Project Champions League geslaagd met vlag en wimpel!quote:Op zondag 10 mei 2026 19:24 schreef Duveldrinker het volgende:
Te Kloese echt een schandalige TD, met zoveel miljoenen zoveel zooi gehaald. Met als klap op de vuurpijl afgelopen winter waar je nog ff paar miljoen aan salaris uitgeeft aan spelers waar je geen ene reet aan heb gehad.
Meer geluk dan wijsheid maar het is wel fijn.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Project Champions League geslaagd met vlag en wimpel!
Ik start de lachband vast in voor de dinsdag- en woensdagavonden vanaf september.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:28 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd met de 2e plaats, Feyenoord-vrienden.
Ik lach 60+ miljoen keer met je mee.quote:Op zondag 10 mei 2026 20:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik start de lachband vast in voor de dinsdag- en woensdagavonden vanaf september.
Niet dat het met Ajax in de CL betere vooruitzichten waren geweest, overigens.
Nouja, de directie lijkt bijna rond. Dan ziet de wereld er straks in juni weer heel anders uit. En als we afscheid nemen van Robin en een fatsoenlijke trainer uit de hoge hoed toveren dan kan je volgens jaar zomaar makkelijk 2e worden in plaats van moeilijk 2e.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:16 schreef Qarrad het volgende:
Lucky Feyenoord. Iets om aan te wennen.
Niet om aan te zien, weinig om hoop uit te putten, vooruitzichten ronduit matig zo zonder directie en met een vreselijke trainer, maar toch het miljoenenbal in.
Er zijn er geen 3. Het behalen van de CL miljoenen is het enige echte hoogtepunten wat ik kan benoemen. Verder een aantal spelers die het (met momenten) leuk hebben gedaan.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:51 schreef Binge-watch het volgende:
Gelukkig, het zit er eindelijk op.
Stel dat je drie hoogtepunten van dit seizoen moet noemen, wat zou dat dan zijn? Met stip op 1 staat bij mij dat het afgelopen is. Wat een dieptriest en kleurloos jaar was dit.
Ik vind dit zo’n domme take iedere keer weer. Met maximaal 65 punten doe je het gezien de miljoenen-investeringen gewoon niet goed. Dat de concurrentie het compléét laat afweten, maakt onze prestatie niet ineens acceptabel. Zeker niet als je in 10 wedstrijden tegen de top 6 niet 1 keer weet te winnen. Regelmatig gênant hard weggespeeld. Europees ook intens matig. Zonder Dick was je gewoon 5e of 6e geworden.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nadeel is dat Robin (op papier) redelijk gescoord heeft, en dus waarschijnlijk blijft zitten...
Dat had inderdaad makkelijk gekund zij het niet dat, en ik had dit vooraf niet verwacht, dat er nog slechtere trainers bestaan dan Robin van Persie.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:24 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Huuhh maar Ajax werd toch MAKKELIJK TWEEDE
Hij wilde ook dominant gaan spelen. Dat is niet echt gelukt.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik vind dit zo’n domme take iedere keer weer. Met maximaal 65 punten doe je het gezien de miljoenen-investeringen gewoon niet goed. Dat de concurrentie het compléét laat afweten, maakt onze prestatie niet ineens acceptabel. Zeker niet als je in 10 wedstrijden tegen de top 6 niet 1 keer weet te winnen. Regelmatig gênant hard weggespeeld. Europees ook intens matig. Zonder Dick was je gewoon 5e of 6e geworden.
Dat is Telstar beter gelukt inderdaad.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:35 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hij wilde ook dominant gaan spelen. Dat is niet echt gelukt.
je vergeet nog de hele rits die terugkomt - wat me zo te binnen schiet: zerrouki, stengs, ivanusec, mitchell, kasanwirjo, slory, carrilo, plug, nadjequote:Op zondag 10 mei 2026 23:35 schreef De_Pel het volgende:
Er valt wat te doen
doel
Timon Wellenreuther - Verkopen
Steven Benda - ??? (Einde huur)
Liam Bossin - ???
Mannou Berger - verhuren
verdediging
Anel Ahmedhodzic - behouden (breedte) of verkopen
Tsuyoshi Watanabe - behouden (basis)
Thomas Beelen - behouden (breedte)
Jeremiah St. Juste - contract ontbinden
Gernot Trauner - dubieus, prestatiecontractje?
Malcolm Jeng - behouden (breedte)
Jordan Bos - behouden
Gijs Smal - behouden
Givairo Read - Wordt helaas verkocht voor 30 miljoen
Jordan Lotomba - contract ontbinden
Bart Nieuwkoop - verkopen
Mats Deijl - verkopen
middenveld
Oussama Targhalline - behouden (breedte)
In-beom Hwang - verkopen
Thijs Kraaijeveld - behouden (breedte)
Luciano Valente - behouden (basis)
Jakub Moder - behouden (basis)
Sem Steijn - behouden
Tobias van den Elshout - verhuren
Shiloh 't Zand - verkopen
aanval
Leo Sauer - behouden
Aymen Sliti - verhuren
Gaoussou Diarra - verhuren of verkopen
Anis Hadj Moussa - zal wel verkocht worden
Raheem Sterling - einde huur
Gonçalo Borges - verkopen
Ayase Ueda - verkopen
Casper Tengstedt - verkopen
Shaqueel van Persie - behouden (breedte) of evt verhuren voor meer minuten
https://www.rijnmond.nl/n(...)rainer-van-feyenoordquote:Op maandag 11 mei 2026 07:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Matig groepje als je dat zo ziet. Mag wel voor 80 miljoen gekocht worden wil het wat worden, én een andere trainer natuurlijk.
Hoe minder hij zich ermee kan bemoeien hoe beterquote:Op maandag 11 mei 2026 07:22 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)rainer-van-feyenoord
Van Persie verwacht iig dat hij blijft en wil zelf de selectie samenstellen.
Wat jij verwacht interesseert echt niemand.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat had inderdaad makkelijk gekund zij het niet dat, en ik had dit vooraf niet verwacht, dat er nog slechtere trainers bestaan dan Robin van Persie.
Taghi breedtequote:Op zondag 10 mei 2026 23:35 schreef De_Pel het volgende:
Er valt wat te doen
doel
Timon Wellenreuther - Verkopen
Steven Benda - ??? (Einde huur)
Liam Bossin - ???
Mannou Berger - verhuren
verdediging
Anel Ahmedhodzic - behouden (breedte) of verkopen
Tsuyoshi Watanabe - behouden (basis)
Thomas Beelen - behouden (breedte)
Jeremiah St. Juste - contract ontbinden
Gernot Trauner - dubieus, prestatiecontractje?
Malcolm Jeng - behouden (breedte)
Jordan Bos - behouden
Gijs Smal - behouden
Givairo Read - Wordt helaas verkocht voor 30 miljoen
Jordan Lotomba - contract ontbinden
Bart Nieuwkoop - verkopen
Mats Deijl - verkopen
middenveld
Oussama Targhalline - behouden (breedte)
In-beom Hwang - verkopen
Thijs Kraaijeveld - behouden (breedte)
Luciano Valente - behouden (basis)
Jakub Moder - behouden (basis)
Sem Steijn - behouden
Tobias van den Elshout - verhuren
Shiloh 't Zand - verkopen
aanval
Leo Sauer - behouden
Aymen Sliti - verhuren
Gaoussou Diarra - verhuren of verkopen
Anis Hadj Moussa - zal wel verkocht worden