abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 mei 2026 @ 22:26:16 #1
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220753498
twitter


Kritieken zijn niet mals :D
  zaterdag 9 mei 2026 @ 22:27:50 #2
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220753514
Soooo. Ik heb zitten kijken.

Dat ga ik volgende week ook niet meer doen :D Wat een aids.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 22:29:52 #3
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220753529
twitter


Zijn er meer die er al klaar mee zijn
  zaterdag 9 mei 2026 @ 22:33:35 #4
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220753561
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 22:58:25 #5
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220753749
"De nostalgie van de vroegere Staatsloterij Show is kapot gemaakt" :D


Eerder sprak Hélène zelf vol lof over de nieuwe show :') |:(
  zaterdag 9 mei 2026 @ 23:00:29 #6
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220753772
Hélène Hendriks terug na zware operatie: "Ik wil gewoon leveren" :') |:(

https://www.vrouwenvoetba(...)ren/#google_vignette

Nou meid dat is niet gelukt :P
  zaterdag 9 mei 2026 @ 23:26:59 #7
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220754067
Lijkt dat er al wat afleveringen al zijn opgenomen.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 23:46:14 #8
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220754203
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 23:26 schreef spapaars het volgende:
Lijkt dat er al wat afleveringen al zijn opgenomen.
Alles is al opgenomen.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 10 mei 2026 @ 09:35:52 #9
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220755619
Kijkcijferravage: nieuwe shows RTL 4 en SBS 6 trekken slechts half miljoen kijkers op zaterdagavond

De zenderbazen bij RTL 4 en SBS 6 zullen niet vrolijk wakker zijn geworden. De twee nieuwe zaterdagavondshows van de zenders weten geen groot publiek te trekken.

Hélène Hendriks trekt 594.000 kijkers naar SBS 6 met De Staatsloterijshow en Buddy Vedder en Jamai Loman weten met The house of hide and seek 590.000 mensen te boeien

https://www.ad.nl/show/ki(...)erdagavond~ab46828d/

Nou meid je hebt geleverd en hoe, een wanprestatie van formaat _O-
  zondag 10 mei 2026 @ 09:46:11 #10
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220755686
Ik ben naar hilversum gegaan was uitgenodigd om in het publiek te zitten er zouden ook leuke publiek prijzen zijn te winnen nou dat was een dikke tegenvaller iedereen kreeg een staatslot nou geweldig er wordt gesuggereerd dat je een hele krijgt maar het was terwaarde van 3.50 en kregen een mok met reclame mee naar huis en dat was het was al 80 euro kwijt aan benzine al met al een grote teleurstelling

https://showblad.nl/bners(...)de-eerste-aflevering

Nou dat is iig ook lekker geregeld |:) _O-
  zondag 10 mei 2026 @ 10:06:39 #11
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220755948
kan mij geen recent programma van rtl dan wel sbs herinneren waarvan ik dacht dit is echt leuk eigenlijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220756026
Ach, Helene
  zondag 10 mei 2026 @ 10:28:44 #13
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220756034
quote:
16s.gif Op zondag 10 mei 2026 10:06 schreef FlippingCoin het volgende:
kan mij geen recent programma van rtl dan wel sbs herinneren waarvan ik dacht dit is echt leuk eigenlijk.
Ik vind onderstaande rijtje minimaal gewoon leuk (gemiddeld, er zitten natuurlijk ook mindere afleveringen bij). Niet om voor thuis te blijven, maar op de achtergrond is het prima.

Vandaag Inside
Mr. Frank Visser doet uitspraak
Undercover in Nederland
Kees van der Spek ontmaskert
Bureau onrecht
Ontvoerd
Ik geloof in mij
Zeeman Confronteert

Vroeger was Probleemwijken natuurlijk geniaal, evensals Ik geloof in mij met Rene le Blanc. En wat te denken van De Gouden Kooi met Terror Jaap _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door leolinedance op 10-05-2026 10:45:24 ]
pi_220756860
De jaren '80 belde, ze willen hun grote spelshows op tv terug
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 10 mei 2026 @ 13:03:46 #15
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220757041
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 12:28 schreef TLC het volgende:
De jaren '80 belde, ze willen hun grote spelshows op tv terug
En jaren 90. Ron's Honeymoonquiz, Uhh...vergeet je tandenborstel niet, mini playbackshow, wedden dat :P
pi_220757227
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 12:28 schreef TLC het volgende:
De jaren '80 belde, ze willen hun grote spelshows op tv terug
De jaren '80 én '90 kijken wel uit met bellen om deze wanstaltige rip-offs op te eisen _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 10 mei 2026 @ 15:47:23 #17
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220757948
Ik hoorde in de reclames van dit programma dat het 'levensgevaarlijk' was, hebben alle deelnemers het tot nu toe overleefd?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220757965
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 15:47 schreef Näsenbar het volgende:
Ik hoorde in de reclames van dit programma dat het 'levensgevaarlijk' was, hebben alle deelnemers het tot nu toe overleefd?
Zij wel. De kijkers daarentegen... :X
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 10 mei 2026 @ 16:19:57 #19
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220758103
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 13:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]
En jaren 90. Ron's Honeymoonquiz, Uhh...vergeet je tandenborstel niet, mini playbackshow, wedden dat :P
En later ook nog Now or Never, met die rode, zwarte en gele Alfa Romeo SZ's _O_


En Moordspel was ook tof, met Ron Brandsteder.

[ Bericht 0% gewijzigd door StateOfMind op 10-05-2026 18:03:57 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 10 mei 2026 @ 16:57:51 #20
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220758438
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 15:49 schreef PeterKelder het volgende:
Zij wel. De kijkers daarentegen... :X
De Staatsloterij Show met Hélène Hendriks trekt veel kijkers ondanks concurrentie

https://www.shownieuws.nl(...)kers-ondanks-concurr

Waren er heel veel volgens sbs zelf _O- _O-
  zondag 10 mei 2026 @ 16:58:58 #21
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220758453
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 15:47 schreef Näsenbar het volgende:
Ik hoorde in de reclames van dit programma dat het 'levensgevaarlijk' was, hebben alle deelnemers het tot nu toe overleefd?
Die wel de vraag is nu of de [presentatrice het gaat overleven :P
  zondag 10 mei 2026 @ 16:59:55 #22
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220758468
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 12:28 schreef TLC het volgende:
De jaren '80 belde, ze willen hun grote spelshows op tv terug
Maar dan wel met talentvolle presentatoren zoals Willem Ruis, etc
pi_220758774
quote:
6s.gif Op zondag 10 mei 2026 16:59 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Maar dan wel met talentvolle presentatoren zoals Willem Ruis, etc
Niemand kan tippen qua presentatie en showbizzship aan Willem Ruis _O_ ik weet nog goed dat ik tijdens mijn vakantie in Duitsland hoorde dat hij was overleden :{

De beste man heeft nooit oud mogen worden
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 10 mei 2026 @ 18:28:29 #24
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220759169
Hélène Hendriks nog niet nieuwe Linda: Staatsloterijshow stelt teleur

Hélène Hendriks is nog lang niet de nieuwe Linda de Mol. Ze begon gisteren als presentatrice van de groots opgezette Staatsloterijshow, maar scoort beneden de verwachting van Tina Nijkamp.

Tv-autoriteit Tina Nijkamp had ingezet op een score tot 800 duizend kijkers voor de nieuwe Staatsloterijshow met Hélène Hendriks. De presentatrice nam het gisteren — het was Super Saturday omdat meerdere programma’s tegelijkertijd begonnen — op tegen The Connection op NPO 1 en de nieuwe formule The House of Hide & Seek op RTL 4.

Geen megacijfers

Tina vindt alle scores wat tegenvallen. “Het was Super Saturday en dus is het een spannende kijkcijferochtend voor de zenderbazen. Wat won? The Connection, The House of Hide and Seek of De Staatsloterij Show?”, schrijft ze op haar analysekanaal.

Ze vervolgt: “De scores liggen zoals ik had verwacht heel dichtbij elkaar en zijn geen miljoenenscores. The Connection op NPO 1 wint met 717 duizend kijkers, De Staatsloterij Show op SBS 6 noteerde 594 duizend kijkers en The House of Hide and Seek op RTL 4 zat daarnet onder: 590 duizend kijkers.”

Teleurstelling

Het is een teleurstelling, aldus Tina. “Denk dat zowel RTL 4 als SBS 6 wat hogere totaalscores had gehoopt. Met name RTL 4 zal balen dat het de nummer drie is terwijl het zo ontzettend goed gepromoot kon worden in de Voice-finale.”

De RTL 4-show werd volgens Tina door slechts 69 procent van de mensen uitgekeken, terwijl de Staatsloterijshow meer mensen vasthield: 83 procent. Wel had de RTL 4-show veel jongere kijkers dan de bejaarden die Hélène aantrok.

De conclusie? “Het gaat volgende week heel erg spannend worden!!!!”

https://www.mediacourant.(...)ijshow-stelt-teleur/

Eindelijk een objectief bericht _O_
  zondag 10 mei 2026 @ 18:29:26 #25
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220759179
Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?
Kan Hélène Hendriks het beter bij talkshows houden?

Ja, gewoon actualiteit en sport
80% (2.540 Stemmen)

Nee, ze doet het ook prima qua amusement
20% (624 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 3.164
  zondag 10 mei 2026 @ 19:52:06 #26
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220759804
quote:
6s.gif Op zondag 10 mei 2026 16:57 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
De Staatsloterij Show met Hélène Hendriks trekt veel kijkers ondanks concurrentie

https://www.shownieuws.nl(...)kers-ondanks-concurr

Waren er heel veel volgens sbs zelf _O- _O-
Ik snap best dat Shownieuws het promotie-afvoerputje van Talpa is, maar...

Hoe fucking diep kunnen zij die kop in de reet van John steken? :o
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_220760905
'tv autoriteit Tina Nijkamp'

:') :') :'( :'(

Ze kunnen beter meteen die atoombom gooien
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 11 mei 2026 @ 08:26:18 #28
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:17:19 #29
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220794512
quote:
Viktor keek dus alleen met zijn lul. Als dat je promotie moet zijn... :')

Ik heb nog eens zitten denken. We weten sowieso dat alles in een korte opnameperiode is opgenomen. We weten ook dat het eerste spel, die grote hindernisbaan-race op tijd, al 'een dag eerder' is opgenomen. Wie zegt niet dat ALLE kandidaten van ALLE afleveringen die hindernisbaan in 1 opnamedag hebben doorlopen, achter elkaar dus?

Want dat is hoe het werkt in productie: het is veel te duur om onnodig een speldecor continu op/af te bouwen. En op die manier kunnen alle kandidaten dus in 1 keer op de band gezet worden, wordt het speldecor afgebouwd en daarna de rest van het programma (met publiek) opgetuigd en opgenomen.

Zou wel heel goedkoop zijn. Dus ik zie ze ervoor aan. :o
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_220805930
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:17 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Viktor keek dus alleen met zijn lul. Als dat je promotie moet zijn... :')

Ik heb nog eens zitten denken. We weten sowieso dat alles in een korte opnameperiode is opgenomen. We weten ook dat het eerste spel, die grote hindernisbaan-race op tijd, al 'een dag eerder' is opgenomen. Wie zegt niet dat ALLE kandidaten van ALLE afleveringen die hindernisbaan in 1 opnamedag hebben doorlopen, achter elkaar dus?

Want dat is hoe het werkt in productie: het is veel te duur om onnodig een speldecor continu op/af te bouwen. En op die manier kunnen alle kandidaten dus in 1 keer op de band gezet worden, wordt het speldecor afgebouwd en daarna de rest van het programma (met publiek) opgetuigd en opgenomen.

Zou wel heel goedkoop zijn. Dus ik zie ze ervoor aan. :o
Heel groot was het ook weer niet he, de megablubberpowerracebaan was groter.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 16 mei 2026 @ 01:29:34 #31
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220805973
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 00:45 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Heel groot was het ook weer niet he, de megablubberpowerracebaan was groter.
De Mega Blubber Powe Race was legendarisch. Al helemaal vergeleken met deze blamage van een spelprogramma.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 09:52:32 #32
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220806932
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 01:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
De Mega Blubber Powe Race was legendarisch. Al helemaal vergeleken met deze blamage van een spelprogramma.
Vanavond deel 2 20.00 |:) _O-
pi_220821860
Vreselijk..
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:24:07 #34
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220822558
Kijkcijfers iemand?
pi_220822623
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kijkcijfers iemand?
Bagger echt bagger dit programma...
5 minuten gekeken en hoe vinden ze dit bij de bazen van SBS nu televisiewaardig?
:')
En die Helène hoort totaal niet bij deze flopshow. Volgens mij weet ze dat zelf ook.
pi_220822778
Alleen (terug) gekeken omdat ik toch nostalgische gevoelens heb van de oude staatsloterij show (wat eigenlijk de mega blubber power race was voor volwassenen). maar inderdaad de nieuwe versie is bijna niet te pruimen
pi_220823197
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kijkcijfers iemand?
vorige week ; 594.000.
deze week ; 643.000
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_220837974
die 2e aflevering was wel een 6/10. komt denk ook door de deelnemers
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:19:18 #39
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_220870659
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:27 schreef viseenoptie het volgende:
die 2e aflevering was wel een 6/10. komt denk ook door de deelnemers
En daar ligt het failliet van dit programma, dat overigens na dit seizoen écht niet terugkeert (En dan schuilt de Staatsloterij zich achter 'nee nee, was al gepland om maar één seizoen te maken, want 300-jarig bestaan): vroeger keek je LIVE naar vier kandidatenkoppels die een HELE WEEK LANG al hadden kunnen repeteren, alle spellen oefenen, met Marc Klein Essink de héle show doorliepen. Je voelde aan alles dat ze echt dit behandelden als de avond van hun leven, want ze moesten álles geven voor die ton (en een ton was toen wat nu toch wel een half miljoen is; heel veel geld waar je gewoon meteen een huis mee kan kopen, je leven kan zetten, alles).

De kandidaten die ik de afgelopen twee (nou ja, 1,5) keer gezien heb waren vooral 'tsja, leuk om een avondje bezig te zijn'-types. Die finalisten uit Den Bosch, met hun iene miene mutte, rot op _O- Destijds bij het maandelijkse programma was het een fucking event, je had echt het idee dat je iets gemist had als je niet gekeken had. Iedereen leefde mee, en ik kan het níet verklaren maar er hing een sfeer in die studio die zelfs 20 jaar later, toen ik eens zo'n show terugkeek een jaar of 10-12 geleden, nog steeds deed gelden. Spellen die in de allerlaatste seconden net wel of net niet goed gingen, hysterische staande ovaties bij het behalen van de hoofdprijs. Ongekend spannend, spektakel met een hoofdletter S.

Dit, wat nu niet eens aanstaat maar waarvan momenteel de derde aflevering bezig is, is shit met een hoofdletter S. En dat zal morgen wel weer 100.000 kijkers meer hebben. Terwijl het gewoon al drie afleveringen precies hetzelfde programma met dezelfde spelrondes gaat zijn :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_220884509
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:19 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
En daar ligt het failliet van dit programma, dat overigens na dit seizoen écht niet terugkeert (En dan schuilt de Staatsloterij zich achter 'nee nee, was al gepland om maar één seizoen te maken, want 300-jarig bestaan): vroeger keek je LIVE naar vier kandidatenkoppels die een HELE WEEK LANG al hadden kunnen repeteren, alle spellen oefenen, met Marc Klein Essink de héle show doorliepen. Je voelde aan alles dat ze echt dit behandelden als de avond van hun leven, want ze moesten álles geven voor die ton (en een ton was toen wat nu toch wel een half miljoen is; heel veel geld waar je gewoon meteen een huis mee kan kopen, je leven kan zetten, alles).

De kandidaten die ik de afgelopen twee (nou ja, 1,5) keer gezien heb waren vooral 'tsja, leuk om een avondje bezig te zijn'-types. Die finalisten uit Den Bosch, met hun iene miene mutte, rot op _O- Destijds bij het maandelijkse programma was het een fucking event, je had echt het idee dat je iets gemist had als je niet gekeken had. Iedereen leefde mee, en ik kan het níet verklaren maar er hing een sfeer in die studio die zelfs 20 jaar later, toen ik eens zo'n show terugkeek een jaar of 10-12 geleden, nog steeds deed gelden. Spellen die in de allerlaatste seconden net wel of net niet goed gingen, hysterische staande ovaties bij het behalen van de hoofdprijs. Ongekend spannend, spektakel met een hoofdletter S.

Dit, wat nu niet eens aanstaat maar waarvan momenteel de derde aflevering bezig is, is shit met een hoofdletter S. En dat zal morgen wel weer 100.000 kijkers meer hebben. Terwijl het gewoon al drie afleveringen precies hetzelfde programma met dezelfde spelrondes gaat zijn :')
Ben op dit moment de 3e aflevering aan het kijken, en inderdaad: het is gewoon een schim van wat het ooit was. Zal ook wel met budgetten te maken hebben aangezien "niemand" meer tv kijkt. Vond die man die uit Bosnie komt dan wel weer soort van gunfactor hebben, maar heb zeker 50% doorgespoeld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')