SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Het zijn heel goede vrienden van een heel goede vriend.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:43 schreef SoS87 het volgende:
Zijn dit echt vrienden of kennissen die je via via kent?
Ik zou me er niet druk om maken.
Dus zij waren al vrienden voordat jij erbij kwam? Als ik één ding geleerd heb: bij bestaande vriendenclubs blijf je altijd de buitenstaander (tot op een zekere hoogte). Verwacht dus nooit dat je op hetzelfde niveau 'one of the guys' wordt. Jij bent zonder twijfel de eerste die ze, figuurlijk gesproken, van de klif duwen als het erop neerkomt. Als je daar oké mee bent, en dat kunt accepteren, kun je alsnog leuke dingen met ze doen. Stoort het je te veel dat ze je voor sommige activiteiten of gesprekken buiten zullen sluiten? Ermee kappen.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het zijn heel goede vrienden van een heel goede vriend.
En dan een paardenkop opsturen in een doos. Aangetekend versturen.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:15 schreef LXIV het volgende:
Ik zou die goede vriend van je vragen om ook aan jou te denken de volgende keer als ze iets gaan doen. En als hij dan ontwijkend gaat antwoorden kun je hem vragen wat er aan de hand is. Dan heb je tenminste duidelijkheid
Ik kan je vrijwel met 99% zekerheid vertellen dat ze je zien als "aanhangsel"quote:Op zondag 10 mei 2026 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat laatste vooral.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:04 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dus zij waren al vrienden voordat jij erbij kwam? Als ik één ding geleerd heb: bij bestaande vriendenclubs blijf je altijd de buitenstaander (tot op een zekere hoogte). Verwacht dus nooit dat je op hetzelfde niveau 'one of the guys' wordt. Jij bent zonder twijfel de eerste die ze, figuurlijk gesproken, van de klif duwen als het erop neerkomt. Als je daar oké mee bent, en dat kunt accepteren, kun je alsnog leuke dingen met ze doen. Stoort het je te veel dat ze je voor sommige activiteiten of gesprekken buiten zullen sluiten? Ermee kappen.
Dit is op zich ook nog wel een goede.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:15 schreef LXIV het volgende:
Ik zou die goede vriend van je vragen om ook aan jou te denken de volgende keer als ze iets gaan doen. En als hij dan ontwijkend gaat antwoorden kun je hem vragen wat er aan de hand is. Dan heb je tenminste duidelijkheid
Due duidelijkheid is er nu ook al hoor.quote:Op maandag 11 mei 2026 10:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit is op zich ook nog wel een goede.
Dan zit je sowieso toch een beetje buiten de groep? Het kan natuurlijk dat je meteen helemaal opgenomen wordt, maar dat lijkt me eerder uitzondering dan regel. Je hoeft toch niet óveral heen waar zij gaan?quote:Op zondag 10 mei 2026 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |