Ja het is wel warm nu jaquote:
En hoe was 'ie?quote:
Al de hele ochtend zonder problemen!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:38 schreef mitt het volgende:
Toch weer tevreden dat we weer een dagje FOK! hebben gekregen.
Nog niemand uitgekafferd ook?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Al de hele ochtend zonder problemen!
Nooitquote:
Voorlopig nog wel! Alles goed met iedereen hier?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:49 schreef mitt het volgende:
Jongens wat is het druk hier.
Weet niet of de servers dit aankunnen
Veel plezierquote:
Vanavond badje opzetten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:51 schreef mitt het volgende:
![]()
Zijn we allemaal klaar voor het weer des doods?
Same samequote:
Aloude vraag; kan je er overdag beste een zeil overheen leggen om het bad sneller op te warmen? Of werkt dat toch het snelste door vol in de zon te laten staanquote:
Ik loop wel met een paar gieters warm water. De rest is te ingewikkeld voor mijquote:Op donderdag 18 juni 2026 10:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Aloude vraag; kan je er overdag beste een zeil overheen leggen om het bad sneller op te warmen? Of werkt dat toch het snelste door vol in de zon te laten staan
Ja hier gaat het ook met emmers hoor. maar dacht ga eens een zeil proberen ookquote:Op donderdag 18 juni 2026 10:23 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik loop wel met een paar gieters warm water. De rest is te ingewikkeld voor mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |