Misschien omdat het in west Afrika is? Nogal ver bij ons vandaan.quote:Op zondag 10 mei 2026 20:42 schreef DobbyDobby het volgende:
Waarom krijgt dit bijna geen aandacht in Nederland en Europa? Dit speelt al jaren en wordt niet minder.
Binnenkort in uw theaterquote:Op zondag 10 mei 2026 21:35 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Misschien omdat het in west Afrika is? Nogal ver bij ons vandaan.
Je vraagt naar de bekende weg.quote:Op zondag 10 mei 2026 20:42 schreef DobbyDobby het volgende:
https://cvandaag.nl/11008(...)rie-zwangere-vrouwen
Waarom krijgt dit bijna geen aandacht in Nederland en Europa? Dit speelt al jaren en wordt niet minder.
Niet als je in ter Apel woont.quote:Op zondag 10 mei 2026 21:35 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Misschien omdat het in west Afrika is? Nogal ver bij ons vandaan.
Ja, want Gaza ligt bij ons om de hoek.quote:Op zondag 10 mei 2026 21:35 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Misschien omdat het in west Afrika is? Nogal ver bij ons vandaan.
Dit gaat weer wat beloven idd.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:08 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Ja, want Gaza ligt bij ons om de hoek.
En Nigeria is ook net zo'n dikke bondgenoot van ons als Israël dat is inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:08 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Ja, want Gaza ligt bij ons om de hoek.
Israël is geen bondgenoot van Nederland.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En Nigeria is ook net zo'n dikke bondgenoot van ons als Israël dat is inderdaad.
De gemeenschappelijke deler is vaak religie.....quote:Op maandag 11 mei 2026 09:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat een slechte mensen lopen er toch ook rond.
Palestina is toch ook ver weg? Oekraiene is wel dichtbij natuurlijk, dus dat snap ik wel qua aandachtquote:Op zondag 10 mei 2026 21:35 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Misschien omdat het in west Afrika is? Nogal ver bij ons vandaan.
Het ligt in ieder geval een stuk dichterbij, maar wij (het westen) hebben meer gemeen met Israël (en dus het conflict) dan welk willekeurig Afrikaans land onder het noorden van Afrika.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:08 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Ja, want Gaza ligt bij ons om de hoek.
🥱🥱🥱quote:Op zondag 10 mei 2026 21:05 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom dit soort berichten ut Nigeria geen aandacht krijgen?
Omdat het Nigeria is en daar bij religieus geweld jaarlijks duizenden doden vallen. Iets minder dan de helft van die doden zijn moslim. Als die 13 doden uit de OP moslim waren geweest dan had TS er net zoals de bron christenenvandaag er geen enkel bericht aan gewijd.
Lol woke brigade Durmada komt weer aanzetten met BLM hoor.quote:Op maandag 11 mei 2026 15:42 schreef Durmada het volgende:
Erg vreemd dat dit geen voorpagina nieuws is in Nederland... iets met een bepaalde agenda denk ik.
quote:Op maandag 11 mei 2026 15:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Lol woke brigade Durmada komt weer aanzetten met BLM hoor.
Zal wel een bepaalde agenda hebben.quote:Op maandag 11 mei 2026 15:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Lol woke brigade Durmada komt weer aanzetten met BLM hoor.
Zit je nu gewoon de discussie te vervuilen met feiten?! Hamas wordt hier heel verdrietig van hoor.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Israël is geen bondgenoot van Nederland.
Hoe dichter bij de evenaar, hoe gekker de mens.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat een slechte mensen lopen er toch ook rond.
50-50 zijn zeker ook Syrië, Egypte, Anatolië ten prooi aan de islam gevallenquote:Op zondag 10 mei 2026 21:05 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom dit soort berichten ut Nigeria geen aandacht krijgen?
Omdat het Nigeria is en daar bij religieus geweld jaarlijks duizenden doden vallen. Iets minder dan de helft van die doden zijn moslim. Als die 13 doden uit de OP moslim waren geweest dan had TS er net zoals de bron christenenvandaag er geen enkel bericht aan gewijd.
Genocide op de nietlamiete mens!quote:Op maandag 11 mei 2026 21:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
50-50 zijn zeker ook Syrië, Egypte, Anatolië ten prooi aan de islam gevallen
En dat soort mafkezen halen wij binnen - Jetten, der schaft dassquote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:08 schreef Tengano het volgende:
Moslims die Christenen en Joden en andere "ongelovigen" (niet moslims) afslachten.
Je verwacht het bijna niet
soera 9:29
Zou het misschien kunnen zijn dat de islam helemaal niet zo vredelievend is ?quote:Op zondag 10 mei 2026 21:05 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom dit soort berichten ut Nigeria geen aandacht krijgen?
Omdat het Nigeria is en daar bij religieus geweld jaarlijks duizenden doden vallen. Iets minder dan de helft van die doden zijn moslim. Als die 13 doden uit de OP moslim waren geweest dan had TS er net zoals de bron christenenvandaag er geen enkel bericht aan gewijd.
Het is puur geweld tegen Christenen zoals in heel veel Afrikaanse landen. Er is geen Christelijk land dat dit omgekeerd doet tegen de Islam. Maar niemand geeft er iets om. En de deugers willen deze mensen met open armen ontvangen.quote:Op zondag 10 mei 2026 21:05 schreef opgebaarde het volgende:
Omdat het Nigeria is en daar bij religieus geweld jaarlijks duizenden doden vallen. Iets minder dan de helft van die doden zijn moslim.\
Je hebt ongelovigen beledigd, maar verwacht wel hun steun tegen islamitische extremisten. Dat is toch wel heel krom. Of niet soms?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:44 schreef Red_85 het volgende:
Daarom: stoppen met de import van kanslozen.
Zoals gewoonlijk weer geen touw aan vast te knopen wat je punt is hier.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:43 schreef torentje het volgende:
[..]
Je hebt ongelovigen beledigd, maar verwacht wel hun steun tegen islamitische extremisten. Dat is toch wel heel krom. Of niet soms?
Door wie?quote:Op zondag 10 mei 2026 21:05 schreef opgebaarde het volgende:
Iets minder dan de helft van die doden zijn moslim
Jij wil toch geen islamitische extremisten-oftewel kanslozen-in ons land? Ik ook niet, toch beledig jij mij en iedereen die ook ongelovig is in de ogen van islamitische extremisten.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk weer geen touw aan vast te knopen wat je punt is hier.
Gaat niet om de begrippen, friendo, het gaat om je onsamenhangende gelul.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:08 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij wil toch geen islamitische extremisten-oftewel kanslozen-in ons land? Ik ook niet, toch beledig jij mij en iedereen die ook ongelovig is in de ogen van islamitische extremisten.
Dan moet jij niet zeuren dat de beledigden jou niet willen helpen. Of niet soms?
En als ik nu nog onduidelijk voor jou ben, dan moet jij mij maar eens laten weten welk begrip jij niet kent.
Het lijkt onsamenhangend gelul als je van een flink aantal Nederlandse begrippen de betekenis niet weet. Dus schaam je maar niet en zeg van welke Nederlandse begrippen jij de betekenis niet weet.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gaat niet om de begrippen, friendo, het gaat om je onsamenhangende gelul.
Schaam jij je vooral niet om hulp te zoeken voor je aandoening.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:11 schreef torentje het volgende:
[..]
Het lijkt onsamenhangend gelul als je van een flink aantal Nederlandse begrippen de betekenis niet weet. Dus schaam je maar niet en zeg van welke Nederlandse begrippen jij de betekenis niet weet.
Ik zoek hier op forums toch naar Nederlandstalige ongelovigen omdat de religieuze leiders nog steeds opdringerige zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Schaam jij je vooral niet om hulp te zoeken voor je aandoening.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 16:38 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik zoek hier op forums toch naar Nederlandstalige ongelovigen omdat de religieuze leiders nog steeds opdringerige zijn.
Jij behoort dus duidelijk niet tot de bedreigde ongelovigen. Want jij praat ook dwaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |