abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220765351
https://www.nu.nl/wk-voet(...)vast-aan-rutten.html

Spelers en sponsors willen Advocaat terug. Bond houdt vast aan Rutten.

Sponsor trekt zich terug

https://www.nu.nl/wk-voet(...)niet-terughaalt.html

Veel voorstanders voor handhaven Rutten, terwijl de propagandamachine van VI natuurlijk Advocaat terug wilt.

En Advocaat zelf? Die horen we niet. Misschien omdat hij zelf ook terug wilt?

Rutten staat nu al voor een onmogelijke positie. Deze soap is nog niet klaar.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220765410
Wat maakt het uit of je nu met Advocaat of met Rutten 3x verliest op het WK?
  maandag 11 mei 2026 @ 17:46:23 #3
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220766041
quote:
11s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:54 schreef mitt het volgende:
https://www.nu.nl/wk-voet(...)vast-aan-rutten.html
En Advocaat zelf? Die horen we niet. Misschien omdat hij zelf ook terug wilt?
Goh, door wie zou dit hele media-offensief geïnitieerd zijn?

Ik vraag het mij af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220766150
Triest. 110% anti-Dickie.
pi_220766171
Inmiddels heeft het dreigement van Corendon om er mee op te houden toch effect gehad: Dick is terug

https://www.ad.nl/voetbal(...)ich-terug~a63ed30f8/
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_220766175
JAAAAAAAAA DICKIE.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220766198
*O* Corendick *O*
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220766202
As Dick me hullup nodig hep dan belt 'ie me maar thuis.
  maandag 11 mei 2026 @ 18:19:50 #9
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220766231
die ouwe bokkenlul


man3
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220766315
Arme Rutten. Advocaat heeft vuile vingers hier.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_220766325
Zullen wel weer extra centjes geschoven zijn naar Dick
pi_220766540
Zal het wederom z'n laatste klus zijn?
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220766586
Dubieuze rol ook voor VI in deze
Het beste adres voor al uw primeurs!
  maandag 11 mei 2026 @ 19:14:48 #14
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220766892
Dickie denkt uitsluitend alleen aan Dickie .
Goh
RED ONS HENNIEGOD
pi_220767090
Niet netjes, maar aan de andere kant. De spelers waren wel klaar met Rutte.
pi_220767106
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:26 schreef DobbyDobby het volgende:
Niet netjes, maar aan de andere kant. De spelers waren wel klaar met Rutte.
Ik ben al heel lang klaar met Rutte
  maandag 11 mei 2026 @ 19:33:04 #17
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220767124
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:26 schreef DobbyDobby het volgende:
Niet netjes, maar aan de andere kant. De spelers waren wel klaar met Rutte.
Daar gaat alleen The Don over. Je weet wel, die oranje variant, zonder Cor
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220767135
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:30 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik ben al heel lang klaar met Rutte
Voor de interviews is Dickie wel veel beter :P
  maandag 11 mei 2026 @ 20:02:21 #19
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220767408
Sneu voor Fred. Sympathieke man. Hij verdient beter.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_220768286
Fredje had direct een stapje terug moeten doen en als assistent mee gekund. Hij is iets teveel in zichzelf gaan geloven
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:37:50 #21
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220768370
Nog even poultje bekeken maar Curacao gaat daar natuurlijk ook gewoon laatste worden.
pi_220771548
Kees Jansma trekt de (juiste) conclusies.

https://www.nu.nl/wk-voet(...)-gang-van-zaken.html

quote:
Ook perschef Kees Jansma stopt bij Curaçao: "Onacceptabele gang van zaken"

Ook perschef Kees Jansma stopt bij het nationale team van Curaçao. Jansma kan zich niet vinden in de gang van zaken rond het vertrek van Fred Rutten, die maandag besloot te stoppen als bondscoach.
"Ik vind de gang van zaken rond het vertrek van Fred Rutten onacceptabel en onrechtvaardig", laat de 78-jarige Jansma weten aan NU.nl.

Eerder op de dag werd bekend dat Rutten opstapt en dat Dick Advocaat tóch als bondscoach van Curaçao naar het WK gaat. Dat gebeurde onder druk van sponsoren en de spelersgroep, die bij de bond hun voorkeur voor Advocaat hadden uitgesproken.

Na enkele dagen onzekerheid besloot Rutten de eer aan zichzelf te houden en niet meer mee te gaan naar het WK. Het toernooi in de VS, Mexico en Canada begint over precies een maand.

Hoewel Rutten uit eigen beweging stopte, wijst Jansma vooral naar de voetbalbond van Curaçao. "De bond heeft vrijdag aangegeven door te gaan met Rutten. Daar komt de bond nu van terug. Ik vind dat een hoogst pijnlijke gang van zaken, waarin ik me niet kan vinden."

Jansma wijst naar Corendon
Bovendien vindt Jansma dat hoofdsponsor Corendon een kwalijke rol heeft gespeeld. Topman Atilay Uslu van de reisorganisatie was niet blij dat de bond een terugkeer van Advocaat voorkwam en dreigde na het WK te stoppen als hoofdsponsor. "Als het terugtrekken van een mogelijke sponsor van invloed is op de beslissing, ben ik het daar niet mee eens", zegt Jansma daarover.

Op persoonlijk vlak baalt Jansma ervan dat hij volgende maand niet op het WK aanwezig kan zijn. Hij was er in 1966 al bij en had zijn carrière graag in de Verenigde Staten beëindigd. "Ik heb er behoorlijk pijn van in mijn lijf. Maar dat is ondergeschikt aan mijn gevoel over deze situatie."

Curaçao debuteert volgende maand op een WK en neemt het in de groepsfase op tegen Duitsland (14 juni), Ecuador (21 juni) en Ivoorkust (25 juni).
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220773887
'Er is maandag contact opgenomen met Advocaat om zijn beschikbaarheid te polsen, pas nadat Fred (Rutten, red.) zondag zijn ontslag heeft ingediend', claimde voorzitter Gilbert Martina. 'Het besluit van Fred om te stoppen heeft een hele andere reden.'

De bond was bang dat Rutten met drie nederlagen aan het WK moest beginnen. 'Hij heeft al twee wedstrijden verloren. We spelen nog tegen Schotland, dat wordt een zware wedstrijd. Er bestaat een kans dat Curaçao dan weer geen goed resultaat haalt, dan heb je veertien dagen voor het WK en krijg je een hele discussie over de bondscoach. Dat is niet goed. In het kader van het algemeen belang is deze keuze gemaakt.'

_O-

Schijtland. 0 uit 3.

Helaas wel kutbron VI: https://www.vi.nl/nieuws/(...)hikbaarheid-advocaat
  dinsdag 12 mei 2026 @ 17:01:52 #24
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220773914
zou mooi zijn als Advocaat nu bedankt :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220784637
Vincent Schildkamp opvolger van Kees Jansma als perschef bij Curaçao

https://www.ad.nl/wk-voet(...)ij-curacao~a2b24d5e/

Leo Alkemade voor je. @Alaphilippe_
pi_220784662
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:49 schreef Zipportal het volgende:
Vincent Schildkamp opvolger van Kees Jansma als perschef bij Curaçao

https://www.ad.nl/wk-voet(...)ij-curacao~a2b24d5e/

Leo Alkemade voor je. @:Alaphilippe_
Allebei strontvervelend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')