Mailyquote:
Nog een jaartje, moet lukkenquote:
Treurig. Laatst dat meisje van 15quote:Op maandag 11 mei 2026 21:59 schreef drakin het volgende:
Ook een deelnemer van loop Leewarden overleden gister
Dezelfde dag was het. Ik las het onderaan het artikel over dat meisjequote:
Het zal je kind maar zijn denk ik dan altijd.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Dezelfde dag was het. Ik las het onderaan het artikel over dat meisje
Of kleinkindquote:Op maandag 11 mei 2026 22:11 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het zal je kind maar zijn denk ik dan altijd.
Kan ook idd.quote:
Neequote:Op maandag 11 mei 2026 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zitten jullie allemaal al klaar voor het songfestival?
Ergens deze week geloof ik, maar wanneer precies ........quote:
Was altijd op dinsdag en donderdag volgens mij.quote:Op maandag 11 mei 2026 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens deze week geloof ik, maar wanneer precies ........
Je zal gelijk hebbenquote:Op maandag 11 mei 2026 23:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Was altijd op dinsdag en donderdag volgens mij.
Wat is dit nou weer? Is dat geen scam dat je ergens op hebt gedrukt?quote:Op maandag 11 mei 2026 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, daar ben ik heel erg blij mee.![]()
![]()
Maar klopt het ook of is morgen je rekening leeg?quote:Op maandag 11 mei 2026 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Het is mi geen scam, het is iig wel bij de AH waar ik altijd naar toe ga. Ik heb ook de locatie vd AH en mijn gegevens eruit gehaald.quote:Op maandag 11 mei 2026 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer? Is dat geen scam dat je ergens op hebt gedrukt?
Alle beetjes helpen..quote:Op maandag 11 mei 2026 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Je hebt toch niks hoeven doen toch?quote:Op maandag 11 mei 2026 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is mi geen scam, het is iig wel bij de AH waar ik altijd naar toe ga. Ik heb ook de locatie vd AH en mijn gegevens eruit gehaald.
Bijna 1,5 maand geleden, ik weet het niet meer. Ik heb wel de rest van de betalingen gecontroleerd en daar heb ik niets vreemds kunnen vinden. Het is ook de AH waar ik mijn boodschappen haal. Iig morgen even navragen.quote:
Ik bedoel zat er een link in wat je aan moest klikken en waar kreeg je dat bericht? Via mail, vind het maar raar.quote:Op maandag 11 mei 2026 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijna 1,5 maand geleden, ik weet het niet meer. Ik heb wel de rest van de betalingen gecontroleerd en daar heb ik niets vreemds kunnen vinden. Het is ook de AH waar ik mijn boodschappen haal. Iig morgen even navragen.
Oh nee, niet via mail ofzo. Ik was ingelogd bij mijn bank en daar stond dit bericht tussen de transacties. Een beetje vreemde transactie, morgen even navragen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel zat er een link in wat je aan moest klikken en waar kreeg je dat bericht? Via mail, vind het maar raar.
Oh wel apart, als het nou om meerdere euro's ging dan snap ik het wel, maar ik neem aan dat AH ook een marge heeft als er iets misgaat en niet 1 centquote:Op dinsdag 12 mei 2026 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh nee, niet via mail ofzo. Ik was ingelogd bij mijn bank en daar stond dit bericht tussen de transacties. Een beetje vreemde transactie, morgen even navragen.
Godver die had ik ook net gevondenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Wel een lekker ding die Isil.![]()
[ afbeelding ]
Welkom en gefeliciteerd nogquote:
Gefeliciteerdquote:
Man man manquote:
Zo lopen er hier op het forum ook nog wel een paar rond .........quote:
Mogguhhquote:
Het is een al lang bekend virus. Met verschillende stammen. Die hier in Europa is niet zo gevaarlijk, veel mensen hebben het (gehad) zonder het te weten. Degene op die boot (Zuid- en Noord Amerikaanse variant) wel, daar ga je wat sneller van dood.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:06 schreef RedShoe het volgende:
Is dat Hanta virus überhaupt een gevaar? Ik volg het nietKrijg wel stukken mee, maar heb me er niet echt in verdiept. Bestaat er een kans dat dit een nieuwe pandemie gaat worden of is dat totaal niet aan de orde?
Ik las wel dat er een aantal hier besmet waren.
Ik moet maar weer wat aandachtiger het nieuws gaan volgen.
Geen paniek: Virologen zien geen reden tot paniek en benadrukken dat het hantavirus geen "nieuwe corona" is.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:06 schreef RedShoe het volgende:
Is dat Hanta virus überhaupt een gevaar? Ik volg het nietKrijg wel stukken mee, maar heb me er niet echt in verdiept. Bestaat er een kans dat dit een nieuwe pandemie gaat worden of is dat totaal niet aan de orde?
Ik las wel dat er een aantal hier besmet waren.
Ik moet maar weer wat aandachtiger het nieuws gaan volgen.
Dat postte ik ook 14 jaar geleden.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is een al lang bekend virus. Met verschillende stammen. Die hier in Europa is niet zo gevaarlijk, veel mensen hebben het (gehad) zonder het te weten. Degene op die boot (Zuid- en Noord Amerikaanse variant) wel, daar ga je wat sneller van dood.
Maar dit virus gaat over het algemeen niet van mens op mens, tenzij zeer intensief lichamelijk contact.
Dus ja, maar ook nee.
Geen reden tot paniek dusquote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen paniek: Virologen zien geen reden tot paniek en benadrukken dat het hantavirus geen "nieuwe corona" is.
https://www.rivm.nl/hantavirusinfectie
Er is altijd een reden tot paniek hequote:
De wereld kan elk moment vergaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is altijd een reden tot paniek he![]()
Die heb ik geblokkeerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
Fok heeft soms heel rare plaatjes onderaan de pagina's![]()
Dudequote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:28 schreef RedShoe het volgende:
Zo, wat slecht. Vooral de afstand helemaal verkeerd![]()
#WhenTaken Movies 🎬 #485 (12.05.2026)
I scored 448/1000🎟️
1️⃣📍125 km - 🗓️1 yrs - 🥇193/200
2️⃣📍7.3K km - 🗓️63 yrs - 🙈11/200
3️⃣📍9.1K km - 🗓️13 yrs - 🥉80/200
4️⃣📍2.7K km - 🗓️15 yrs - 🥉113/200
5️⃣📍12.8K km - 🗓️21 yrs - 🙈51/200
https://movies.whentaken.com
Wij leerden op de camping, lang geleden, eens Engelsen kennen. De vader vd vrouw had in de oorlog in Arnhem gevochten en als ze in Nederland waren en hij een bordje Arnhem zag begon hij al te trillen.quote:
Gewoon thuisblijven Hanniequote:
Tilt wel handigquote:
Zo lang je die hele rare maar niet hier plaatstquote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
Fok heeft soms heel rare plaatjes onderaan de pagina's![]()
Dat is wel heel beroerdquote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:28 schreef RedShoe het volgende:
Zo, wat slecht. Vooral de afstand helemaal verkeerd![]()
#WhenTaken Movies 🎬 #485 (12.05.2026)
I scored 448/1000🎟️
1️⃣📍125 km - 🗓️1 yrs - 🥇193/200
2️⃣📍7.3K km - 🗓️63 yrs - 🙈11/200
3️⃣📍9.1K km - 🗓️13 yrs - 🥉80/200
4️⃣📍2.7K km - 🗓️15 yrs - 🥉113/200
5️⃣📍12.8K km - 🗓️21 yrs - 🙈51/200
https://movies.whentaken.com
Nogal jaquote:
Even de eerste minuut kijken .......quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo lang je die hele rare maar niet hier plaatst
Ik heb geen Marc gehaald helaasquote:
Was ook niet heel veilig toen daarquote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij leerden op de camping, lang geleden, eens Engelsen kennen. De vader vd vrouw had in de oorlog in Arnhem gevochten en als ze in Nederland waren en hij een bordje Arnhem zag begon hij al te trillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |