Wat een vreemde situatie dan...quote:Op donderdag 14 mei 2026 09:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik weet niets meer dan chantage/afpersing in Roosendaal waar ik niet geweest ben, kom uit Nijmegen en Roosendaal ligt ongeveer 120 km bij mij vandaan
Ik ga er vanuit dat ze in het verhoor er meer over gaan vertellen wat hun bewijsstukken zijn
Ik heb die donderdag in die periode gewerkt, die kunnen getuigen
Goede aanvulling, dat vergat ik in mijn bericht te vragen. (Mijn dm vraag aan Cup heeft hij netjes beantwoord)quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:41 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ook niet online?
Bij iemand die toevallig in Roosendaal woont of werkt ofzo.
Nee ik ken niemand uit Roosendaalquote:Op donderdag 14 mei 2026 11:41 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ook niet online?
Bij iemand die toevallig in Roosendaal woont of werkt ofzo.
Ik zou niet weten wiequote:Op donderdag 14 mei 2026 12:26 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Wat een vreemde situatie dan...![]()
Zou het kunnen dat jij vele jaren terug wel problemen had met iemand. Dat die betreffende persoon dit jaar dus is afgeperst, geen flauw idee heeft wie dat zou kunnen zijn en jouw naam had genoemd onder het mom van "De enige persoon die ik tot zoiets in staat acht, is *jouw naam*. Dat is inmiddels heel veel jaren geleden. Ik heb geen idee hoe het nu met die persoon is en of hij überhaupt nog leeft. Het lijkt mij sterk dat hij er iets mee te maken zou kunnen hebben. Maar het is de enige naam die ik kan bedenken."
Niet dat ik weet en bestaat de gouden gids nog?quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:01 schreef DoubleDip het volgende:
Staan jouw naam en adres online, als in: Gouden Gids, zoiets?
Ja hoor: https://www.goudengids.nl/nl/quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niet dat ik weet en bestaat de gouden gids nog?
Ah online, vroeger kreeg je hem in de busquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:03 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja hoor: https://www.goudengids.nl/nl/
Dat weet ik ook nog ja. Maar het kan dus nog.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ah online, vroeger kreeg je hem in de bus
Ik heb mezelf opgezocht maar sta er niet inquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:06 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog ja. Maar het kan dus nog.
Niet alleen FOK! Ik neem aan dat Cup zijn wifi heeft beveiligd met een goed wachtwoord.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:38 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Fok je op je telefoon, laptop of pc? Is er nog te achterhalen vanaf wel ip-s je gefokt hebt 6-9 januari, en op welke tijden?
Ik heb insta en Facebook maar ken ook daar niemand uit Roosendaalquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:09 schreef Iceage het volgende:
Vergat ik ook eerder te vragen. Heb je verder social media zoals facebook, instagram etc en ifso is daar een connectie te vinden met Roosendaal ?
(Whatsapp) ?
Ik Fok meestal op telefoon of tablet, ik moet even kijken of ik deze data kan terughalenquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:38 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Fok je op je telefoon, laptop of pc? Is er nog te achterhalen vanaf wel ip-s je gefokt hebt 6-9 januari, en op welke tijden?
Met je echte naam en leeftijd ? Is er ooit een email account van je gehacked ?quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb insta en Facebook maar ken ook daar niemand uit Roosendaal
Op whatsapp ook niet
Mijn wifi heeft een goed wachtwoord en geef ik alleen aan visite die ik vertrouw, de openbare wifi die ik gebruik is op de inloop, op vliegvelden en hotels ben ik al lang niet meer geweestquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:51 schreef Iceage het volgende:
[..]
Niet alleen FOK! Ik neem aan dat Cup zijn wifi heeft beveiligd met een goed wachtwoord.
Zelf geef ik mijn wifi wachtwoord alleen af aan visite die ik volledig vertrouw en verander 1x in de 2 maand ofzo het wachtwoord. Ik gebruik nooit openbare gratis wifi. Op een vliegveld en hotel bv als ik mijn laptop online gebruik gaat dat via mobiele hotspot van mijn telefoon.
Ja met echte naam en leeftijd, ik ben nog nooit gehackedquote:Op donderdag 14 mei 2026 14:07 schreef Iceage het volgende:
[..]
Met je echte naam en leeftijd ? Is er ooit een email account van je gehacked ?
Je krijgt dus geen hits hierop met alle mailadressen die je hebt?quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja met echte naam en leeftijd, ik ben nog nooit gehacked
Nee geen hits gelukkigquote:Op donderdag 14 mei 2026 15:38 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je krijgt dus geen hits hierop met alle mailadressen die je hebt?
https://haveibeenpwned.com/
Is natuurlijk niet alles, maar het geeft een aardig beeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |