Goedzo hahaha!quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:06 schreef Harper het volgende:
Praat ik eens een keer hier mee, maak ik meteen het topic vol
Oh kak, je hebt gelijk. Het is showchat en niet slowchat. Hahahahaha ik heb het ook altijd fout gehad.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:10 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb het altijd gelezen als S l o w chat. Is het Showchat?
Ja! Heel leuk! Ook meer zin om mee te schrijven!quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:09 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik was aan het typen dat ik de slowchat zo leuk vind. Ik was een tijdje de verbinding kwijt met Fok. Las wel dagelijks mee, maar voelde het niet meer om mee te schrijven op een paar oneliners na.
Maar nu ervaar ik weer hoe leuk jullie allemaal zijn en dat dit stukje internet me toch ook weer dierbaar is.
En dat zonder (zoete) popcorn 😇quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:13 schreef ZombieQueen het volgende:
En nu ik toch sentimenteel aan het doen ben. @:Donna @:Deissy jullie zijn fantastisch. Nu ook weer met het geouwehoer... Wat moeten jullie een lange adem hebben.
Het is de slowchat van SHOquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:11 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Oh kak, je hebt gelijk. Het is showchat en niet slowchat. Hahahahaha ik heb het ook altijd fout gehad.
Maar er staat showchat #1258. Ik snap het niet meer... 🥲 Ik geloof je wel hoor, daar niet om...quote:
Wat bedoel je dan?quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:25 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Maar er staat showchat #1258. Ik snap het niet meer... 🥲 Ik geloof je wel hoor, daar niet om...
We zitten aan het zuurstof inmiddelsquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:13 schreef ZombieQueen het volgende:
En nu ik toch sentimenteel aan het doen ben. @:Donna @:Deisyy jullie zijn fantastisch. Nu ook weer met het geouwehoer... Wat moeten jullie een lange adem hebben.
quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan?
Vrijwel elk subforum heeft z'n eigen slowchat (met dus ook een eigen getal, afhankelijk van het aantal delen wat er al geweest is) en voor het subforum SHO is de slowchat omgedoopt tot showchat (zoals ook in de openingspost staat).
Maar ik denk dat ik niet goed begrijp wat jij niet snapt haha!
Ik snap m!quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan?
Vrijwel elk subforum heeft z'n eigen slowchat (met dus ook een eigen getal, afhankelijk van het aantal delen wat er al geweest is) en voor het subforum SHO is de slowchat omgedoopt tot showchat (zoals ook in de openingspost staat).
Maar ik denk dat ik niet goed begrijp wat jij niet snapt haha!
Ja okay dan snap ik je wel.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:04 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er staat showchat en ik heb altijd gedacht dat het slowchat was. Ik heb het altijd verkeerd gelezen.
Ja daar kom ik nu achter. Oh wat ben ik een doos hahahaha.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:05 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik snap m!![]()
Zombie, het is SlowChat. Maar op deze pijler is ie omgedoopt tot ShowChat.
Dus een SlowChat topic met de naam ShowChat.
Wil jij niet solliciteren als mod? Je hebt uitlegskills.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:05 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik snap m!![]()
Zombie, het is SlowChat. Maar op deze pijler is ie omgedoopt tot ShowChat.
Dus een SlowChat topic met de naam ShowChat.
quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Wil jij niet solliciteren als mod? Je hebt uitlegskills.
Misschien weet ik wel iemand die tijd heeft, ik bedoel als je veel/altijd op de bank zit kun je je beter nuttig maken toch?quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Wil jij niet solliciteren als mod? Je hebt uitlegskills.
quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:12 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Misschien weet ik wel iemand die tijd heeft, ik bedoel als je veel/altijd op de bank zit kun je je beter nuttig maken toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |