Jazeker maat. Altijd welkom.quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:40 schreef FreshFruit het volgende:
Verhaal hoef ik niet meer te doen zeker?
Een dubbel diagnose.quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:41 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wat ik verdien, maakt deze koude maatschappij niet uit. Volgens de maatschappij verdien ik niks.
[..]
Er is een hoge comorbiditeit tussen de schizotypische persoonlijkheidstoornis en drugs/alcohol. Ik heb gewoon pech gehad. Nooit gevraagd voor een leven vol trauma, en ouders die emotioneel afstandelijk waren. Het vervelende aan trauma vind ik nog wel, waarom laten mensen je achter met zoiets? Ze zouden je beter gewoon kunnen vermoorden, je laten leven is geen genade.
Nee DD, ben wel heel denkend waar dit heen gaat.quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:55 schreef Duveldrinker het volgende:
Ben jij ook herstellende @:FreshFruit?
Blijf je drinken?quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee DD, ben wel heel denkend waar dit heen gaat.
Mijn stopdagen blijven steeds groter. Als ik op 5 zit kom ik terug.quote:Op donderdag 14 mei 2026 01:01 schreef Duveldrinker het volgende:
Want dit topic is wel stoppen met drinken. Dat wil ik en denk iedereen hier ook.
Dit is inderdaad wel een belangrijk ietsquote:Op donderdag 14 mei 2026 01:01 schreef Duveldrinker het volgende:
Want dit topic is wel stoppen met drinken. Dat wil ik en denk iedereen hier ook.
Nee maar je mag altijd posten hier, maar het doel is wel stoppen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn stopdagen blijven steeds groter. Als ik op 5 zit kom ik terug.
Wijze woorden ..quote:Op donderdag 14 mei 2026 01:05 schreef Hetekip het volgende:
Alcohol is kut, want het geeft je die illusie van dat het goed gaat.
quote:Op donderdag 14 mei 2026 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn stopdagen blijven steeds groter. Als ik op 5 zit kom ik terug.
Dat gaat zeker lukken!quote:Op donderdag 14 mei 2026 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn stopdagen blijven steeds groter. Als ik op 5 zit kom ik terug.
Dame Shii.quote:
Ik vind het soms ook dubbel, aan de ene kant heeft alcohol denk ik mijn leven gered toen ik echt gewoon diep zat en iets nodig had om mezelf te bedwelmen. Aan de andere kant heb ik op alcohol ook eens mijn hele pols opengesneden.quote:
Slaap lekker kerelquote:Op donderdag 14 mei 2026 01:19 schreef Hetekip het volgende:
En nu ga ik slapen want ik merk dat ik teveel negatieve gedachtes heb, helaas.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 mei 2026 01:19 schreef Hetekip het volgende:
En nu ga ik slapen want ik merk dat ik teveel negatieve gedachtes heb, helaas.
Werkte mijn brein maar zoals dat van normale mensen.
Ik ben er ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 14 mei 2026 01:18 schreef Droopie het volgende:
Heb ik het verhaal nu nog steeds niet gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |