abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220767875
Mainstream Media. Hiermee worden de grote, gevestigde kranten en televisieomroepen bedoeld die een groot deel van het publiek bereiken.

Maar dat klopt niet meer. Wie leest nog die rommel als Volkskrant, Trouw, en dergelijke? En wie kijkt er nog naar de staatsomroep NOS? Ik ken niemand meer. De voormalige mainstream media zijn smallstream media geworden, alleen nog gebruikt door mensen die D66 stemmen en andere verlorenen.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:22:34 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_220768262
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:45 schreef Kottnauer het volgende:
Wie leest nog die rommel als Volkskrant, Trouw, en dergelijke? En wie kijkt er nog naar de staatsomroep NOS?
:W
  dinsdag 12 mei 2026 @ 05:49:17 #3
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220769594
Ik ben volgens mij tijdens corona al afgehaakt met het nieuws kijken. De figuurlijke druppel was destijds een uitzending van Nieuwsuur die ik met mijn "ex" keek. Ik krijg natuurlijk nog wel het eea mee als ik met de telefoon zit te scrollen, maar ik ga er niet meer naar op zoek.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220769727
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:45 schreef Kottnauer het volgende:
Mainstream Media. Hiermee worden de grote, gevestigde kranten en televisieomroepen bedoeld die een groot deel van het publiek bereiken.

Maar dat klopt niet meer. Wie leest nog die rommel als Volkskrant, Trouw, en dergelijke? En wie kijkt er nog naar de staatsomroep NOS? Ik ken niemand meer. De voormalige mainstream media zijn smallstream media geworden, alleen nog gebruikt door mensen die D66 stemmen en andere verlorenen.
klinkt als een jij probleem , ik ken er zat
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220770488
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 07:26 schreef mschol het volgende:
klinkt als een jij probleem
Waarom probleem? Heerlijk juist om vrijwel niemand in mijn kring te hebben die de MSM nog volgt. Het leven is prettiger zonder dat soort schaapjes.
pi_220770570
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:53 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Waarom probleem? Heerlijk juist om vrijwel niemand in mijn kring te hebben die de MSM nog volgt. Het leven is prettiger zonder dat soort schaapjes.
Dus bubbel 1 vervang jij door bubbel 2.

Nieuwe wijn in oude zakken.
pi_220770602
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dus bubbel 1 vervang jij door bubbel 2.
Want bubbel 1 is beter dan bubbel 2?
pi_220770656
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 07:26 schreef mschol het volgende:

[..]
klinkt als een jij probleem , ik ken er zat
Ok boomer.
pi_220770712
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 10:18 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Want bubbel 1 is beter dan bubbel 2?
Lood om oud ijzer: je beperkt je nieuwsvergaring door je te beperken tot één en dezelfde bubbel; of alles wat MSM is of alles wat niet MSM is. Beter hou je beide soort groepen nieuwsbronnen bij.
pi_220782998
Nee, precies. Laten we allemaal feesboek gaan lezen en als bron gebruiken _O_ _O-
pi_220783004
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 09:53 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Waarom probleem? Heerlijk juist om vrijwel niemand in mijn kring te hebben die de MSM nog volgt. Het leven is prettiger zonder dat soort schaapjes.
Ja, precies.

De schaapjes die feesboek als bron hebben voor het leven zijn vast veel gezelliger en beter _O-
pi_220783007
Beter MSM gebruiken dan feesboek onzin.

MSM is ten minste nog sterk gevarieerd en laat nieuws zien van alle kanten.
En is in meeste gevallen ook iets wat feitelijk is.

Wat Karen op Feesboek denkt van dingen boeit mij niet.
  woensdag 13 mei 2026 @ 21:36:36 #13
511221 Hetekip
Depressief
pi_220786180
MSM :')
MSN _O_
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  donderdag 14 mei 2026 @ 12:07:52 #14
483584 incel
they/them
pi_220789880
De media volgen :') Ik check alleen ff NWS en af en toe geenstijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')