Frankrijk is verlorenquote:Op maandag 11 mei 2026 20:26 schreef de_boswachter het volgende:
Nice…. uh not so nice. Daar reed zo’n moslimidioot jaar of 10 geleden de hele boulevard plat. Was er paar jaar geleden, liepen aantal jaren na het voorval nog steeds zwaarbewapende militairen door de stad :’)
Shithole Frankrijk.
Edit: onze landelijke media zijn al naar huis inderdaad
Ik voelde mij in Frankrijk nog onveiliger dan in Zuid-Amerika/Afrika en dat zegt watquote:Op maandag 11 mei 2026 20:26 schreef de_boswachter het volgende:
Nice…. uh not so nice. Daar reed zo’n moslimidioot jaar of 10 geleden de hele boulevard plat. Was er paar jaar geleden, liepen aantal jaren na het voorval nog steeds zwaarbewapende militairen door de stad :’)
Shithole Frankrijk.
Edit: onze landelijke media zijn al naar huis inderdaad
quote:Op maandag 11 mei 2026 20:29 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik voelde mij in Frankrijk nog onveiliger dan in Zuid-Amerika/Afrika en dat zegt wat
Marseille zeker? Ik had in Parijs dan weer nergens last van.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:29 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik voelde mij in Frankrijk nog onveiliger dan in Zuid-Amerika/Afrika en dat zegt wat
Gaat ook geen nieuws worden.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:39 schreef Zwansen het volgende:
2 doden door mogelijk een afrekening in het criminele circuit. Vreselijk natuurlijk, maar toch niet zo vreemd dat dit niet meteen nieuws in Nederland is?
Ah het nieuwe normaal word hier bevestigd.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gaat ook geen nieuws worden.
De TS dacht al dat de media hier een aanslag verborgen willen houden, that’s it.
Misschien komt ie zo nog met een theorie dat dit echt zo is.
Nee, totaal niet. Criminele afrekeningen in Nederland halen vaak het nieuws niet eens.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:39 schreef Zwansen het volgende:
2 doden door mogelijk een afrekening in het criminele circuit. Vreselijk natuurlijk, maar toch niet zo vreemd dat dit niet meteen nieuws in Nederland is?
Lyonquote:Op maandag 11 mei 2026 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marseille zeker? Ik had in Parijs dan weer nergens last van.
Parijsquote:
Criminele schietpartijen boeien in Nederland niemand, laat staan als het tussen een stel Fransen gebeurt 1000km verderopquote:Op maandag 11 mei 2026 20:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ah het nieuwe normaal word hier bevestigd.
Klopt, onveilig voelde ik mij niet, maar het is natuurlijk gewoon een 3e wereldstad inmiddels. Kun je je nog voorstellen dat Fransen ooit om hun elegantie bekend stonden?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:44 schreef PurifieR het volgende:
[..]
ParijsOm de eiffeltoren te bezoeken eerst door een muur van negerts moeten die je met de ene hand goedkope troep proberen te verkopen en met de andere hand je portemonnee proberen te jatten.
Wat is dat land toch ongelooflijk ver af aan het zakken.
Het is onvoorstelbaar. Dit was in 2019. Ik ben er in 1996 geweest met een schooltripje. Echt een wereld van verschil, niet te geloven hoe verbruint en dus afgegleden het daar is in die 20+ jaarquote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:00 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Klopt, onveilig voelde ik mij niet, maar het is natuurlijk gewoon een 3e wereldstad inmiddels. Kun je je nog voorstellen dat Fransen ooit om hun elegantie bekend stonden?
Parijs is mijn favoriete stad in Noord-Afrika.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:02 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Het is onvoorstelbaar. Dit was in 2019. Ik ben er in 1996 geweest met een schooltripje. Echt een wereld van verschil, niet te geloven hoe verbruint en dus afgegleden het daar is in die 20+ jaar
Ik ben nooit in Parijs geweest toen het nog wat was, maar weet wel dat ik er nooit meer terugkomquote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:02 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Het is onvoorstelbaar. Dit was in 2019. Ik ben er in 1996 geweest met een schooltripje. Echt een wereld van verschil, niet te geloven hoe verbruint en dus afgegleden het daar is in die 20+ jaar
Londen was ook al zoiets inderdaad. Vreselijk waar het naartoe gaat, maar als je het woord 'omvolking' durft uit te spreken, dán ben je pas het échte probleemquote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:26 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik ben nooit in Parijs geweest toen het nog wat was, maar weet wel dat ik er nooit meer terugkom![]()
De grootste achteruitgang die ik heb meegemaakt is Londen. Was daar in 2008 en een paar maanden terug. Wat een verschrikking. Echt in alles achteruitgegaan. Onveiliger, smeriger, demografisch totaal veranderd. Dat gaat de nieuwe hoofdstad van het midden oosten worden.
Ik wil niet zeggen dat het een omvolking is, maar je kunt niet ontkennen dat bepaalde steden/landen demografisch totaal veranderd zijn en dat de Moslim gemeenschap ontzettend groeiende is. Dan steek je bewust je kop in het zand. En er is geen stad/land op vooruitgegaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:37 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Londen was ook al zoiets inderdaad. Vreselijk waar het naartoe gaat, maar als je het woord 'omvolking' durft uit te spreken, dán ben je pas het échte probleem
Echt ranzig inderdaad. Neem ook Berlijn of eigenlijk, treurig genoeg, elke andere grote Europese stad. Overal zie je het vuilnis over straat lopen. Echt een straatbeeld uit een horrorfilm. Het waren ooit zulke mooie, trotse steden en nu het is verval heel erg zichtbaar door de hordes vieze, smerige ratten die er rondlopen en de boel verzieken.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:26 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik ben nooit in Parijs geweest toen het nog wat was, maar weet wel dat ik er nooit meer terugkom![]()
De grootste achteruitgang die ik heb meegemaakt is Londen. Was daar in 2008 en een paar maanden terug. Wat een verschrikking. Echt in alles achteruitgegaan. Onveiliger, smeriger, demografisch totaal veranderd. Dat gaat de nieuwe hoofdstad van het midden oosten worden.
In a nutshell: import shit - create a shithole. Over het algemeen komt niet het meest ontwikkelde volk Europa binnen, sterker nog, het meerendeel is sterk conservatief, houden er middeleeuwse ideen op na qua religie, kleding, vrouwen/meisjes, etc.,. zitten vaak in de slachtofferrol, wensen zich niet aan te passen, hebben gewoon een heel andere cultuur die totaal niet aansluit bij de Westerse normen en waarden, denken hier in een soort luilekkerland terecht te komen, eisen allerlei onrealistische zaken, verwachten dat de autochtone bevolking zich wel aan hun aanpast, vertonen vaak cirmineel gedrag (van stelen, fraude, verkrachting, excessief geweld tot terroristische activiteiten, etc.) en zo kan ik nog wel een paar uur doorgaan. Het matcht gewoon niet, punt. En het verziekt de Westerse samenleving als een soort kankergezwel ....................... als we niet opppassen zijn we straks als land terminaal!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:52 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat het een omvolking is, maar je kunt niet ontkennen dat bepaalde steden/landen demografisch totaal veranderd zijn en dat de Moslim gemeenschap ontzettend groeiende is. Dan steek je bewust je kop in het zand. En er is geen stad/land op vooruitgegaan.Het is natuurlijk al te gek voor woorden dat je al steden hebt in Engeland waar de Islam het grootste geloof is. Dat was 25 jaar geleden ondenkbaar. Nu is het meer een kwestie van tijd voor bepaalde steden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |