Je moet wel affiniteit hebben met het subforum. Volgens mij heeft diegene nergens affiniteit mee.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:12 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Misschien weet ik wel iemand die tijd heeft, ik bedoel als je veel/altijd op de bank zit kun je je beter nuttig maken toch?
🤣quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:12 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Misschien weet ik wel iemand die tijd heeft, ik bedoel als je veel/altijd op de bank zit kun je je beter nuttig maken toch?
Hahaha!quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:12 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze nog een mod bij de Klaagbank? 😊quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Je moet wel affiniteit hebben met het subforum. Volgens mij heeft diegene nergens affiniteit mee.
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 06:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze nog een mod bij de Klaagbank? 😊
Super leuk om te lezen dit trouwens.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:09 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik was aan het typen dat ik de slowchat zo leuk vind. Ik was een tijdje de verbinding kwijt met Fok. Las wel dagelijks mee, maar voelde het niet meer om mee te schrijven op een paar oneliners na.
Maar nu ervaar ik weer hoe leuk jullie allemaal zijn en dat dit stukje internet me toch ook weer dierbaar is.
Ik sta er niet tussen, heb ik blijkbaar toch nog een leven 😊quote:Op vrijdag 8 mei 2026 08:38 schreef Donna het volgende:
Misschien vinden jullie dit ook nog leuk. Hier komen elke dag de dagcijfers van het gehele forum.
Monitor in GC / Dagcijfers #252 post eens een post
Dat komt door spelletjesquote:Op vrijdag 8 mei 2026 08:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussen, heb ik blijkbaar toch nog een leven 😊
Maar dan het aantal onzintopics op FOK doen sommigen flink hun best om in die top 100 te blijven/komen denk ik.
Omg ik sta daar tussen??? Hoe dan??quote:Op vrijdag 8 mei 2026 08:38 schreef Donna het volgende:
Misschien vinden jullie dit ook nog leuk. Hier komen elke dag de dagcijfers van het gehele forum.
Monitor in GC / Dagcijfers #252 post eens een post
Spannend, die examens!quote:Op vrijdag 8 mei 2026 13:06 schreef Geertje_G het volgende:
Ik ben aan het werk. Meh. Gelukkig vanavond vertrekken voor een weekendje weg 🥳
Een vd knd doet examen, wilde graag huis voor zichzelf hebben om te leren. Ik pas me graag aan 🙃
Ik snap jouw jongens wel! (En daarom ben ik dus niet slank).quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:08 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Spannend, die examens!
Maar even een weekendje weg is nooit verkeerd.
Ik heb met mijn jongens gebbqd. Ze hebben zich helemaal de pleuris gegeten aan s'mores.
Morgen gaan we naar de sleepbootdagen in Woudsend. Groot hart voor varend erfgoed. Maar als ik dan toch moet kiezen wat het mooiste is... dan zijn dat toch wel sleepboten.
Haha, hier ga ik, als mijn man uit beeld is, even voor zitten 😅quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:01 schreef Donna het volgende:
Wat leuk zeg! Fijne dag alvast.
Hebben jullie ook zin om je droomman te ontwerpen??
SEX / Ontwerp jouw eigen droomman?!
Woudsend dat komt wel dichtbij, ik woon er ongeveer 20 min vandaan.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:08 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Spannend, die examens!
Maar even een weekendje weg is nooit verkeerd.
Ik heb met mijn jongens gebbqd. Ze hebben zich helemaal de pleuris gegeten aan s'mores.
Morgen gaan we naar de sleepbootdagen in Woudsend. Groot hart voor varend erfgoed. Maar als ik dan toch moet kiezen wat het mooiste is... dan zijn dat toch wel sleepboten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |