Ik vind je wel een held. Je ging voor het onderwijs tweeëneenhalf uur in de stoel liggen, laatst!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt
Alleen door mijn medicijnen ga ik extreem kwijlen en ik ben me een keer heel erg verslikt terwijl ze bezig waren.
Plus dat ik gewoon bang ben voor pijn
Ben gewoon niet zo'n held
Ik ook nietquote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt
Alleen door mijn medicijnen ga ik extreem kwijlen en ik ben me een keer heel erg verslikt terwijl ze bezig waren.
Plus dat ik gewoon bang ben voor pijn
Ben gewoon niet zo'n held
Dit is zó herkenbaarquote:Op maandag 11 mei 2026 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik ben dom
Dacht zet een wekker op een kwartier, om zes uur wakker
Is het half negen ineensZo niet handig
Al zit ik nog te gapen
Eens zien hoe het gaat vanavond/vannacht
Fijn dat die gedachte helpt!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik denk altijd: ze zijn er om me te helpen. Dat kalmeert me dan een beetje
Ja... daar heb je ook gelijk in jaquote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van en moet zelf nog heel wat keren voor mijn gebitsrenovatie maar denk maar, het is voor mezelf
Klopt, dat is veel pijnlijkerquote:Op dinsdag 12 mei 2026 09:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind je wel een held. Je ging voor het onderwijs tweeëneenhalf uur in de stoel liggen, laatst!
Het weghalen van tandsteen vind ik zelf het pijnlijkste van een controlebezoek. Ook gek dat sommigen het kunnen zonder je pijn te doen, dus dat is altijd weer afwachten. Jouw gebit is al helemaal schoon na je sessie van laatst.
Heeft de tandarts niet zo’n zuigertje bij de hand? Anders kun je erom vragen. ‘Ik heb nogal veel speekselvorming, kunnen jullie daar rekening mee houden?’ Als je je tandarts ook bij de opleiding hebt, lijkt het me juist goed dat je die regie een beetje pakt.
Begrijp ik helemaalquote:
We zijn net mensenquote:
Fijn!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:23 schreef Ole het volgende:
Ben net geweest bij de mondhygiënist. Ze had een nieuw apparaatje wat veel minder vervelend is!
iquote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn!
En die gebruiken ze ook bij mij ja, scheelt veel! En het gaat volgens mij ook sneller toch? Fijn dat het meeviel bij jou![]()
Alleen (en nu ga ik iets heel gênants delen) als het niet goed met me gaat schiet het tandenpoetsen er bij mij in. Ik ben niet opgevoed met twee keer per dag poetsen (deed het als ik aften en zweertjes kreeg en anders niet), waardoor het ook nooit een gewoonte is geworden. Beetje verwaarloosd op dat gebied, of iig geen toezicht op. Laat staan stokeren. Mijn moeder vond dat onzin.
Nou, na het overlijden van mijn moeder een slechte periode gehad. Dus minder goed gepoetst (poets nu wel weer elke dag, sinds twee weken) waardoor er heel erg veel ontstoken weefsel in mijn tandvlees zat en dat ontstoken spul werd met een haakje weggeschaapt. En dat doet auw.
Dat slimme tip! Doe ik morgen ookquote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:31 schreef Ole het volgende:
[..]
i
Oh dat herken ik wel hoor!!! Dat verwaarlozen.
Ik neem tegenwoordig van tevoren een paracetamol in voordat ik naar tandarts of mondhygiënist ga. Scheelt klein beetje.
Onder de douche of direct na het douchen je tanden poetsen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat slimme tip! Doe ik morgen ook
En dat verwaarlozen is zo irritant. Het feit dat ik trots ben op het feit dat ik sinds het respijthuis me elke dag douche is echt een wonder. Alleen voel me zoveel beter als ik dat doe. Nu hopen dat ik het vol blijf houden
Alleen nu tevreden met nu, hierna zien we wel weer verder ja
Jep, dat doe ik nu ook, nu het goed gaatquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Onder de douche of direct na het douchen je tanden poetsen.
Ik laat ook altijd verdovenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:55 schreef Ole het volgende:
Maandag nog wel gaatje boren![]()
Ik wil verdoving dan!
Het kan gewoon! Had ooit een oldskool tandarts. Durfde meteen paar jaar niet meerquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik laat ook altijd verdoven
Idem, maar nu een leuke clubquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Het kan gewoon! Had ooit een oldskool tandarts. Durfde meteen paar jaar niet meer
Oh sorry.. zo bedoelde ik niet. Leve de verdovingquote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idem, maar nu een leuke club
Maar we moeten CotS niet bang maken nu
Ik hoop vooral dat de tandarts het kanquote:
Verdoven altijd! Hier ook hoor. Maakt niet uit hoe klein. Boren doet zo ongelooflijk veel pijn (en ik kan slecht tegen pijn).quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:55 schreef Ole het volgende:
Maandag nog wel gaatje boren![]()
Ik wil verdoving dan!
verstandig!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben hierdoor niet extra bang hoor! Denk dat ik wel een kapotte vulling heb, maar dat hoor ik morgen wel. En anders even pijn van de verdoving en hopen dat ik niet stik (die lui maken helemaal met blauw plastic een tentje en dan kun je niet slikken...quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idem, maar nu een leuke club
Maar we moeten CotS niet bang maken nu
Ik niet. Assistente (Leuke) houd mijn hand vast.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We gaan het (hopelijk niet) meemakenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:11 schreef Ole het volgende:
En ook het prikje van verdoving is stukken minder vervelend dan jaren geleden!
Jij bent natuurlijk super stoer! Hurrrr!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:15 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik niet. Assistente (Leuke) houd mijn hand vast.
Precies, al dat tandartsgepraat..quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
En nu even geen tandartspraat vanuit mijn kant, want ik begin mezelf steeds meer op te vreten
Dat klinkt alsof je weer een mooie etappe hebt gehadquote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:36 schreef qltel het volgende:
[..]
Precies, al dat tandartsgepraat..
Ik heb weer een etappe afgerond trouwens. En hier een stukje verderop is een kasteelruïne. Schijnt nog zo'n 3km te zijn, en ik zit te overwegen om er naartoe te gaan. Ben er al vaak geweest, maar vind die dingen fascinerend. Maar ook wel een hele klim. Ga zo toch maar die kant op, denk ik.
Goede dag gehad?
Ben jaloers op jouw schoonmaken. Ik hik er zo tegenop!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je weer een mooie etappe hebt gehadViel het weer ee?
Hier een prima dag. Schuur opgeruimd,keuken geboend, vloer gedaan, wc...En gehaakt en geholpen op mijn vrijwilligerswerk. Weinig te klagenecht wel content en tevreden
Zelf ben ik er absoluut niet tevreden meequote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Ben jaloers op jouw schoonmaken. Ik hik er zo tegenop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |