quote:Op maandag 11 mei 2026 20:45 schreef Kottnauer het volgende:
Wie leest nog die rommel als Volkskrant, Trouw, en dergelijke? En wie kijkt er nog naar de staatsomroep NOS?
klinkt als een jij probleem , ik ken er zatquote:Op maandag 11 mei 2026 20:45 schreef Kottnauer het volgende:
Mainstream Media. Hiermee worden de grote, gevestigde kranten en televisieomroepen bedoeld die een groot deel van het publiek bereiken.
Maar dat klopt niet meer. Wie leest nog die rommel als Volkskrant, Trouw, en dergelijke? En wie kijkt er nog naar de staatsomroep NOS? Ik ken niemand meer. De voormalige mainstream media zijn smallstream media geworden, alleen nog gebruikt door mensen die D66 stemmen en andere verlorenen.
Waarom probleem? Heerlijk juist om vrijwel niemand in mijn kring te hebben die de MSM nog volgt. Het leven is prettiger zonder dat soort schaapjes.quote:
Dus bubbel 1 vervang jij door bubbel 2.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:53 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Waarom probleem? Heerlijk juist om vrijwel niemand in mijn kring te hebben die de MSM nog volgt. Het leven is prettiger zonder dat soort schaapjes.
Want bubbel 1 is beter dan bubbel 2?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dus bubbel 1 vervang jij door bubbel 2.
Ok boomer.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 07:26 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt als een jij probleem , ik ken er zat
Lood om oud ijzer: je beperkt je nieuwsvergaring door je te beperken tot één en dezelfde bubbel; of alles wat MSM is of alles wat niet MSM is. Beter hou je beide soort groepen nieuwsbronnen bij.quote:
Ja, precies.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:53 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Waarom probleem? Heerlijk juist om vrijwel niemand in mijn kring te hebben die de MSM nog volgt. Het leven is prettiger zonder dat soort schaapjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |