wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo 'wat anders'??
Zijn er andere dingen dan fok dan![]()
Does posten danquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een leuk linkje wel.
Luktt niet , sorry.quote:
quote:
quote:
Mooie fotoquote:
Wie is dejarige?quote:
Hullo marioquote:
Wij doen gewoon niet meequote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
Lied is niet besonders, donderdag
dann
Vanavond gekijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |