Ik heb uit zeer betrouwbare bronnen dat twee leden van je bandje anno 2026 samen een nieuw nummer hebben gemaakt, dat deze vrijdag is uitgekomen.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:41 schreef Melting het volgende:
Hierna is het weer tijd voor mijn promo bandje.
Trustenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Mijn ogen vallen bijna dicht. Nog een beetje loof van de rit van gisteren.
We gaan slapen. Fijne avond nog
Welterusten.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Mijn ogen vallen bijna dicht. Nog een beetje loof van de rit van gisteren.
We gaan slapen. Fijne avond nog
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Mijn ogen vallen bijna dicht. Nog een beetje loof van de rit van gisteren.
We gaan slapen. Fijne avond nog
Het wil nog niet echt lukken.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:44 schreef livelink het volgende:
Weet je dit bandje nu ook ergens anders te slijten dan aan R49?
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Barry White - The First, the last
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:53 schreef livelink het volgende:
Barry White - My first, my last, my everything
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |