Leuk dat je zoveel plezier hebt ermee! Goede aankoop dusquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:36 schreef Cupfighter het volgende:
Erg veel plezier met mijn PlayStation 5, beetje het gevoel van een kind in een snoepwinkel als je ps plus premium hebt, wat een mogelijkheden, daar word ik vrolijk van
Intussen ook bezig met de verzekering van mijn fiets
Sommige dingen zijn irl ook gewoon beter in mijn beleving. Niks mis meequote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:02 schreef Cupfighter het volgende:
De eerste week vakantie zit er op, leuke dingen gedaan , ook bezig met minder leuke dingen zoals de fietsdiefstal, 17 juni kan ik aangifte doen bij de politie dan heb ik alles compleet voor de verzekering
En ja ik weet dat dat online kan maar mijn telefoon is oud en daar kan geen digid op wat je nodig hebt voor online aangifte
Klopt ben ik het mee eens alleen duurt het nu wat langerquote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn irl ook gewoon beter in mijn beleving. Niks mis mee
Geniet van je tweede vakantieweek
Oké, ik ga nu de cynische boomer uithangen; maar ik denk dat een irl-aangifte toch wat meer urgentie laat zien? Slaat natuurlijk nergens op, maar gevoelsmatig zou ik het zo belevenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt ben ik het mee eens alleen duurt het nu wat langer
Dank je wel, gaat wel lukken
Klopt maar ik ben realistisch, die fiets zie ik nooit meer terug, dus het is in principe alleen een bewijs voor de verzekeringquote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké, ik ga nu de cynische boomer uithangen; maar ik denk dat een irl-aangifte toch wat meer urgentie laat zien? Slaat natuurlijk nergens op, maar gevoelsmatig zou ik het zo beleven
Dat denk ik ook, maar was onaardig om te zeggenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben realistisch, die fiets zie ik nooit meer terug, dus het is in principe alleen een bewijs voor de verzekering
Het is onaardig om te zeggen dat je verwacht dat hij de fiets niet meer terug gaat zien?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar was onaardig om te zeggen
Volgens de politie was het een Bunq accountquote:Op donderdag 11 juni 2026 15:48 schreef Iceage het volgende:
Kennelijk heeft dus iemand een rekening geopend op jouw naam. Heb je misschien de vorige keer ook een rekeningnr gekregen vd politie waarop dit is gebeurd ? Zelf verwacht ik dat het dan een niet nederlandse bank is die alleen online werkt (Dus zonder fysieke kantoren )
Ook omdat je onder bewind staat zou het niet mogelijk moeten zijn dat er met jouw gegevens een nieuwe rekening wordt aangemaakt. Ik ga er vanuit dat je bewindvoerder betrouwbaar is en ook de rekenings verantwoording die hij/zij aan de rechtbank moet aanleveren met jou deelt. Heb jij zelf toegang tot het CBM ?
https://www.rechtspraak.nl/onderwerpen/mijn-cbm
Is die rekening inmiddels door de bank geblokkeerd ?
Zover ik weet kan en mag dat niet (maar niet 100% zeker) is wel uit te zoeken natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik weet niet of het openen van een Bunq account kan zonder toestemming van bewind
Helaas kan ik daar niet bij omdat ik geen digid hebquote:Op donderdag 11 juni 2026 16:24 schreef Iceage het volgende:
Is er of moet er ook aangifte gedaan worden voor je inkomstenbelasting ? Zoja log dan eens in op mijn belastingdienst daar kun je dan zien wat er bij hun bekend is qua bank gegevens.log ook eens in op mijn overheid en kijk wat daar allemaal bekend is. (Digid nodig) Kijk ook eens op mijn Cjib.
Digid kun je aanvragen. Krijg je brief thuis.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Helaas kan ik daar niet bij omdat ik geen digid heb
Ik heb geen gegevens alles gaat via de bewindvoerder
Dat vreesde ik al welquote:Op donderdag 11 juni 2026 16:35 schreef Iceage het volgende:
Bunq is wel vaker in opspraak geweest oa bij tv programmas Kassa Radar en diverse andere programmas.
Bunq heeft als volledig digitale bank geen fysieke vestigingen voor balie- of kassadiensten. Ze hebben wel twee kantoren in Nederland:Hoofdkantoor Amsterdam: Basisweg 32, 1043 AP, Amsterdam.Kantoor Rotterdam: Weena (in het gebouw 'The Core').Heb je hulp nodig met je rekening, dan kun je de bank niet telefonisch bereiken. Bunq lost alle vragen digitaal op. Je bereikt ze eenvoudig via de interne chat in de bunq app of door te mailen naar support@bunq.com.
Geen fijne bank dus!!
Weet ik maar de app kan niet op mijn telefoon,quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:37 schreef Iceage het volgende:
[..]
Digid kun je aanvragen. Krijg je brief thuis.
https://www.digid.nl/aanvragen-en-activeren/digid-aanvragen
Ik doe het nooit op telefoon alleen bekabelde pc /laptop.(Goed beveiligd)quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Weet ik maar de app kan niet op mijn telefoon,
Ik heb helaas geen andere mogelijkheid dan de telefoonquote:Op donderdag 11 juni 2026 16:40 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik doe het nooit op telefoon alleen bekabelde pc /laptop.(Goed beveiligd)
Ai jammer.Maar wat doe je dan als je telefoon onverhoopt kapot gaat ? Ik neem aan dat je geen goede backup van de telefoon dan hebt ? De mijne zijn gebackupped op Pc.quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen andere mogelijkheid dan de telefoon
Wat lief van je!quote:Op donderdag 11 juni 2026 16:49 schreef Iceage het volgende:
Ik had mezelf beloofd het niet meer te doen ivm algemene forum feedback maar voor jou uitzondering dan maar Je hebt weer 90 dagen een FOK! Abbo
Tsja hij heeft alleen telefoon en staat onder bewind en zonder abbo is Fokken met ads echt niet te doen. (Wel voor nu een uitzondering op eerder) 1e keer ook dat ik het publiek deed, eerder alleen via dm of anoniem.quote:
Dank je wel zeg, wat aardig van jequote:Op donderdag 11 juni 2026 16:49 schreef Iceage het volgende:
Ik had mezelf beloofd het niet meer te doen ivm algemene forum feedback maar voor jou uitzondering dan maar Je hebt weer 90 dagen een FOK! Abbo
Dank je wel zal het overleggen met bewindquote:Op maandag 15 juni 2026 14:54 schreef Iceage het volgende:
Goede verjaardagsdeal bij belsimpel->
https://www.belsimpel.nl/(...)n-sms-40gb-5g-2-jaar
netwerk van kpn.
De pixels staan bekend om hun uitstekende on board camera's
Zou hele verbetering zijn. Kun je ook alle apps weer draaien. Er zijn meer goede aanbiedingen op belsimpel 20ste verjaardag. Mijn toestellen ook via hun in het verleden ook. Prima tevreden en je kunt ze makkelijk telefonisch bereiken. Hun service is erg goed.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 02:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dank je wel zal het overleggen met bewind
Samsung Galaxy A5quote:Op dinsdag 16 juni 2026 02:12 schreef Iceage het volgende:
[..]
Zou hele verbetering zijn. Kun je ook alle apps weer draaien. Er zijn meer goede aanbiedingen op belsimpel 20ste verjaardag. Mijn toestellen ook via hun in het verleden ook. Prima tevreden en je kunt ze makkelijk telefonisch bereiken. Hun service is erg goed.
Die van de Samsung A17 die ik eerder poste is ook prima. Denk dat je even moet zoeken op youtube op reviews beste toestellen 2026 of 2025 of bv Samsung A17 of A27 vs Google pixel 10 a. Er is veel te vinden.
Ook misschien handig om even te kijken in een fysieke winkel bij bv Mediamarkt bij smartphones hoe ze er in het echt uitzien. Voordeel Samsung is 5 jaar lang beveiligings updates.
Mijn Samsungs bevallen me prima. (ook via belsimpel aanbiedingen aangeschaft)
Wanneer loopt je huidige abbo af of heb je prepaid ? Merk en type van je huidige telefoon en provider?
Nee op de Playstation kun je niet internettenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 02:30 schreef Iceage het volgende:
Nog een vraagje kun je op de playstation 5 ook gewoon internetten of youtube kijken? Kun je erop emailen ?
Ik heb geen evaring of kijk op consoles. Als ik game dan op pc.
Slaap lekker.
Das wel een heel oudje. Echt ga voor een nieuw toestel. De diverse aanbiedingen die ik poste zijn heel aantrekkelijk en kun je weer jaren vooruit. en tegen een jaar 3,30 eu p mnd zal je bewindvoerder geen bezwaar maken lijkt me. Bij sommige staat ook geen credit check dus ik weet niet of dat buiten je bewindvoeder om kan. Wil je het weten bel dan even met belsimpel die hebben een uitstekende klantenservice.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Samsung Galaxy A5
SM A5205
Ik heb een abbo van KPN
Daar zit geen tijd op qua abbo, ok heb een abbo zonder telefoon,dus de telefoon staat los van het abbo
Punt is wel dat ik graag bij kpn blijf want anders ben ik mijn gratis espn kwijt als ik niet alles daar blijf houden maar ik zal ff kijkenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:10 schreef Iceage het volgende:
[..]
Das wel een heel oudje. Echt ga voor een nieuw toestel. De diverse aanbiedingen die ik poste zijn heel aantrekkelijk en kun je weer jaren vooruit. en tegen een jaar 3,30 eu p mnd zal je bewindvoerder geen bezwaar maken lijkt me. Bij sommige staat ook geen credit check dus ik weet niet of dat buiten je bewindvoeder om kan. Wil je het weten bel dan even met belsimpel die hebben een uitstekende klantenservice.
Succes!
Dan hou je die toch evt, neem je met nieuwe toestel nieuw nr erbij.evt de simkaarten dan wisselen.kpn abbo s bij kpn zelf zijn veel en veel duurder. Nieuwe nr in je oude telefoon en je kpn sim in de nieuwe. heb je gelijk een reservequote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Punt is wel dat ik graag bij kpn blijf want anders ben ik mijn gratis espn kwijt als ik niet alles daar blijf houden maar ik zal ff kijken
Dat kan inderdaad ookquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:23 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dan hou je die toch evt, neem je met nieuwe toestel nieuw nr erbij.evt de simkaarten dan wisselen.kpn abbo s bij kpn zelf zijn veel en veel duurder. Nieuwe nr in je oude telefoon en je kpn sim in de nieuwe. heb je gelijk een reserve![]()
Succes morgenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:46 schreef Cupfighter het volgende:
Ik moet dingen stap voor stap doen, eerst morgen het verhoor en de aangifte doen van de gestolen fiets
Dan de fietsverzekering verder regelen
Dan nieuwe fiets
En afspreken met ambulant begeleider om afspraak te maken om naar het juridisch loket te gaan
Dan kan ik gaan kijken naar eventueel een andere telefoon
Als ik dit allemaal tegelijk wil gaan doen ga ik over de kop dus moet het stap voor stap
Dat is wel pittig veel ja, maar idd, in stappen denkenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:46 schreef Cupfighter het volgende:
Ik moet dingen stap voor stap doen, eerst morgen het verhoor en de aangifte doen van de gestolen fiets
Dan de fietsverzekering verder regelen
Dan nieuwe fiets
En afspreken met ambulant begeleider om afspraak te maken om naar het juridisch loket te gaan
Dan kan ik gaan kijken naar eventueel een andere telefoon
Als ik dit allemaal tegelijk wil gaan doen ga ik over de kop dus moet het stap voor stap
Ja klopt, in het verleden zou ik helemaal niets doen omdat ik het overzicht niet meer had, nu weet ik dat ik dit stap voor stap moet aanpakkenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel pittig veel ja, maar idd, in stappen denken
Sterkte
Elk stapje, hoe klein ook is er wel eentje!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja klopt, in het verleden zou ik helemaal niets doen omdat ik het overzicht niet meer had, nu weet ik dat ik dit stap voor stap moet aanpakken
Dat is zo, en ik kan beter kleine stappen zetten want als ik te grote stappen zet is de kans groter dat ik valquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Elk stapje, hoe klein ook is er wel eentje!
Goede insteek! En zonder negatief te zijn. Soms zul je misschien alsnog een beetje struikelen maar sta je sneller weer op!quote:Op woensdag 17 juni 2026 00:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is zo, en ik kan beter kleine stappen zetten want als ik te grote stappen zet is de kans groter dat ik val
Klopt inderdaad, struikelen mag ook, daar leer je weer vanquote:Op woensdag 17 juni 2026 00:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Goede insteek! En zonder negatief te zijn. Soms zul je misschien alsnog een beetje struikelen maar sta je sneller weer op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |