abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 mei 2026 @ 19:04:06 #26
486919 Swango
Just saying
pi_220766742
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat een slechte mensen lopen er toch ook rond.
Hoe dichter bij de evenaar, hoe gekker de mens.
pi_220766854
Religie...
pi_220766917
De herdertjes lagen bij nachten
  maandag 11 mei 2026 @ 20:59:22 #29
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220768032
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:16 schreef Cupfighter het volgende:
De herdertjes lagen bij nachten
Op 't commando "aanvallen" te wachten
  maandag 11 mei 2026 @ 21:06:49 #30
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220768109
Zijn de schapen ongedeerd?
  maandag 11 mei 2026 @ 21:09:08 #31
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220768133
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 21:05 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom dit soort berichten ut Nigeria geen aandacht krijgen?
Omdat het Nigeria is en daar bij religieus geweld jaarlijks duizenden doden vallen. Iets minder dan de helft van die doden zijn moslim. Als die 13 doden uit de OP moslim waren geweest dan had TS er net zoals de bron christenenvandaag er geen enkel bericht aan gewijd.
50-50 zijn zeker ook Syrië, Egypte, Anatolië ten prooi aan de islam gevallen
The End Times are wild
pi_220768148
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 21:55 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Binnenkort in uw theater
Lokale azc of vrijgekomen huurwoning.
  maandag 11 mei 2026 @ 21:30:39 #33
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220768327
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 21:09 schreef LXIV het volgende:

[..]
50-50 zijn zeker ook Syrië, Egypte, Anatolië ten prooi aan de islam gevallen
Genocide op de nietlamiete mens!
  maandag 11 mei 2026 @ 21:44:17 #34
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220768418
zelfs drie zwangere veouwen afgeslacht…

vreselijk
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 12 mei 2026 @ 10:57:09 #35
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220771161
De religie van de vrede laat zich wederom van zijn beste kant zien :r
"Hoka Hey!"
  dinsdag 12 mei 2026 @ 12:08:52 #36
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220771671
Moslims die Christenen en Joden en andere "ongelovigen" (niet moslims) afslachten.

Je verwacht het bijna niet :+

soera 9:29
  dinsdag 12 mei 2026 @ 12:41:39 #37
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220771934
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:08 schreef Tengano het volgende:
Moslims die Christenen en Joden en andere "ongelovigen" (niet moslims) afslachten.

Je verwacht het bijna niet :+

soera 9:29
En dat soort mafkezen halen wij binnen - Jetten, der schaft dass 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door matspontius op 12-05-2026 13:17:36 ]
"Hoka Hey!"
  dinsdag 12 mei 2026 @ 12:44:07 #38
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220771987
Daarom: stoppen met de import van kanslozen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220772179
Maarre...

Zijn de herders nog steeds 'welkom, welkom in ons land'..?

Zeg het maar lieve linkse huppelvriendjes :s)

oh wacht die blijven weg uit dit soort topics. Snap dat wel. Straks moet je je wereldbeeld nog bijstellen.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 13:33:54 #40
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_220772392
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 21:05 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom dit soort berichten ut Nigeria geen aandacht krijgen?
Omdat het Nigeria is en daar bij religieus geweld jaarlijks duizenden doden vallen. Iets minder dan de helft van die doden zijn moslim. Als die 13 doden uit de OP moslim waren geweest dan had TS er net zoals de bron christenenvandaag er geen enkel bericht aan gewijd.
Zou het misschien kunnen zijn dat de islam helemaal niet zo vredelievend is ?

Hier nog wat meer gezelligheid

https://www.bbc.com/news/articles/c5yeg0rkdkxo

https://www.azernews.az/region/258229.html

https://www.aa.com.tr/en/(...)ilitary-post/3928098
Ik ben inmiddels overleden
pi_220772417
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 21:05 schreef opgebaarde het volgende:

Omdat het Nigeria is en daar bij religieus geweld jaarlijks duizenden doden vallen. Iets minder dan de helft van die doden zijn moslim.\
Het is puur geweld tegen Christenen zoals in heel veel Afrikaanse landen. Er is geen Christelijk land dat dit omgekeerd doet tegen de Islam. Maar niemand geeft er iets om. En de deugers willen deze mensen met open armen ontvangen.
pi_220772462
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:44 schreef Red_85 het volgende:
Daarom: stoppen met de import van kanslozen.
Je hebt ongelovigen beledigd, maar verwacht wel hun steun tegen islamitische extremisten. Dat is toch wel heel krom. Of niet soms?
  dinsdag 12 mei 2026 @ 14:50:12 #43
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220772857
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:43 schreef torentje het volgende:

[..]
Je hebt ongelovigen beledigd, maar verwacht wel hun steun tegen islamitische extremisten. Dat is toch wel heel krom. Of niet soms?
Zoals gewoonlijk weer geen touw aan vast te knopen wat je punt is hier.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220772899
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 21:05 schreef opgebaarde het volgende:
Iets minder dan de helft van die doden zijn moslim
Door wie?

:D
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_220772938
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zoals gewoonlijk weer geen touw aan vast te knopen wat je punt is hier.
Jij wil toch geen islamitische extremisten-oftewel kanslozen-in ons land? Ik ook niet, toch beledig jij mij en iedereen die ook ongelovig is in de ogen van islamitische extremisten.
Dan moet jij niet zeuren dat de beledigden jou niet willen helpen. Of niet soms?
En als ik nu nog onduidelijk voor jou ben, dan moet jij mij maar eens laten weten welk begrip jij niet kent.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:51:09 #46
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220773226
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:08 schreef torentje het volgende:

[..]
Jij wil toch geen islamitische extremisten-oftewel kanslozen-in ons land? Ik ook niet, toch beledig jij mij en iedereen die ook ongelovig is in de ogen van islamitische extremisten.
Dan moet jij niet zeuren dat de beledigden jou niet willen helpen. Of niet soms?
En als ik nu nog onduidelijk voor jou ben, dan moet jij mij maar eens laten weten welk begrip jij niet kent.
Gaat niet om de begrippen, friendo, het gaat om je onsamenhangende gelul.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220773358
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Gaat niet om de begrippen, friendo, het gaat om je onsamenhangende gelul.
Het lijkt onsamenhangend gelul als je van een flink aantal Nederlandse begrippen de betekenis niet weet. Dus schaam je maar niet en zeg van welke Nederlandse begrippen jij de betekenis niet weet.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:14:45 #48
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220773385
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:11 schreef torentje het volgende:

[..]
Het lijkt onsamenhangend gelul als je van een flink aantal Nederlandse begrippen de betekenis niet weet. Dus schaam je maar niet en zeg van welke Nederlandse begrippen jij de betekenis niet weet.
Schaam jij je vooral niet om hulp te zoeken voor je aandoening.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220773724
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Schaam jij je vooral niet om hulp te zoeken voor je aandoening.
Ik zoek hier op forums toch naar Nederlandstalige ongelovigen omdat de religieuze leiders nog steeds opdringerige zijn.
Jij behoort dus duidelijk niet tot de bedreigde ongelovigen. Want jij praat ook dwaas.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 16:39:59 #50
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220773739
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 16:38 schreef torentje het volgende:

[..]
Ik zoek hier op forums toch naar Nederlandstalige ongelovigen omdat de religieuze leiders nog steeds opdringerige zijn.
Jij behoort dus duidelijk niet tot de bedreigde ongelovigen. Want jij praat ook dwaas.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')