abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 mei 2026 @ 00:23:49 #251
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220787214
Vrijen jullie niet liever met een vrouw die echt van je houdt?
The End Times are wild
pi_220787219
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:23 schreef Hetekip het volgende:
Hoeren zijn gevaarlijk, godverdomme.
Nou het heeft mij meer geld gekost dan drank, maar het was in dezelfde volgorde.
  donderdag 14 mei 2026 @ 00:24:39 #253
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220787221
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:23 schreef Hetekip het volgende:
Ik zou zo weer erheen willen gaan, maar is niet slim :')
Je komt weer met een lege zak thuis.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220787228
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:23 schreef LXIV het volgende:
Vrijen jullie niet liever met een vrouw die echt van je houdt?
Wie houd er van een alcholist?
  donderdag 14 mei 2026 @ 00:27:15 #255
511221 Hetekip
Depressief
pi_220787233
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:23 schreef LXIV het volgende:
Vrijen jullie niet liever met een vrouw die echt van je houdt?
Niemand houdt van een loser, die niks waard is.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220787235
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:27 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Niemand houdt van een loser, die niks waard is.
Ja daarom
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 00:27:49 #257
38824 crew  Droopie
pi_220787238
Nou mensen, ik ga zo lekker slapen.

Ik vond het een fijn topic en goed gesprek vanavond :)
Hell To The Liars
  donderdag 14 mei 2026 @ 00:28:41 #258
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220787240
Als jullie nog even wakker blijven heb ik een leuk verhaal.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 14 mei 2026 @ 00:28:41 #259
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220787241
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:27 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Niemand houdt van een loser, die niks waard is.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:26 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
Wie houd er van een alcholist?
Genoeg vrouwen, al is wel lastiger er eentje te vinden denk ik. En je moet jezelf niet diskwalificeren natuurlijk. Ook jij hebt er recht op en de mogelijkheid toe.
The End Times are wild
pi_220787242
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:27 schreef Droopie het volgende:
Nou mensen, ik ga zo lekker slapen.

Ik vond het een fijn topic en goed gesprek vanavond :)
Ik moet zeggen vond dit een leuk gesprek. Eerlijk en hard.
  donderdag 14 mei 2026 @ 00:29:44 #261
511221 Hetekip
Depressief
pi_220787245
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
Als jullie nog even wakker blijven heb ik een leuk verhaal.
Vertel gerust maat.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  donderdag 14 mei 2026 @ 00:30:10 #262
511221 Hetekip
Depressief
pi_220787246
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:28 schreef LXIV het volgende:

[..]
[..]
Genoeg vrouwen, al is wel lastiger er eentje te vinden denk ik. En je moet jezelf niet diskwalificeren natuurlijk. Ook jij hebt er recht op en de mogelijkheid toe.
Ik ben het gewoonweg niet waard maat. Ik ben kapot in mijn hoofd.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 00:30:15 #263
38824 crew  Droopie
pi_220787247
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
Als jullie nog even wakker blijven heb ik een leuk verhaal.
Nu wil ik het weten ook :P
Hell To The Liars
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 00:31:24 #264
38824 crew  Droopie
pi_220787250
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:30 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik ben het gewoonweg niet waard maat. Ik ben kapot in mijn hoofd.
Je bent het wel waard man, de een wordt geboren met een open ruggetje, de ander met een kronkel in zijn hoofd.

Kiezen we allemaal toch niet voor.
Hell To The Liars
pi_220787256
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:30 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik ben het gewoonweg niet waard maat. Ik ben kapot in mijn hoofd.
Nee joh, wij zijn kapot in ons hoofd en dat maakt ons uniek :)
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 00:35:20 #266
38824 crew  Droopie
pi_220787265
In afwachting van leuke verhalen..
Kennen jullie deze gast.

Was vroeger sidekick bij 538, en nu DJ bij slamFm!

Michiel Met · Episode

Die heeft ook een creatief en druk hoofd
Zitten nog wel wat goede tips tussen.
Hell To The Liars
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 00:35:53 #267
441859 crew  Lenny77
pi_220787267
Wees allemaal aub eens een beetje lief voor jezelf ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 14 mei 2026 @ 00:37:08 #268
511221 Hetekip
Depressief
pi_220787269
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:31 schreef Droopie het volgende:

[..]
Je bent het wel waard man, de een wordt geboren met een open ruggetje, de ander met een kronkel in zijn hoofd.

Kiezen we allemaal toch niet voor.
Ja, als alcohol mijn enige probleem was, maakte het niet uit.

Maar schizotypisch zijn is geen lolletje.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 00:38:09 #269
38824 crew  Droopie
pi_220787278
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:37 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja, als alcohol mijn enige probleem was, maakte het niet uit.

Maar schizotypisch zijn is geen lolletje.
Maar dat maakt het nog niet dat je het niet verdient.
Hell To The Liars
pi_220787280
Bekijk deze YouTube-video

maatje van me heeft bij Glenn gezeten. Ik ga daar wel goed op die man.
  donderdag 14 mei 2026 @ 00:38:41 #271
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220787282
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:30 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik ben het gewoonweg niet waard maat. Ik ben kapot in mijn hoofd.
Je bent alles waad. O+
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220787284
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:37 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja, als alcohol mijn enige probleem was, maakte het niet uit.

Maar schizotypisch zijn is geen lolletje.
Alcohol is vaak het gevolg
  donderdag 14 mei 2026 @ 00:40:19 #273
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220787286
Verhaal hoef ik niet meer te doen zeker?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220787290
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:40 schreef FreshFruit het volgende:
Verhaal hoef ik niet meer te doen zeker?
Jawel graag zelfs
  donderdag 14 mei 2026 @ 00:41:28 #275
511221 Hetekip
Depressief
pi_220787291
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:38 schreef Droopie het volgende:

[..]
Maar dat maakt het nog niet dat je het niet verdient.
Wat ik verdien, maakt deze koude maatschappij niet uit. Volgens de maatschappij verdien ik niks.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 00:38 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
Alcohol is vaak het gevolg
Er is een hoge comorbiditeit tussen de schizotypische persoonlijkheidstoornis en drugs/alcohol. Ik heb gewoon pech gehad. Nooit gevraagd voor een leven vol trauma, en ouders die emotioneel afstandelijk waren. Het vervelende aan trauma vind ik nog wel, waarom laten mensen je achter met zoiets? Ze zouden je beter gewoon kunnen vermoorden, je laten leven is geen genade.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')