abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 mei 2026 @ 00:41:39 #276
511221 Hetekip
Depressief
pi_220787292
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:40 schreef FreshFruit het volgende:
Verhaal hoef ik niet meer te doen zeker?
Jazeker maat. Altijd welkom.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  donderdag 14 mei 2026 @ 00:44:31 #277
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220787297
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:41 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Wat ik verdien, maakt deze koude maatschappij niet uit. Volgens de maatschappij verdien ik niks.
[..]
Er is een hoge comorbiditeit tussen de schizotypische persoonlijkheidstoornis en drugs/alcohol. Ik heb gewoon pech gehad. Nooit gevraagd voor een leven vol trauma, en ouders die emotioneel afstandelijk waren. Het vervelende aan trauma vind ik nog wel, waarom laten mensen je achter met zoiets? Ze zouden je beter gewoon kunnen vermoorden, je laten leven is geen genade.
Een dubbel diagnose.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 14 mei 2026 @ 00:48:56 #278
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220787306
GVD, dan had ik je hier niet kunnen spreken Waardevol.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220787318
Ben jij ook herstellende @FreshFruit?
  donderdag 14 mei 2026 @ 00:58:55 #280
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220787324
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Ben jij ook herstellende @:FreshFruit?
Nee DD, ben wel heel denkend waar dit heen gaat.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220787328
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:58 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Nee DD, ben wel heel denkend waar dit heen gaat.
Blijf je drinken?
pi_220787331
Want dit topic is wel stoppen met drinken. Dat wil ik en denk iedereen hier ook.
  donderdag 14 mei 2026 @ 01:05:00 #283
511221 Hetekip
Depressief
pi_220787337
Alcohol is kut, want het geeft je die illusie van dat het goed gaat.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  donderdag 14 mei 2026 @ 01:05:14 #284
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220787338
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 01:01 schreef Duveldrinker het volgende:
Want dit topic is wel stoppen met drinken. Dat wil ik en denk iedereen hier ook.
Mijn stopdagen blijven steeds groter. Als ik op 5 zit kom ik terug. :W
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 01:05:14 #285
441859 crew  Lenny77
pi_220787339
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 01:01 schreef Duveldrinker het volgende:
Want dit topic is wel stoppen met drinken. Dat wil ik en denk iedereen hier ook.
Dit is inderdaad wel een belangrijk iets
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220787345
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 01:05 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Mijn stopdagen blijven steeds groter. Als ik op 5 zit kom ik terug. :W
Nee maar je mag altijd posten hier, maar het doel is wel stoppen.
pi_220787347
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 01:05 schreef Hetekip het volgende:
Alcohol is kut, want het geeft je die illusie van dat het goed gaat.
Wijze woorden ..
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 01:07:36 #288
38824 crew  Droopie
pi_220787351
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 01:05 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Mijn stopdagen blijven steeds groter. Als ik op 5 zit kom ik terug. :W
:Y

Als je 2 dagen gestopt bent zou het ook al leuk zijn hoor.

Wel 2 hele dagen :)
Niet dat ik die regel bepaal van hoeveel dagen, maar misschien kunnen we je net dat ene kleine laatste zetje geven om er vol voor te gaan.

Bv alleen al een keer het gesprek aangaan met de huisarts.
Hell To The Liars
pi_220787361
Ik ben eigenlijk wel blij dat dit topic weer tot leven is gebracht. Want ik denk wel dat we elkaar kunnen helpen. Elke dag is er 1 tje.
pi_220787362
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 01:05 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Mijn stopdagen blijven steeds groter. Als ik op 5 zit kom ik terug. :W
Dat gaat zeker lukken! ^O^
  donderdag 14 mei 2026 @ 01:13:29 #291
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220787363
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 01:12 schreef Shii het volgende:

[..]
Dat gaat zeker lukken! ^O^
Dame Shii. *O* O+
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 01:18:22 #292
38824 crew  Droopie
pi_220787371
Heb ik het verhaal nu nog steeds niet gehoord?
Hell To The Liars
  donderdag 14 mei 2026 @ 01:18:55 #293
511221 Hetekip
Depressief
pi_220787374
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 01:06 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
Wijze woorden ..
Ik vind het soms ook dubbel, aan de ene kant heeft alcohol denk ik mijn leven gered toen ik echt gewoon diep zat en iets nodig had om mezelf te bedwelmen. Aan de andere kant heb ik op alcohol ook eens mijn hele pols opengesneden.

Het is gewoon rotzooi, maar ik blijf er bij. Het leven eromheen is ook hard. Iemand zou zich niet zo moeten voelen, het gevoel dat je de fles nodig hebt of zo.

Als de maatschappij gewoon wat milder was en mensen beter met elkaar omgingen, maar helaas. Fatsoen is soms ver te zoeken. Wanneer ik 35 wordt ga ik nadenken wat ik met mijn leven wil doen. Maar ik vermoed dat ik dan een euthanasie traject aanvraag.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  donderdag 14 mei 2026 @ 01:19:18 #294
511221 Hetekip
Depressief
pi_220787376
En nu ga ik slapen want ik merk dat ik teveel negatieve gedachtes heb, helaas.

Werkte mijn brein maar zoals dat van normale mensen. :')
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220787377
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 01:19 schreef Hetekip het volgende:
En nu ga ik slapen want ik merk dat ik teveel negatieve gedachtes heb, helaas.
Slaap lekker kerel
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 01:19:58 #296
38824 crew  Droopie
pi_220787378
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 01:19 schreef Hetekip het volgende:
En nu ga ik slapen want ik merk dat ik teveel negatieve gedachtes heb, helaas.

Werkte mijn brein maar zoals dat van normale mensen. :')
Slaap lekker :)
Hell To The Liars
pi_220787379
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 01:18 schreef Droopie het volgende:
Heb ik het verhaal nu nog steeds niet gehoord?
Ik ben er ook wel benieuwd naar
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 01:20:50 #298
38824 crew  Droopie
pi_220787380
Ik ga ook slapen, trusten :)
Hell To The Liars
pi_220787381
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 01:13 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dame Shii. *O* O+
Succes Fresh! ^O^

En voor iedereen die steun kan gebruiken, heel veel succes met stoppen! ^O^
pi_220787383
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 01:20 schreef Droopie het volgende:
Ik ga ook slapen, trusten :)
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 01:20 schreef Droopie het volgende:
Ik ga ook slapen, trusten :)
Slaapse Droopie, wil je nog een keer de hoge bomen aanraken? Of moet ik slaafs 15 euri overmaken? :P :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')