abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220851439
Voor het eerst meegemaakt dat mijn paard ineens niet meer wilde rennen of springen. Ik dacht eerst dat het een bug was, maar blijkbaar was hij gewoon gewond, wist niet eens dat dat kon in de game. Gelukkig kun je hem healen met Healing Force Palm.
greetings and salutations
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:57:05 #277
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220859951
Greymanes, Patch Version 1.08.00 is rolling out.
This patch adds a pond and new pets, including a Baby Wyvern, along with various fixes and stability improvements.
Additionally, we are currently developing and improving the controller input remapping feature to function reliably in various environments. We will do our best to bring this feature to you in the near future.
Check the details and the status of the update's availability on your platform in the patch notes: https://pearlabyss.info/3REgIIJ
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:58:57 #278
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220859961
Een vijver voor je kamp om vissen te kweken :D
  vrijdag 22 mei 2026 @ 11:10:15 #279
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220860009
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 23:33 schreef -Deluzion- het volgende:
Voor het eerst meegemaakt dat mijn paard ineens niet meer wilde rennen of springen. Ik dacht eerst dat het een bug was, maar blijkbaar was hij gewoon gewond, wist niet eens dat dat kon in de game. Gelukkig kun je hem healen met Healing Force Palm.
Gewoon zeggen dat als ie niet springt je frikandellen van hem maakt.

Eens opletten hoe snel ie weer springt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220861315
Bethesda of Ubisoft had geld gevraagd voor een pond DLC, echt tof deze updates met nieuwe dingen. Ik ga mijn pauze nog een stuk verlengen en ze lekker laten sleutelen.

Echt verfrissend om een developer zo zien omgaan met hun spelers, de community wordt echt betrokken. Ondertussen wacht ik nog steeds op een update voor Oblivion Remastered, ik koop nooit meer wat van hun. Hopelijk krijgen Westerse devs steeds meer een schop onder hun reet, dat kunnen ze goed gebruiken, vooral met alle flops de laatste tijd.
pi_220862028
Ik heb per ongeluk Dragon's Dogma 2 gekocht na installatie van die 9070xt. Wat nogal een gekut was i.v.m. continu handshakeproblemen (en dus black screens om de haverklap) tussen tv en pc.

Was maar een tientje en voor 2 euro extra een willekeurige game "gratis" erbij uit een redelijk beperkt lijstje waar Crimson Desert ook tussen stond. Dat was helaas een ander spelletje, maargoed, nu ben ik dus begonnen met Dragon's Dogma.

Godverdomme. Heb ik eindelijk een videokaart die dit aan kan ga ik wat anders doen. :') :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:21:08 #282
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220862423
quote:
89s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:56 schreef vosss het volgende:
Ik heb per ongeluk Dragon's Dogma 2 gekocht na installatie van die 9070xt. Wat nogal een gekut was i.v.m. continu handshakeproblemen (en dus black screens om de haverklap) tussen tv en pc.

Was maar een tientje en voor 2 euro extra een willekeurige game "gratis" erbij uit een redelijk beperkt lijstje waar Crimson Desert ook tussen stond. Dat was helaas een ander spelletje, maargoed, nu ben ik dus begonnen met Dragon's Dogma.

Godverdomme. Heb ik eindelijk een videokaart die dit aan kan ga ik wat anders doen. :') :(
Niks mis mee. Dragon's Dogma _O_
oh ah toma toma vem vem vem vem
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:40:38 #283
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220863037
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:57 schreef Momo het volgende:
Greymanes, Patch Version 1.08.00 is rolling out.
This patch adds a pond and new pets, including a Baby Wyvern, along with various fixes and stability improvements.
Additionally, we are currently developing and improving the controller input remapping feature to function reliably in various environments. We will do our best to bring this feature to you in the near future.
Check the details and the status of the update's availability on your platform in the patch notes: https://pearlabyss.info/3REgIIJ
Vooral fijn ook tools een eigen vakje hebben en niet meer bij secondary weapons staan _O_
SOONY
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:52:43 #284
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220863166
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:21 schreef Divje het volgende:

[..]
Niks mis mee. Dragon's Dogma _O_
Ik heb me er ook ontzettend mee vermaakt, met beide delen.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:57:12 #285
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220863207
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:40 schreef DKUp het volgende:

[..]
Vooral fijn ook tools een eigen vakje hebben en niet meer bij secondary weapons staan _O_
Idd, anders was het soms best scrollen.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:05:53 #286
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220863273
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:57 schreef Momo het volgende:

[..]
Idd, anders was het soms best scrollen.
The Ever Scrolls 😱
A murky, forgotten land.
pi_220863486
Eigenlijk lijkt Crimson Desert nog het meest op Zelda Breath of the Wild, er is zo veel van dat spel overgenomen dat het soms bijna lachwekkend is. Stiekem vind ik BOTW zelfs net iets leuker dan Crimson Desert. Ik kan het iedereen aanraden. Helaas is het alleen beschikbaar op de Switch, maar het is echt een geweldige game, wellicht zelfs de beste game ooit gemaakt.

Krijgt overal tienen, zelfs op IGN: https://www.ign.com/artic(...)h-of-the-wild-review
En op Gamespot: https://www.gamespot.com/(...)review/1900-6416626/

En dat is zeer zeker terecht.

Bijna zonder uitzondering overal een 10 https://www.metacritic.co(...)form=nintendo-switch

Zelfs de intro van CD doet mij aan BotW denken, lol Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 26% gewijzigd door -Deluzion- op 22-05-2026 20:51:59 ]
pi_220865184
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:34 schreef -Deluzion- het volgende:
Eigenlijk lijkt Crimson Desert nog het meest op Zelda Breath of the Wild, er is zo veel van dat spel overgenomen dat het soms bijna lachwekkend is. Stiekem vind ik BOTW zelfs net iets leuker dan Crimson Desert. Ik kan het iedereen aanraden. Helaas is het alleen beschikbaar op de Switch, maar het is echt een geweldige game, wellicht zelfs de beste game ooit gemaakt.

Krijgt overal tienen, zelfs op IGN: https://www.ign.com/artic(...)h-of-the-wild-review
En op Gamespot: https://www.gamespot.com/(...)review/1900-6416626/

En dat is zeer zeker terecht.

Bijna zonder uitzondering overal een 10 https://www.metacritic.co(...)form=nintendo-switch

Zelfs de intro van CD doet mij aan BotW denken, lol Bekijk deze YouTube-video
BotW geprobeerd, maar het was niet voor mij. Het boeide me gewoon totaal niet. Erg teleurstellend. Maar misschien had ik er ook wel te hoge verwachtingen van.
pi_220865503
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 06:51 schreef Morri2 het volgende:

[..]
BotW geprobeerd, maar het was niet voor mij. Het boeide me gewoon totaal niet. Erg teleurstellend. Maar misschien had ik er ook wel te hoge verwachtingen van.
Ah, dat is inderdaad jammer. Misschien is het gewoon niet jouw type game dan. Bedoel je dat het je niet pakte qua verhaal, gameplay of door de wat cartoony graphics? Persoonlijk vond ik BotW echt geweldig en voor mij overtrof het juist alle verwachtingen. Maar het is wel duidelijk dat CD heel veel inspiratie uit BotW heeft gehaald.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 10:50:43 #290
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220866208
Ik heb vorig jaar speciaal een Nintendo Switch gekocht (de 1 Oled) speciaal voor BotW.

En het was me idd meteen duidelijk dat Pearl Abyss oa hierdoor geïnspireerd is.
A murky, forgotten land.
pi_220870941
2 dagen pauze genomen, straks weer verder. Ik heb nu alle witches ontmoet en ga zo de laatste sanctums cleanen. Er liggen nog een hele hoop sidequests in het oosten, misschien ga ik wat vissen kweken en misschien probeer ik ook nog een leeuw te temmen deze avond. En natuurlijk genieten van de supermooie graphics.
  zondag 24 mei 2026 @ 17:33:04 #292
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220878159
Op pad geweest heel stuk naar het oosten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220879186
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:33 schreef Momo het volgende:
Op pad geweest heel stuk naar het oosten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_220885546
pi_220887636
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:09 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ah, dat is inderdaad jammer. Misschien is het gewoon niet jouw type game dan. Bedoel je dat het je niet pakte qua verhaal, gameplay of door de wat cartoony graphics? Persoonlijk vond ik BotW echt geweldig en voor mij overtrof het juist alle verwachtingen. Maar het is wel duidelijk dat CD heel veel inspiratie uit BotW heeft gehaald.
De graphics vond ik vreselijk (wazig en cartoony inderdaad). Maar ik dacht dat ik daar wel overheen zou kunnen komen als de gameplay goed was. Maar die pakte me ook niet echt. 6 uurtjes gespeeld en toen snel doorverkocht.
pi_220887929
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 06:51 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Zelfde hier. En ik durf mijzelf een zelda fan te noemen ook nog eens. Alttp is mijn meest favoriete game ooit maar breath of the wild vond ik echt fucking kut :P
Conscience do cost.
pi_220888706
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:16 schreef Morri2 het volgende:

[..]
De graphics vond ik vreselijk (wazig en cartoony inderdaad). Maar ik dacht dat ik daar wel overheen zou kunnen komen als de gameplay goed was. Maar die pakte me ook niet echt. 6 uurtjes gespeeld en toen snel doorverkocht.
Op de Switch 2 vind ik de graphics in docked mode juist erg mooi, al is het in handheld inderdaad soms behoorlijk wazig. Persoonlijk vond ik de sfeer, gameplay, exploration en puzzles juist heel goed uitgewerkt. Ik was eigenlijk vanaf het begin meteen hooked. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat dit een spel is waar sommige mensen gewoon niets mee hebben.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:57:33 #298
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220888725
Nu begin hoofdstuk 9, even een break van een paar dagen nemen.
pi_220892882
Met dit weer zit ik ook niet echt te gamen. Ook even een pauze totdat het minder warm wordt. Maar wat een heerlijk spel!
pi_220892953
Hoofdstuk 12 zit ik nu. Verplichte pauze want ps5 vond het te warm icm stof en hield ermee op.

SPOILER
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')