Hier ben ik.quote:Op zondag 17 mei 2026 23:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Fuck.. ik vroeg het me ook al af.
Hole kom er maar in!
Ik ga geduldig wachten op een samenvatting zonder hopelijk spoiler. 😊quote:
Heel onverwacht (ondanks al even 'unter the weather' en de ziekenhuisopname van vandaag). En je verwacht dit niet van iemand van echt nét 41..quote:
Blijkbaar de afgelopen weken wat verkoudheidachtige klachten, gisteren ineens opgenomen en een paar uur later doodquote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:23 schreef franklop het volgende:
Jeetje
Kijk al even niet meer, maar dus niet al bekend dat hij ziek wat ofzo?
Deze website wist te melden dat die ernstig ziek was en niet zou deelnemen aan de "coca cola 600"quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:23 schreef franklop het volgende:
Jeetje
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:23 schreef franklop het volgende:
Jeetje
Las het net ook, dus dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:45 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij las ik ergens dat de nummer 8 even buiten gebruik blijft en gereserveerd wordt voor de zoon van Kyle Bush welke ook een groot talent zou zijn.
Weet alleen niet zeker of dat een officieel besluit is.
En Rick altijd maar roepen dat een nummer gekoppeld is aan een auto, niet aan een rijder.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:45 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij las ik ergens dat de nummer 8 even buiten gebruik blijft en gereserveerd wordt voor de zoon van Kyle Bush welke ook een groot talent zou zijn.
Weet alleen niet zeker of dat een officieel besluit is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |