Ik heb net Chapter 5 af. Maar ben wel druk geweest in m'n kampje. Jij zit in Chapter 8 en hebt pas net de farm gedaan. Ik geloof dat ik toch iets meer aandacht moet gaan besteden aan de main questquote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:22 schreef StateOfMind het volgende:
Die Blinding Flash skill die je krijgt in Chapter 8 is wel heel erg prettig
Vooral omdat ik nof steeds veel moeite heb met vliegende vijanden.
Dat lukt me dus voor geen meter. Paarden temmen dan weer wel.quote:Op woensdag 13 mei 2026 01:11 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Vissen is heel makkelijk in het spel. Je hoeft alleen de hengel in de tegenovergestelde richting te houden van waar de vis naartoe zwemt en te wachten tot het gespetter in het water stopt. Daarna kun je de vis gewoon binnenhalen.
Paarden temmen is veel irritanter dan vissen. Vooral de legendarische paarden zijn frustrerend als de camera blijft haperen of vast blijft haken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 01:13 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Dat lukt me dus voor geen meter. Paarden temmen dan weer wel.
Nee, vind ik niet. Volgens mij volg je juist een goed tempo. StateofMind is gewoon wat later begonnen met het kamp opbouwen, naar mijn mening.quote:Op woensdag 13 mei 2026 01:12 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik heb net Chapter 5 af. Maar ben wel druk geweest in m'n kampje. Jij zit in Chapter 8 en hebt pas net de farm gedaan. Ik geloof dat ik toch iets meer aandacht moet gaan besteden aan de main quest
Main quest vooral niet rushen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 01:12 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik heb net Chapter 5 af. Maar ben wel druk geweest in m'n kampje. Jij zit in Chapter 8 en hebt pas net de farm gedaan. Ik geloof dat ik toch iets meer aandacht moet gaan besteden aan de main quest
Ik ook zoiets, gisteren Woosa gered, en iets van 196 of 198 uurquote:Op woensdag 13 mei 2026 10:39 schreef Momo het volgende:
Ik zit ondertussen op 180 uur en ben halverwege hoofdstuk 8. Denk dat ik redelijk in balans ben qua verschillende onderdelen.
Als je op controller zit heb ik de tip om de camera steeds pal voor het paard te plaatsen, dan denkt de computer dat je in de goeie richting trekt ook al is het maar een richting.quote:Op woensdag 13 mei 2026 01:15 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Paarden temmen is veel irritanter dan vissen. Vooral de legendarische paarden zijn frustrerend als de camera blijft haperen of vast blijft haken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en een tip voor chapter 9 draakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Ik heb alleen maar 1 paard en sinds een paar dagen een witte ibex.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:42 schreef over_hedge het volgende:
Wat moet je met paarden wanneer je ook op een beer rond kan rennen of zelfs op je draak kan rondvliegen
neequote:
AC Odyssey is, inclusief de Platinum trophy slechts 150 uur.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:28 schreef vosss het volgende:
Ok die nieuwe 48 inch oled tv doet het uitstekend. Helaas ben ik nu begonnen, net 5 uur inzitten ofzo, aan AC: Odessy, dus Crimson Desert zal nog ff moeten wachten.
In elk geval gaat dat prima op mijn simrig, alleen ff stuur er vanaf klikken en ik kijk exact over de wheelbase heen.
Die AC draait rond de 75fps met alles op full en AA op 2x en in de amd driver die AA verbeteren nog.
In 4k.
Dan zou je denken dat Crimson Desert toch ook wel moet lukken, misschien op medium?
AC heb ik nooit zo mooi gezien in elk geval en heeft zeker nooit zo goed gedraaid. Jammer eigenlijk dat ik al jaren niet meer op de pc gegamed had.
Dus eerst "ff" AC afmaken en dan CD maar eens starten; wellicht upgraden naar een 9070xt maar dat zien we nog wel.
Die wordt uiteindelijk 240.quote:
Game is echt enorm, heb er nu 196 uur of 198 uur in zitten en verbaas me nog steeds regelmatig over de enorme schaal van de game.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |