Yup en Ahabquote:
Daar moest ik ook al aan denkenquote:
Mag toch hopen dat hier flinke represailles op staan.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
Zie filmpje in de link
https://www.ad.nl/112-nie(...)-te-redden~a8b5de9f/
Wat mij betreft is het art. 5, direct rijbewijs kwijt.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat hier flinke represailles op staan.
Niets mis mee toch?quote:
Lit it jo smeitsje.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:13 schreef RedShoe het volgende:
Vroeg eten vanmiddag. Zoonlief moet vanavond nog weg.
Wat gaan we eten? Hier aardappelen met broccoli, geraspte kaas en een groentesaus
https://www.youtube.com/shorts/su6qe_Wkx-Mquote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:13 schreef RedShoe het volgende:
Vroeg eten vanmiddag. Zoonlief moet vanavond nog weg.
Wat gaan we eten? Hier aardappelen met broccoli, geraspte kaas en een groentesaus
Waar?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn jullie al klaar voor de OS in 2030 in heerenveen?
Thialfquote:
Oja, dat duurt nog even. En hier heb ik daar weinig last van denk ik.quote:
Zou wel heel leuk zijn. Ik zag de directeur vandaag al glunderend zeggen dat er een kans is.quote:
De zombies van van de week zijn ook al niet daar gekomen hequote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Oja, dat duurt nog even. En hier heb ik daar weinig last van denk ik.
Anders is er echt nooit een kans dat ze daar iets van een OS krijgen, dus die snappen we nog wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou wel heel leuk zijn. Ik zag de directeur vandaag al glunderend zeggen dat er een kans is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |