Oh wel apart, als het nou om meerdere euro's ging dan snap ik het wel, maar ik neem aan dat AH ook een marge heeft als er iets misgaat en niet 1 centquote:Op dinsdag 12 mei 2026 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh nee, niet via mail ofzo. Ik was ingelogd bij mijn bank en daar stond dit bericht tussen de transacties. Een beetje vreemde transactie, morgen even navragen.
Godver die had ik ook net gevondenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Wel een lekker ding die Isil.![]()
[ afbeelding ]
Welkom en gefeliciteerd nogquote:
Gefeliciteerdquote:
Man man manquote:
Zo lopen er hier op het forum ook nog wel een paar rond .........quote:
Mogguhhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |