abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220767492
twitter


Eerste op X. MSM slaapt.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220767503
Dat is niet zo nice
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220767685
Nice…. uh not so nice. Daar reed zo’n moslimidioot jaar of 10 geleden de hele boulevard plat. Was er paar jaar geleden, liepen aantal jaren na het voorval nog steeds zwaarbewapende militairen door de stad :’)

Shithole Frankrijk.

Edit: onze landelijke media zijn al naar huis inderdaad :')
U MAD?
pi_220767699
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:26 schreef de_boswachter het volgende:
Nice…. uh not so nice. Daar reed zo’n moslimidioot jaar of 10 geleden de hele boulevard plat. Was er paar jaar geleden, liepen aantal jaren na het voorval nog steeds zwaarbewapende militairen door de stad :’)

Shithole Frankrijk.

Edit: onze landelijke media zijn al naar huis inderdaad :')
Frankrijk is verloren
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220767706
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:27 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Frankrijk is verloren
Engeland ook. Hoe lang hebben wij nog?
pi_220767713
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:26 schreef de_boswachter het volgende:
Nice…. uh not so nice. Daar reed zo’n moslimidioot jaar of 10 geleden de hele boulevard plat. Was er paar jaar geleden, liepen aantal jaren na het voorval nog steeds zwaarbewapende militairen door de stad :’)

Shithole Frankrijk.

Edit: onze landelijke media zijn al naar huis inderdaad :')
Ik voelde mij in Frankrijk nog onveiliger dan in Zuid-Amerika/Afrika en dat zegt wat _O-
pi_220767776
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:29 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik voelde mij in Frankrijk nog onveiliger dan in Zuid-Amerika/Afrika en dat zegt wat _O-


En ondertussen rollebolt politiek Europa over elkaar heen, zonder het probleem aan te willen pakken.
U MAD?
  maandag 11 mei 2026 @ 20:39:00 #8
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220767808
2 doden door mogelijk een afrekening in het criminele circuit. Vreselijk natuurlijk, maar toch niet zo vreemd dat dit niet meteen nieuws in Nederland is?
  Redactie Sport maandag 11 mei 2026 @ 20:44:47 #9
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220767866
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:29 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik voelde mij in Frankrijk nog onveiliger dan in Zuid-Amerika/Afrika en dat zegt wat _O-
Marseille zeker? Ik had in Parijs dan weer nergens last van.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220767898
quote:
11s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:08 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Eerste op X. MSM slaapt.
KLB / MSM misnomer
  maandag 11 mei 2026 @ 20:53:24 #11
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220767971
quote:
7s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:39 schreef Zwansen het volgende:
2 doden door mogelijk een afrekening in het criminele circuit. Vreselijk natuurlijk, maar toch niet zo vreemd dat dit niet meteen nieuws in Nederland is?
Gaat ook geen nieuws worden.
De TS dacht al dat de media hier een aanslag verborgen willen houden, that’s it.

Misschien komt ie zo nog met een theorie dat dit echt zo is. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220768036
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Gaat ook geen nieuws worden.
De TS dacht al dat de media hier een aanslag verborgen willen houden, that’s it.

Misschien komt ie zo nog met een theorie dat dit echt zo is. :')
Ah het nieuwe normaal word hier bevestigd.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:28:20 #13
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_220768306
quote:
7s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:39 schreef Zwansen het volgende:
2 doden door mogelijk een afrekening in het criminele circuit. Vreselijk natuurlijk, maar toch niet zo vreemd dat dit niet meteen nieuws in Nederland is?
Nee, totaal niet. Criminele afrekeningen in Nederland halen vaak het nieuws niet eens.
pi_220770136
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Marseille zeker? Ik had in Parijs dan weer nergens last van.
Lyon :P Marseille ga ik nooit heen. Parijs vond ik ook wel meevallen, maar je bent natuurlijk in het centrum. Maar je zag al wel dat het een smerige stad was.
pi_220770417
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:12 schreef DobbyDobby het volgende:
Parijs vond ik ook wel meevallen
Parijs :') Om de eiffeltoren te bezoeken eerst door een muur van negerts moeten die je met de ene hand goedkope troep proberen te verkopen en met de andere hand je portemonnee proberen te jatten.

Wat is dat land toch ongelooflijk ver af aan het zakken.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 09:46:39 #16
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220770433
Maar ja.. is dit een “normale” afrekening in het criminele circuit of een aanslag?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220770481
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ah het nieuwe normaal word hier bevestigd.
Criminele schietpartijen boeien in Nederland niemand, laat staan als het tussen een stel Fransen gebeurt 1000km verderop
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220770510
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:44 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Parijs :') Om de eiffeltoren te bezoeken eerst door een muur van negerts moeten die je met de ene hand goedkope troep proberen te verkopen en met de andere hand je portemonnee proberen te jatten.

Wat is dat land toch ongelooflijk ver af aan het zakken.
Klopt, onveilig voelde ik mij niet, maar het is natuurlijk gewoon een 3e wereldstad inmiddels. Kun je je nog voorstellen dat Fransen ooit om hun elegantie bekend stonden?
pi_220770516
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:00 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Klopt, onveilig voelde ik mij niet, maar het is natuurlijk gewoon een 3e wereldstad inmiddels. Kun je je nog voorstellen dat Fransen ooit om hun elegantie bekend stonden?
Het is onvoorstelbaar. Dit was in 2019. Ik ben er in 1996 geweest met een schooltripje. Echt een wereld van verschil, niet te geloven hoe verbruint en dus afgegleden het daar is in die 20+ jaar
  dinsdag 12 mei 2026 @ 10:08:28 #20
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220770540
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:02 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Het is onvoorstelbaar. Dit was in 2019. Ik ben er in 1996 geweest met een schooltripje. Echt een wereld van verschil, niet te geloven hoe verbruint en dus afgegleden het daar is in die 20+ jaar
Parijs is mijn favoriete stad in Noord-Afrika.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220770816
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:02 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Het is onvoorstelbaar. Dit was in 2019. Ik ben er in 1996 geweest met een schooltripje. Echt een wereld van verschil, niet te geloven hoe verbruint en dus afgegleden het daar is in die 20+ jaar
Ik ben nooit in Parijs geweest toen het nog wat was, maar weet wel dat ik er nooit meer terugkom :P

De grootste achteruitgang die ik heb meegemaakt is Londen. Was daar in 2008 en een paar maanden terug. Wat een verschrikking. Echt in alles achteruitgegaan. Onveiliger, smeriger, demografisch totaal veranderd. Dat gaat de nieuwe hoofdstad van het midden oosten worden.
pi_220771071
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:26 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik ben nooit in Parijs geweest toen het nog wat was, maar weet wel dat ik er nooit meer terugkom :P

De grootste achteruitgang die ik heb meegemaakt is Londen. Was daar in 2008 en een paar maanden terug. Wat een verschrikking. Echt in alles achteruitgegaan. Onveiliger, smeriger, demografisch totaal veranderd. Dat gaat de nieuwe hoofdstad van het midden oosten worden.
Londen was ook al zoiets inderdaad. Vreselijk waar het naartoe gaat, maar als je het woord 'omvolking' durft uit te spreken, dán ben je pas het échte probleem :')
pi_220771147
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:37 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Londen was ook al zoiets inderdaad. Vreselijk waar het naartoe gaat, maar als je het woord 'omvolking' durft uit te spreken, dán ben je pas het échte probleem :')
Ik wil niet zeggen dat het een omvolking is, maar je kunt niet ontkennen dat bepaalde steden/landen demografisch totaal veranderd zijn en dat de Moslim gemeenschap ontzettend groeiende is. Dan steek je bewust je kop in het zand. En er is geen stad/land op vooruitgegaan. :P Het is natuurlijk al te gek voor woorden dat je al steden hebt in Engeland waar de Islam het grootste geloof is. Dat was 25 jaar geleden ondenkbaar. Nu is het meer een kwestie van tijd voor bepaalde steden.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:07:31 #24
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220771224
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:26 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik ben nooit in Parijs geweest toen het nog wat was, maar weet wel dat ik er nooit meer terugkom :P

De grootste achteruitgang die ik heb meegemaakt is Londen. Was daar in 2008 en een paar maanden terug. Wat een verschrikking. Echt in alles achteruitgegaan. Onveiliger, smeriger, demografisch totaal veranderd. Dat gaat de nieuwe hoofdstad van het midden oosten worden.
Echt ranzig inderdaad. Neem ook Berlijn of eigenlijk, treurig genoeg, elke andere grote Europese stad. Overal zie je het vuilnis over straat lopen. Echt een straatbeeld uit een horrorfilm. Het waren ooit zulke mooie, trotse steden en nu het is verval heel erg zichtbaar door de hordes vieze, smerige ratten die er rondlopen en de boel verzieken.
Beati pauperes spiritu
  dinsdag 12 mei 2026 @ 11:09:22 #25
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220771230
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:52 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik wil niet zeggen dat het een omvolking is, maar je kunt niet ontkennen dat bepaalde steden/landen demografisch totaal veranderd zijn en dat de Moslim gemeenschap ontzettend groeiende is. Dan steek je bewust je kop in het zand. En er is geen stad/land op vooruitgegaan. :P Het is natuurlijk al te gek voor woorden dat je al steden hebt in Engeland waar de Islam het grootste geloof is. Dat was 25 jaar geleden ondenkbaar. Nu is het meer een kwestie van tijd voor bepaalde steden.
In a nutshell: import shit - create a shithole. Over het algemeen komt niet het meest ontwikkelde volk Europa binnen, sterker nog, het meerendeel is sterk conservatief, houden er middeleeuwse ideen op na qua religie, kleding, vrouwen/meisjes, etc.,. zitten vaak in de slachtofferrol, wensen zich niet aan te passen, hebben gewoon een heel andere cultuur die totaal niet aansluit bij de Westerse normen en waarden, denken hier in een soort luilekkerland terecht te komen, eisen allerlei onrealistische zaken, verwachten dat de autochtone bevolking zich wel aan hun aanpast, vertonen vaak cirmineel gedrag (van stelen, fraude, verkrachting, excessief geweld tot terroristische activiteiten, etc.) en zo kan ik nog wel een paar uur doorgaan. Het matcht gewoon niet, punt. En het verziekt de Westerse samenleving als een soort kankergezwel ....................... als we niet opppassen zijn we straks als land terminaal!

[ Bericht 2% gewijzigd door matspontius op 12-05-2026 21:44:28 ]
"Hoka Hey!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')