abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220957895
Erg veel plezier met mijn PlayStation 5, beetje het gevoel van een kind in een snoepwinkel als je ps plus premium hebt, wat een mogelijkheden, daar word ik vrolijk van
Intussen ook bezig met de verzekering van mijn fiets
pi_220958250
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:36 schreef Cupfighter het volgende:
Erg veel plezier met mijn PlayStation 5, beetje het gevoel van een kind in een snoepwinkel als je ps plus premium hebt, wat een mogelijkheden, daar word ik vrolijk van
Intussen ook bezig met de verzekering van mijn fiets
Leuk dat je zoveel plezier hebt ermee! Goede aankoop dus *O*
pi_220974986
Eigenlijk is geruisloos een van mijn problemen verdwenen, het gebrek aan sociale contacten waar ik leuke dingen mee kan doen is weg, ik heb vanmiddag met wat vrienden een terrasje gepakt , ik spreek bijna wekelijks met Lauren af en de contacten op de inloop
Het zijn allemaal mensen waarbij ik gewoon fijn mezelf kan zijn
pi_220995602
De eerste week vakantie zit er op, leuke dingen gedaan , ook bezig met minder leuke dingen zoals de fietsdiefstal, 17 juni kan ik aangifte doen bij de politie dan heb ik alles compleet voor de verzekering
En ja ik weet dat dat online kan maar mijn telefoon is oud en daar kan geen digid op wat je nodig hebt voor online aangifte
pi_220995615
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:02 schreef Cupfighter het volgende:
De eerste week vakantie zit er op, leuke dingen gedaan , ook bezig met minder leuke dingen zoals de fietsdiefstal, 17 juni kan ik aangifte doen bij de politie dan heb ik alles compleet voor de verzekering
En ja ik weet dat dat online kan maar mijn telefoon is oud en daar kan geen digid op wat je nodig hebt voor online aangifte
Sommige dingen zijn irl ook gewoon beter in mijn beleving. Niks mis mee

Geniet van je tweede vakantieweek :*
pi_220995622
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Sommige dingen zijn irl ook gewoon beter in mijn beleving. Niks mis mee

Geniet van je tweede vakantieweek :*
Klopt ben ik het mee eens alleen duurt het nu wat langer

Dank je wel, gaat wel lukken
pi_220995640
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:05 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt ben ik het mee eens alleen duurt het nu wat langer

Dank je wel, gaat wel lukken

Oké, ik ga nu de cynische boomer uithangen; maar ik denk dat een irl-aangifte toch wat meer urgentie laat zien? Slaat natuurlijk nergens op, maar gevoelsmatig zou ik het zo beleven :)
pi_220995651
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oké, ik ga nu de cynische boomer uithangen; maar ik denk dat een irl-aangifte toch wat meer urgentie laat zien? Slaat natuurlijk nergens op, maar gevoelsmatig zou ik het zo beleven :)
Klopt maar ik ben realistisch, die fiets zie ik nooit meer terug, dus het is in principe alleen een bewijs voor de verzekering
pi_220995658
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:09 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt maar ik ben realistisch, die fiets zie ik nooit meer terug, dus het is in principe alleen een bewijs voor de verzekering
Dat denk ik ook, maar was onaardig om te zeggen ;)
  dinsdag 9 juni 2026 @ 20:15:56 #260
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220996676
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 18:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat denk ik ook, maar was onaardig om te zeggen ;)
Het is onaardig om te zeggen dat je verwacht dat hij de fiets niet meer terug gaat zien? :?
Colleziono francobolli di bambini
pi_221006678
Gisteren een brief van de politie, ik dacht hey nieuws over de zaak maar helaas het zijn 2 nieuwe zaken met hetzelfde verhaal, ik mag 17 juni weer voor een verhoor naar het politiebureau om 11 uur, ironisch genoeg moet ik daar om 13 uur ook al zijn voor de aangifte van mijn gestolen fiets
Mijn laatste vakantiedag is dus een gezelllig dagje op het politiebureau ;)
pi_221009333
Kennelijk heeft dus iemand een rekening geopend op jouw naam. Heb je misschien de vorige keer ook een rekeningnr gekregen vd politie waarop dit is gebeurd ? Zelf verwacht ik dat het dan een niet nederlandse bank is die alleen online werkt (Dus zonder fysieke kantoren )

Ook omdat je onder bewind staat zou het niet mogelijk moeten zijn dat er met jouw gegevens een nieuwe rekening wordt aangemaakt. Ik ga er vanuit dat je bewindvoerder betrouwbaar is en ook de rekenings verantwoording die hij/zij aan de rechtbank moet aanleveren met jou deelt. Heb jij zelf toegang tot het CBM ?

https://www.rechtspraak.nl/onderwerpen/mijn-cbm

Is die rekening inmiddels door de bank geblokkeerd ?

[ Bericht 12% gewijzigd door Iceage op 11-06-2026 16:11:51 ]
pi_221009521
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 15:48 schreef Iceage het volgende:
Kennelijk heeft dus iemand een rekening geopend op jouw naam. Heb je misschien de vorige keer ook een rekeningnr gekregen vd politie waarop dit is gebeurd ? Zelf verwacht ik dat het dan een niet nederlandse bank is die alleen online werkt (Dus zonder fysieke kantoren )

Ook omdat je onder bewind staat zou het niet mogelijk moeten zijn dat er met jouw gegevens een nieuwe rekening wordt aangemaakt. Ik ga er vanuit dat je bewindvoerder betrouwbaar is en ook de rekenings verantwoording die hij/zij aan de rechtbank moet aanleveren met jou deelt. Heb jij zelf toegang tot het CBM ?

https://www.rechtspraak.nl/onderwerpen/mijn-cbm

Is die rekening inmiddels door de bank geblokkeerd ?
Volgens de politie was het een Bunq account

Ik heb zelf geen toegang tot het CBM

Ik weet niet of de rekening inmiddels gesloten is, ik hoop van wel

Ik weet niet of het openen van een Bunq account kan zonder toestemming van bewind
pi_221009532
Is er of moet er ook aangifte gedaan worden voor je inkomstenbelasting ? Zoja log dan eens in op mijn belastingdienst daar kun je dan zien wat er bij hun bekend is qua bank gegevens.log ook eens in op mijn overheid en kijk wat daar allemaal bekend is. (Digid nodig) Kijk ook eens op mijn Cjib.
pi_221009561
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:21 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

Ik weet niet of het openen van een Bunq account kan zonder toestemming van bewind
Zover ik weet kan en mag dat niet (maar niet 100% zeker) is wel uit te zoeken natuurlijk.
pi_221009575
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:24 schreef Iceage het volgende:
Is er of moet er ook aangifte gedaan worden voor je inkomstenbelasting ? Zoja log dan eens in op mijn belastingdienst daar kun je dan zien wat er bij hun bekend is qua bank gegevens.log ook eens in op mijn overheid en kijk wat daar allemaal bekend is. (Digid nodig) Kijk ook eens op mijn Cjib.
Helaas kan ik daar niet bij omdat ik geen digid heb
Ik heb geen gegevens alles gaat via de bewindvoerder
pi_221009577
Bunq is wel vaker in opspraak geweest oa bij tv programmas Kassa Radar en diverse andere programmas.

Bunq heeft als volledig digitale bank geen fysieke vestigingen voor balie- of kassadiensten. Ze hebben wel twee kantoren in Nederland:Hoofdkantoor Amsterdam: Basisweg 32, 1043 AP, Amsterdam.Kantoor Rotterdam: Weena (in het gebouw 'The Core').Heb je hulp nodig met je rekening, dan kun je de bank niet telefonisch bereiken. Bunq lost alle vragen digitaal op. Je bereikt ze eenvoudig via de interne chat in de bunq app of door te mailen naar support@bunq.com.

Geen fijne bank dus!!
pi_221009589
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:34 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Helaas kan ik daar niet bij omdat ik geen digid heb
Ik heb geen gegevens alles gaat via de bewindvoerder
Digid kun je aanvragen. Krijg je brief thuis.
https://www.digid.nl/aanvragen-en-activeren/digid-aanvragen
pi_221009593
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:35 schreef Iceage het volgende:
Bunq is wel vaker in opspraak geweest oa bij tv programmas Kassa Radar en diverse andere programmas.

Bunq heeft als volledig digitale bank geen fysieke vestigingen voor balie- of kassadiensten. Ze hebben wel twee kantoren in Nederland:Hoofdkantoor Amsterdam: Basisweg 32, 1043 AP, Amsterdam.Kantoor Rotterdam: Weena (in het gebouw 'The Core').Heb je hulp nodig met je rekening, dan kun je de bank niet telefonisch bereiken. Bunq lost alle vragen digitaal op. Je bereikt ze eenvoudig via de interne chat in de bunq app of door te mailen naar support@bunq.com.

Geen fijne bank dus!!
Dat vreesde ik al wel
pi_221009602
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:37 schreef Iceage het volgende:

[..]
Digid kun je aanvragen. Krijg je brief thuis.
https://www.digid.nl/aanvragen-en-activeren/digid-aanvragen
Weet ik maar de app kan niet op mijn telefoon,
pi_221009608
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:39 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Weet ik maar de app kan niet op mijn telefoon,
Ik doe het nooit op telefoon alleen bekabelde pc /laptop.(Goed beveiligd)
Hou bv bij belsimpel (Daar heb ik goede ervaringen mee) aanbiedingen in de gaten voor andere telefoon met abonnement (Moet denk ik ook als je nieuw contract wil via je bewindvoerder lopen)
pi_221009618
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:40 schreef Iceage het volgende:

[..]
Ik doe het nooit op telefoon alleen bekabelde pc /laptop.(Goed beveiligd)
Ik heb helaas geen andere mogelijkheid dan de telefoon
pi_221009634
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:41 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb helaas geen andere mogelijkheid dan de telefoon
Ai jammer.Maar wat doe je dan als je telefoon onverhoopt kapot gaat ? Ik neem aan dat je geen goede backup van de telefoon dan hebt ? De mijne zijn gebackupped op Pc.

[ Bericht 13% gewijzigd door Iceage op 11-06-2026 19:26:29 ]
pi_221009658
Ik had mezelf beloofd het niet meer te doen ivm algemene forum feedback maar voor jou uitzondering dan maar Je hebt weer 90 dagen een FOK! Abbo

[ Bericht 12% gewijzigd door Iceage op 11-06-2026 17:01:04 ]
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 juni 2026 @ 17:09:14 #275
22592 crew  Ole
pi_221009813
quote:
84s.gif Op donderdag 11 juni 2026 16:49 schreef Iceage het volgende:
Ik had mezelf beloofd het niet meer te doen ivm algemene forum feedback maar voor jou uitzondering dan maar Je hebt weer 90 dagen een FOK! Abbo
Wat lief van je!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')