Heb geen flauw idee, maar als ik kijk op https://www.systemrequirementslab.com/cyri , (pas op ik ben een leek) lijkt het alsof je boven de aanbevolen requirements zitquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:54 schreef vosss het volgende:
Ik heb een 48 inch tv gekocht voor op mn simrig en met fie lapboard van roccat wat ik laatst kocht gaat prima. Alleen zit nu bij ee 65 inch tv nog mn wheelbase stukje voor het scherm. Dat is straks met kleiner scherm opgelost en dan kan ik ook dit soort games op pc spelen.
Zou het een beetje draaien op dit:
Asus ROG STRIX B-550F gaming wifi II
Asus Radeon RX6750XT 12GB
AMD Ryzen 5 5600X
G.SKILL DDR4 Ripjaws 2x16GB 3600mhz
Lexar NM710 1TB en nog wat Ssd schijven.
Of had ik dat al gevraagd?
Welke resolutie? Gaat waarschijnlijk prima draaien met upscaling maar zonder RT en RayReconstruction.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:54 schreef vosss het volgende:
Ik heb een 48 inch tv gekocht voor op mn simrig en met fie lapboard van roccat wat ik laatst kocht gaat prima. Alleen zit nu bij ee 65 inch tv nog mn wheelbase stukje voor het scherm. Dat is straks met kleiner scherm opgelost en dan kan ik ook dit soort games op pc spelen.
Zou het een beetje draaien op dit:
Asus ROG STRIX B-550F gaming wifi II
Asus Radeon RX6750XT 12GB
AMD Ryzen 5 5600X
G.SKILL DDR4 Ripjaws 2x16GB 3600mhz
Lexar NM710 1TB en nog wat Ssd schijven.
Of had ik dat al gevraagd?
Thats what she saidquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:51 schreef -Deluzion- het volgende:
[ link | afbeelding ],
caught myself a big one
Oled 4k.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:04 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Welke resolutie? Gaat waarschijnlijk prima draaien met upscaling maar zonder RT en RayReconstruction.
Ja dan is het waarschijnlijk zoals ik zei, upscaling met FSR, medium/high settings, geen RT/RR.quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Oled 4k.
Ben helemaal niet thuis in al die nieuwe technieken als freesync, FSR en meer van zulks. Dus geen idee. Moet maar eens kijken.
Vroeger had je vsync. En anti aliasing. En anisotrophic filtering en dat was het dan wel ongeveer.
Tegenwoordig shitload aan zaken die je kan instellen zag ik. Jaren eigenlijk niet meer op pc gegamed behalve racen dan. En dat draaide gewoon goed. Dus daar hoefde ik al for settings niet voor te tweaken.
Chatgpt maar eens vragen
Ik vond RDR2 sowieso gewoon te traag en te realistisch. Het was wel echt heel mooi gemaakt, maar het tempo lag mij gewoon niet. Ik had er uiteindelijk niet genoeg geduld voor, dus ben halverwege afgehaakt.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:18 schreef Momo het volgende:
Ik heb net als in RDR2 geen geduld om te vissen en spring boven op de vis om hem te vangen
RDR2 speel je voor de beleving maar ook echt het verhaal hoor. In tweede helft game is het verhaal fantastisch. Wat dat betreft is Crimson Desert niks. Kliff heeft niet veel persoonlijkheid. Aye, right, great. Maar goed de rest is wel geweldig.quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:15 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik vond RDR2 sowieso gewoon te traag en te realistisch. Het was wel echt heel mooi gemaakt, maar het tempo lag mij gewoon niet. Ik had er uiteindelijk niet genoeg geduld voor, dus ben halverwege afgehaakt.
Ja dat gebeurt alleen bij greater abyss gears. Dat is de hoogste 'tier' maar hebben helaas een beperkt aantal uses en zijn daarmee eigenlijk meteen zo goed als waardeloos.quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:36 schreef Momo het volgende:
Ik had vandaag dat voor het eerst een abyss gear breekte, wist niet dat dat kon.
Heeft dat dan enkel nut als je tegen een boss vecht? Maar goed, je moet meestal langs veel vijanden voordat je bij de baas bent.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 00:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt alleen bij greater abyss gears. Dat is de hoogste 'tier' maar hebben helaas een beperkt aantal uses en zijn daarmee eigenlijk meteen zo goed als waardeloos.
"Yes."quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:35 schreef Momo het volgende:
[..]
RDR2 speel je voor de beleving maar ook echt het verhaal hoor. In tweede helft game is het verhaal fantastisch. Wat dat betreft is Crimson Desert niks. Kliff heeft niet veel persoonlijkheid. Aye, right, great. Maar goed de rest is wel geweldig.
Exact, dus het zijn eigenlijk waardeloze gears want na 1 bossfight zijn ze "op". Het is misschien leuk voor een min-max experiment, ik heb zelf bijvoorbeeld een enorme hoeveelheid Greater Hexebane, Greater Steelbane en Greater Beastbane gears. Die hebben alleen maar effect tegen resp. earthen beings, machines en beasts, die ik maar heel sporadisch tegenkom.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft dat dan enkel nut als je tegen een boss vecht? Maar goed, je moet meestal langs veel vijanden voordat je bij de baas bent.
Zo'n Earthen Being ben ik volgens mij gisteren tegen gekomen, Titan Minions oud.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 15:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Exact, dus het zijn eigenlijk waardeloze gears want na 1 bossfight zijn ze "op". Het is misschien leuk voor een min-max experiment, ik heb zelf bijvoorbeeld een enorme hoeveelheid Greater Hexebane, Greater Steelbane en Greater Beastbane gears. Die hebben alleen maar effect tegen resp. earthen beings, machines en beasts, die ik maar heel sporadisch tegenkom.
Als je nou 5 Greater Destruction gears hebt (damage +10) en die in een two-handed sword of spear zet, is het wel interessant om te zien hoe hard het gaat bij bosses. Maarja, eenmalig dus
Je kunt het ingame zien onder Knowledge -> Creatures. Daar staat welke schepsels tot welke categorie behoren, mits je ze bent tegengekomen of op andere wijze over ze hebt 'geleerd'quote:Op vrijdag 8 mei 2026 15:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo'n Earthen Being ben ik volgens mij gisteren tegen gekomen, Titan Minions oud.
Was op weg naar een Ancient Lightning dinges toen er eenmaal een onheilspellend muziekje begon en ze uit de grond kwamen.
Maar waren geen bosses.
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 16:32 schreef Divje het volgende:
Volgende update komt er een functie om materialen terug te krijgen van ge-upgradede gear die je niet gebruikt
Pearl Abyss heeft ook toegegeven dat het verhaal beter kon, maar dat ze zich in plaats daarvan hebben gefocust op waar ze goed in zijn: de gameplay. RDR2 is ongetwijfeld een goed spel, maar ik vond de gameplay te traag.quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:35 schreef Momo het volgende:
RDR2 speel je voor de beleving maar ook echt het verhaal hoor. In tweede helft game is het verhaal fantastisch. Wat dat betreft is Crimson Desert niks. Kliff heeft niet veel persoonlijkheid. Aye, right, great. Maar goed de rest is wel geweldig.
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 16:32 schreef Divje het volgende:
Volgende update komt er een functie om materialen terug te krijgen van ge-upgradede gear die je niet gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |