natuurlijk wel, bedoel als ze hem een klap had gegeven dan was dit mss niet eens gebeurt?quote:Op zondag 10 mei 2026 01:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en al geeft ze hem dan een klap dan had ze geen aangifte mogen doen?
wat bedoel je nu met al je posts hierover?
Want het komt wat tegenstrijdig over.. je bent het eens met de uitspraak MAAR.....
Of wil je gewoon een gesprekje?
quote:Op zondag 10 mei 2026 01:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heb je die zelf ooit eens gekregen? Sorry lui, ik word hier melig van.
neequote:Op zondag 10 mei 2026 01:16 schreef kree het volgende:
[..]
natuurlijk wel, bedoel als ze hem een klap had gegeven dan was dit mss niet eens gebeurt?
en het is niet tegenstrijdig, ik ben het eens met de uitspraak en geloof ook echt dat er iets gebeurt is.
De manier hoe dan is wel raar he?
Zeker. Heel apart hoe dit gegaan is. Ook de rechters vinden dit heel apart.quote:Op zondag 10 mei 2026 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
dat is duidelijk he? voor de duidelijkheid ik probeer dit niet goed te praten.
Maar het is best wel apart in mijn ogen hoe dit dan gegaan is en hoe.
Denk mss hebben jullie daar een ander idee over ofzo
nou leg jij maar eens uit in eigen woorden hoe jij denkt dat dit ging dan?quote:
hoef ik nietquote:Op zondag 10 mei 2026 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
nou leg jij maar eens uit in eigen woorden hoe jij denkt dat dit ging dan?
Maakt dat uit?quote:Op zondag 10 mei 2026 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
nouja zoiets wellicht of allemaal dronken? geen idee.
Kan je je voorstellen dat als ze iemand aan het pijpen is dat ze die hele Ali niet heeft zien aankomen.quote:Op zondag 10 mei 2026 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
nou leg jij maar eens uit in eigen woorden hoe jij denkt dat dit ging dan?
ja dat hoor je he?quote:Op zondag 10 mei 2026 01:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hoef ik niet
hij is over een grens gegaan, veroordeeld en klaar
Uitgebreid in de media hoe heet ging en hier in het topic staat het maar vermoed dat je ,zoals je herhaaldelijk aangeeft, half leest.quote:Op zondag 10 mei 2026 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat hoor je he?
maar niet wat ik vroeg aan je eigenlijk. Maar oke je hoeft er ook niet op te antwoorden, want is beetje eigen idee erover geven en ik zal niet zeggen dat je dat moet doen openbaar.
maar snap wel hoe ik dit dan even als NONO bekijk zonder mening gelijk.
Dat je de moeite nog neemt, het is kree al honderd keer uitgelegd. Wordt inmiddels best wel zielig weer.quote:Op zondag 10 mei 2026 01:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uitgebreid in de media hoe heet ging en hier in het topic staat het maar vermoed dat je ,zoals je herhaaldelijk aangeeft, half leest.
Ze pijpte iemand, Ali B kwam binnen en stopte zijn vingers in haar vagina.
dat is 1 voorval..
of er dan drank en of drugs in het spel maakt voor mij niet uit.
je doet dit niet 'zomaar' bij iemand.
Euhm nou nee niet echt nee als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 10 mei 2026 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je je voorstellen dat als ze iemand aan het pijpen is dat ze die hele Ali niet heeft zien aankomen.
Ja ik laat het hier ook bij, je hebt gelijk.quote:Op zondag 10 mei 2026 01:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat je de moeite nog neemt, het is kree al honderd keer uitgelegd. Wordt inmiddels best wel zielig weer.
omdat als iedereen daar onder invloed was, ik denk mss ging het dan wel toen. En achteraf pas spijt van en dan gaan klagen... dat gaat er bij mij niet zo goed in (uit ervaring dus)quote:
Ja. Eens.quote:Op zondag 10 mei 2026 01:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat je de moeite nog neemt, het is kree al honderd keer uitgelegd. Wordt inmiddels best wel zielig weer.
ja sowieso. daar mee eens. daarom is ie idd schuldig.quote:Op zondag 10 mei 2026 01:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uitgebreid in de media hoe heet ging en hier in het topic staat het maar vermoed dat je ,zoals je herhaaldelijk aangeeft, half leest.
Ze pijpte iemand, Ali B kwam binnen en stopte zijn vingers in haar vagina.
dat is 1 voorval..
of er dan drank en of drugs in het spel maakt voor mij niet uit.
je doet dit niet 'zomaar' bij iemand.
ik vind dit weer een zeer matige reactie, zeker als van een mod nog.quote:Op zondag 10 mei 2026 01:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Eens.
Vanmiddag dacht ie ook al dat het over groepsseks ging. (En zelfs dan)
Hij leest niet. En wat ie leest begrijpt hij niet.
Het is heel jammer.
Nee kree.quote:Op zondag 10 mei 2026 01:28 schreef kree het volgende:
[..]
omdat als iedereen daar onder invloed was, ik denk mss ging het dan wel toen. En achteraf pas spijt van en dan gaan klagen... dat gaat er bij mij niet zo goed in (uit ervaring dus)
Oei, alcohol, nou is Kree getriggered 😱quote:Op zondag 10 mei 2026 01:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee kree.
Twee mensen hadden seks in een kamer.
Ali komt gewoon binnen via de deur en steekt zijn vingers in haar.
Met of zonder alcohol maakt niet uit. Dit is verkrachting.
en dat liet ze gewoon toe ook? moet wel snel gegaan zijn dan, van met die deur en binnen komen en ineens vingers erin hebben?quote:Op zondag 10 mei 2026 01:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee kree.
jullie weten allemaal mijn geschiedenis. En dat weet ik ook. dus ben dan gelijk in het nadeel wss.quote:Op zondag 10 mei 2026 01:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oei, alcohol, nou is Kree getriggered 😱
ik ben het met je eens he zoals je dit zegt.quote:Op zondag 10 mei 2026 01:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee kree.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |