Zij speelde er dus ook echt een rol in?quote:
Ja, zeker. Het verhaal was flinterdun, dat herinner ik me nauwelijks meer. Maar ik vond Rosanna Arquette een leuke actrice en Aidan Quinn was natuurlijk niet te versmadenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Zij speelde er dus ook echt een rol in?
2 namen die me niets zeggen. Even opzoeken.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zeker. Het verhaal was flinterdun, dat herinner ik me nauwelijks meer. Maar ik vond Rosanna Arquette een leuke actrice en Aidan Quinn was natuurlijk niet te versmaden
Dat denk ik dan ook.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:20 schreef brother52 het volgende:
In mijn herinnering was dit net een stukje vlotter maar dat kan ook de punkrock versie die wij er ooit van gemaakt hebben kunnen zijn.
Dit klinkt als: "In mijn herinnering bevatte Sailing Home van Piet Veerman een gedeelte in grunts, maar dat kan ook de metalcover zijn die wij er ooit van gemaakt hebben"quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:20 schreef brother52 het volgende:
In mijn herinnering was dit net een stukje vlotter maar dat kan ook de punkrock versie die wij er ooit van gemaakt hebben kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit klinkt als: "In mijn herinnering bevatte Sailing Home van Piet Veerman een gedeelte in grunts, maar dat kan ook de metalcover zijn die wij er ooit van gemaakt hebben"
(true story)
[..]
Dit klinkt als: "In mijn herinnering bevatte Sailing Home van Piet Veerman een gedeelte in grunts, maar dat kan ook de metalcover zijn die wij er ooit van gemaakt hebben"
(true story)
Aidan Quinnquote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zeker. Het verhaal was flinterdun, dat herinner ik me nauwelijks meer. Maar ik vond Rosanna Arquette een leuke actrice en Aidan Quinn was natuurlijk niet te versmaden
Het land zorgt momenteel niet bepaald voor warme gevoelensquote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel toepasselijk nu de zomer eraan komt.
[ afbeelding ]
[..]
(true story)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |