Gewoon zeggen dat als ie niet springt je frikandellen van hem maakt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 23:33 schreef -Deluzion- het volgende:
Voor het eerst meegemaakt dat mijn paard ineens niet meer wilde rennen of springen. Ik dacht eerst dat het een bug was, maar blijkbaar was hij gewoon gewond, wist niet eens dat dat kon in de game. Gelukkig kun je hem healen met Healing Force Palm.
Niks mis mee. Dragon's Dogmaquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:56 schreef vosss het volgende:
Ik heb per ongeluk Dragon's Dogma 2 gekocht na installatie van die 9070xt. Wat nogal een gekut was i.v.m. continu handshakeproblemen (en dus black screens om de haverklap) tussen tv en pc.
Was maar een tientje en voor 2 euro extra een willekeurige game "gratis" erbij uit een redelijk beperkt lijstje waar Crimson Desert ook tussen stond. Dat was helaas een ander spelletje, maargoed, nu ben ik dus begonnen met Dragon's Dogma.
Godverdomme. Heb ik eindelijk een videokaart die dit aan kan ga ik wat anders doen.![]()
Vooral fijn ook tools een eigen vakje hebben en niet meer bij secondary weapons staanquote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:57 schreef Momo het volgende:
Greymanes, Patch Version 1.08.00 is rolling out.
This patch adds a pond and new pets, including a Baby Wyvern, along with various fixes and stability improvements.
Additionally, we are currently developing and improving the controller input remapping feature to function reliably in various environments. We will do our best to bring this feature to you in the near future.
Check the details and the status of the update's availability on your platform in the patch notes: https://pearlabyss.info/3REgIIJ
Ik heb me er ook ontzettend mee vermaakt, met beide delen.quote:
Idd, anders was het soms best scrollen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vooral fijn ook tools een eigen vakje hebben en niet meer bij secondary weapons staan
BotW geprobeerd, maar het was niet voor mij. Het boeide me gewoon totaal niet. Erg teleurstellend. Maar misschien had ik er ook wel te hoge verwachtingen van.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:34 schreef -Deluzion- het volgende:
Eigenlijk lijkt Crimson Desert nog het meest op Zelda Breath of the Wild, er is zo veel van dat spel overgenomen dat het soms bijna lachwekkend is. Stiekem vind ik BOTW zelfs net iets leuker dan Crimson Desert. Ik kan het iedereen aanraden. Helaas is het alleen beschikbaar op de Switch, maar het is echt een geweldige game, wellicht zelfs de beste game ooit gemaakt.
Krijgt overal tienen, zelfs op IGN: https://www.ign.com/artic(...)h-of-the-wild-review
En op Gamespot: https://www.gamespot.com/(...)review/1900-6416626/
En dat is zeer zeker terecht.
Bijna zonder uitzondering overal een 10 https://www.metacritic.co(...)form=nintendo-switch
Zelfs de intro van CD doet mij aan BotW denken, lol Bekijk deze YouTube-video
Ah, dat is inderdaad jammer. Misschien is het gewoon niet jouw type game dan. Bedoel je dat het je niet pakte qua verhaal, gameplay of door de wat cartoony graphics? Persoonlijk vond ik BotW echt geweldig en voor mij overtrof het juist alle verwachtingen. Maar het is wel duidelijk dat CD heel veel inspiratie uit BotW heeft gehaald.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 06:51 schreef Morri2 het volgende:
[..]
BotW geprobeerd, maar het was niet voor mij. Het boeide me gewoon totaal niet. Erg teleurstellend. Maar misschien had ik er ook wel te hoge verwachtingen van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 mei 2026 17:33 schreef Momo het volgende:
Op pad geweest heel stuk naar het oostenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.greetings and salutations
De graphics vond ik vreselijk (wazig en cartoony inderdaad). Maar ik dacht dat ik daar wel overheen zou kunnen komen als de gameplay goed was. Maar die pakte me ook niet echt. 6 uurtjes gespeeld en toen snel doorverkocht.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:09 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad jammer. Misschien is het gewoon niet jouw type game dan. Bedoel je dat het je niet pakte qua verhaal, gameplay of door de wat cartoony graphics? Persoonlijk vond ik BotW echt geweldig en voor mij overtrof het juist alle verwachtingen. Maar het is wel duidelijk dat CD heel veel inspiratie uit BotW heeft gehaald.
Zelfde hier. En ik durf mijzelf een zelda fan te noemen ook nog eens. Alttp is mijn meest favoriete game ooit maar breath of the wild vond ik echt fucking kutquote:Op zaterdag 23 mei 2026 06:51 schreef Morri2 het volgende:
[..]
BotW geprobeerd, maar het was niet voor mij. Het boeide me gewoon totaal niet. Erg teleurstellend. Maar misschien had ik er ook wel te hoge verwachtingen van.
Op de Switch 2 vind ik de graphics in docked mode juist erg mooi, al is het in handheld inderdaad soms behoorlijk wazig. Persoonlijk vond ik de sfeer, gameplay, exploration en puzzles juist heel goed uitgewerkt. Ik was eigenlijk vanaf het begin meteen hooked. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat dit een spel is waar sommige mensen gewoon niets mee hebben.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:16 schreef Morri2 het volgende:
[..]
De graphics vond ik vreselijk (wazig en cartoony inderdaad). Maar ik dacht dat ik daar wel overheen zou kunnen komen als de gameplay goed was. Maar die pakte me ook niet echt. 6 uurtjes gespeeld en toen snel doorverkocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |