Je komt weer met een lege zak thuis.quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:23 schreef Hetekip het volgende:
Ik zou zo weer erheen willen gaan, maar is niet slim
Wie houd er van een alcholist?quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:23 schreef LXIV het volgende:
Vrijen jullie niet liever met een vrouw die echt van je houdt?
Niemand houdt van een loser, die niks waard is.quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:23 schreef LXIV het volgende:
Vrijen jullie niet liever met een vrouw die echt van je houdt?
Ja daaromquote:Op donderdag 14 mei 2026 00:27 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Niemand houdt van een loser, die niks waard is.
quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:27 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Niemand houdt van een loser, die niks waard is.
Genoeg vrouwen, al is wel lastiger er eentje te vinden denk ik. En je moet jezelf niet diskwalificeren natuurlijk. Ook jij hebt er recht op en de mogelijkheid toe.quote:
Ik moet zeggen vond dit een leuk gesprek. Eerlijk en hard.quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:27 schreef Droopie het volgende:
Nou mensen, ik ga zo lekker slapen.
Ik vond het een fijn topic en goed gesprek vanavond
Vertel gerust maat.quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
Als jullie nog even wakker blijven heb ik een leuk verhaal.
Ik ben het gewoonweg niet waard maat. Ik ben kapot in mijn hoofd.quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Genoeg vrouwen, al is wel lastiger er eentje te vinden denk ik. En je moet jezelf niet diskwalificeren natuurlijk. Ook jij hebt er recht op en de mogelijkheid toe.
Nu wil ik het weten ookquote:Op donderdag 14 mei 2026 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
Als jullie nog even wakker blijven heb ik een leuk verhaal.
Je bent het wel waard man, de een wordt geboren met een open ruggetje, de ander met een kronkel in zijn hoofd.quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:30 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ben het gewoonweg niet waard maat. Ik ben kapot in mijn hoofd.
Nee joh, wij zijn kapot in ons hoofd en dat maakt ons uniekquote:Op donderdag 14 mei 2026 00:30 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja, als alcohol mijn enige probleem was, maakte het niet uit.quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je bent het wel waard man, de een wordt geboren met een open ruggetje, de ander met een kronkel in zijn hoofd.
Kiezen we allemaal toch niet voor.
Maar dat maakt het nog niet dat je het niet verdient.quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:37 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja, als alcohol mijn enige probleem was, maakte het niet uit.
Maar schizotypisch zijn is geen lolletje.
Je bent alles waad.quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:30 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Alcohol is vaak het gevolgquote:Op donderdag 14 mei 2026 00:37 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja, als alcohol mijn enige probleem was, maakte het niet uit.
Maar schizotypisch zijn is geen lolletje.
Jawel graag zelfsquote:Op donderdag 14 mei 2026 00:40 schreef FreshFruit het volgende:
Verhaal hoef ik niet meer te doen zeker?
Wat ik verdien, maakt deze koude maatschappij niet uit. Volgens de maatschappij verdien ik niks.quote:Op donderdag 14 mei 2026 00:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar dat maakt het nog niet dat je het niet verdient.
Er is een hoge comorbiditeit tussen de schizotypische persoonlijkheidstoornis en drugs/alcohol. Ik heb gewoon pech gehad. Nooit gevraagd voor een leven vol trauma, en ouders die emotioneel afstandelijk waren. Het vervelende aan trauma vind ik nog wel, waarom laten mensen je achter met zoiets? Ze zouden je beter gewoon kunnen vermoorden, je laten leven is geen genade.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |