10 miljoen aan donaties aan de kerk?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 09:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, daar kan je je camp funds voor gebruikenHeb in Hernand +200%, Demeniss +140%. + de x2 multiplier van het gouden biertje (boss reward)
Ben nu camp funds aan het sparen voor Delysia, schijnt dat je daar zo'n 10 miljoen voor nodig hebt aan donaties![]()
heb nu 3 miljoen
![]()
Voor de extra goodies zoals Wild Garlic, Marbled Meat enzo maakt het volgens mij niet uit..
quote:
😱quote:
Dan verkoopt het Vaticaan maar vastgoed, of kunstquote:Op zaterdag 9 mei 2026 09:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had ook gelezen dat je veel aan de kerk moet doneren om te krijgen en dat dat zich wel uitbetaald.
Duur biertje zo 😱quote:Op zaterdag 9 mei 2026 09:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, daar kan je je camp funds voor gebruikenHeb in Hernand +200%, Demeniss +140%. + de x2 multiplier van het gouden biertje (boss reward)
Ben nu camp funds aan het sparen voor Delysia, schijnt dat je daar zo'n 10 miljoen voor nodig hebt aan donaties![]()
heb nu 3 miljoen
![]()
Voor de extra goodies zoals Wild Garlic, Marbled Meat enzo maakt het volgens mij niet uit..
En hoe bevalt ie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En hoe bevalt ie?
Kunnen we je al aanmelden bij het ACDS?Ja wel leuk, masr nog niet verslaafd. Maar ja ik doe ook andere spellen tussendoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Aangeraden' wordt om iig zo 'snel' mogelijk tot en met Chapter 4 (uit het hoofd) te spelen omdat je zo de belangrijkste/meest gebruikte skills krijgt.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik ben er aan begonnen. Armdruk wedstrijdje gedaan etc maar ondanks dat het grafisch echt heel mooi is kan het me (nog, hoop ik) niet echt boeien. Ook het selecteren van npc's om ermee te praten is echt onhandig.
Dat vliegen/gliden lijkt me wel tof. Kan ik dat al snel?
Thanks!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
'Aangeraden' wordt om iig zo 'snel' mogelijk tot en met Chapter 4 (uit het hoofd) te spelen omdat je zo de belangrijkste/meest gebruikte skills krijgt.
Maar in principe ben je volledig vrij om te doen wat je wil, wanneer je wil.
Heb mijzelf in het begin vooral gericht de eerste 4 chapters, afgewisseld met exploren en side quests, en daarna lekker los gegaan.
Ter indicatie, nu 183 uur op de teller, en vorige week Chapter 7 afgerond.
De wereld zelf is eigenlijk waar het om draait.
Zo ontzettend rijk en bomvol, maar tegelijkertijd kun je ook een hoop missen.
Explorers heaven.
Maar zeker in het het begin kan alles wat overweldigend zijn, en er wordt je vrijwel niks uitgelegd.
Tips gelden uiteraard ook voor rookie @:Vino_Tinto![]()
Ja dat moet ik ook nog doen, maar nog niet aan toe gekomen gezien de vele side quests die opeens komen na chapter 8, volgens mij spawnt Red Seaweed langs de kusten.quote:
Heb paar dagen terug Chapter 8 unlocked.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:17 schreef -Deluzion- het volgende:
Side quests kwaliteit en fun stijgt aanzienlijk na chapter 8, heel veel toffe quests.
Omdat ik na de Spire of Insight toch redelijk bij de kust was, daar weer naartoe gegaan en uiteindelijk 3 vd 10 benodigde Red Seaweed gevondenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:01 schreef -Deluzion- het volgende:
De zee is ook heel tof gemaakt, vooral de golven en het gedreun van het water dat tegen de rotsen slaat.
Er spoelen ook regelmatig dieren aan op het strand.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |