abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221014786
quote:
9s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:42 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sorry. Moet ff ranten.

Kutzooi. Ik krijg echt slecht nieuws op slecht nieuws. 2e buikoperatie binnen een jaar. ;(

Ik baal zo van dit lichaam. Ik wil het retourneren en een nieuw lichaam.
Och vrouw toch.. sterkte!
pi_221015541
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 22:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Och vrouw toch.. sterkte!
Dankjewel. Vind het echt echt heel pittig. Ook vanwege die kut longcovid. Ben sinds de vorige operatie zo ontzettend achteruit gegaan... ;(
  vrijdag 12 juni 2026 @ 06:44:07 #253
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221016159
quote:
Sorry. Moet ff ranten.

Kutzooi. Ik krijg echt slecht nieuws op slecht nieuws. 2e buikoperatie binnen een jaar. ;(

Sterkte :*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / Colorchick vrijdag 12 juni 2026 @ 08:01:22 #254
382129 crew  Donna
pi_221016385
Wat klote zeg!
  Moderator vrijdag 12 juni 2026 @ 08:02:52 #255
184769 crew  Deisyy
pi_221016389
quote:
Sorry. Moet ff ranten.

Wat een narigheid :{
Heel veel sterkte!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221017454
quote:
Sorry. Moet ff ranten.

Oh wat een ellende joh
Veel sterkte voor jou 🍀
  Moderator vrijdag 12 juni 2026 @ 11:28:22 #257
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221017930
quote:
Sorry. Moet ff ranten.

Ik heb hetzelfde ondergaan. 2 buikoperaties in een jaar tijd. De laatste is tot nu toe goed gegaan.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221020102
Bedankt voor al jullie lieve steunbetuigingen. :*
Vind het ontzettend pittig en ik moest het even kwijt. Het is gewoon klote en er gebeurd momenteel zoveel in de privé situatie. Het is gewoon eigenlijk te veel.
Blijkbaar ook dat iemand in de familie waar ik geen contact meer mee wil oa mij kapot zit te stalken. Echt bizar, ik heb absoluut geen boeiend leven. Maar die geniet blijkbaar van al het slechte wat mij overkomt. :{
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:28 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde ondergaan. 2 buikoperaties in een jaar tijd. De laatste is tot nu toe goed gegaan.
Oh dat doet me goed om te horen!
Mag ik je er eventueel een privé berichtje over sturen?

Ja mijn eerste operatie was een operatie was een vrij pittige operatie in het ondergebied van mijn buik. Mensen die er bekend mee zijn, gokken vast de ziekte.

Vanwege de longcovid heb ik daar echt een ontzettende klap van gehad, ben ook 5 dagen zo ziek geweest. Bleef spugen en bleef zo misselijk, ondanks alle medicatie. Heb de eerste weken zo veel geslapen ook.

Maar ik ben niet meer terug gekomen op mijn oude niveau sinds dien. Ik heb geprobeerd op te bouwen, maar dat lukt niet meer. ;(

Eerst kon ik ten minste nog kleine dingen in het huishouden en af en toe een uitje met mijn man. Dat lukt nu niet meer. Als ik nu iets doe, betaal ik de boete zeg maar de dagen erna. Ik ben dus ontzettend bang wat weer opnieuw zo'n narcose en zo'n operatie op het lichaam doet. Aangezien ik al dagenlang moet herstellen van de was afhalen, om maar iets te noemen. Het is zo belachelijk. Ik blijf die dingen wel doen hoor, probeer het nu te houden bij een stukje was dan maar en daarna direct te rusten. Misschien is het dom, maar ik voel me anders zo nutteloos. :{
  Moderator vrijdag 12 juni 2026 @ 17:21:21 #259
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221020257
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 17:00 schreef Beertjeteddy het volgende:
Bedankt voor al jullie lieve steunbetuigingen. :*
Vind het ontzettend pittig en ik moest het even kwijt. Het is gewoon klote en er gebeurd momenteel zoveel in de privé situatie. Het is gewoon eigenlijk te veel.
Blijkbaar ook dat iemand in de familie waar ik geen contact meer mee wil oa mij kapot zit te stalken. Echt bizar, ik heb absoluut geen boeiend leven. Maar die geniet blijkbaar van al het slechte wat mij overkomt. :{
[..]
Oh dat doet me goed om te horen!
Mag ik je er eventueel een privé berichtje over sturen?

Ja mijn eerste operatie was een operatie was een vrij pittige operatie in het ondergebied van mijn buik. Mensen die er bekend mee zijn, gokken vast de ziekte.

Vanwege de longcovid heb ik daar echt een ontzettende klap van gehad, ben ook 5 dagen zo ziek geweest. Bleef spugen en bleef zo misselijk, ondanks alle medicatie. Heb de eerste weken zo veel geslapen ook.

Maar ik ben niet meer terug gekomen op mijn oude niveau sinds dien. Ik heb geprobeerd op te bouwen, maar dat lukt niet meer. ;(

Eerst kon ik ten minste nog kleine dingen in het huishouden en af en toe een uitje met mijn man. Dat lukt nu niet meer. Als ik nu iets doe, betaal ik de boete zeg maar de dagen erna. Ik ben dus ontzettend bang wat weer opnieuw zo'n narcose en zo'n operatie op het lichaam doet. Aangezien ik al dagenlang moet herstellen van de was afhalen, om maar iets te noemen. Het is zo belachelijk. Ik blijf die dingen wel doen hoor, probeer het nu te houden bij een stukje was dan maar en daarna direct te rusten. Misschien is het dom, maar ik voel me anders zo nutteloos. :{
Dat mag je zeker. Ik wens je heel veel sterkte.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221023946
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 17:21 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat mag je zeker. Ik wens je heel veel sterkte.
Dankjewel! Ga ik doen.
pi_221071195
Ik ben nu de reclame voor schimmelnagels zo zat, dat ik een betaald abonnement ga nemen 🤪

Heb je met de basic versie dan genoeg? Is dat ‘bannervrij’? Ik hoef geen vriendenlijst of een grote avatar oid.

En waar kan ik het topic vinden waar uitleg daarover wordt gegeven?
pi_221072172
@Beertjeteddy: sterkte
pi_221072194
Ken je die mop van die vrouw die 6 paar schoenen bestelde?

1 levering was verkeerd.
2e levering is nooit aangekomen, maar retour gestuurd zonder verklaarbare reden. En van die 2e levering is er blijkbaar 1 paar schoenen niet mee terug gekomen.

Dus, nu heb ik na 2 weken nog steeds geen nieuwe sandalen, maar wel een bak ellende. Als troost heb ik alle schoenen nog maar een keer besteld (op het ene verdwenen paar na).
pi_221072374
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:38 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ken je die mop van die vrouw die 6 paar schoenen bestelde?

1 levering was verkeerd.
2e levering is nooit aangekomen, maar retour gestuurd zonder verklaarbare reden. En van die 2e levering is er blijkbaar 1 paar schoenen niet mee terug gekomen.

Dus, nu heb ik na 2 weken nog steeds geen nieuwe sandalen, maar wel een bak ellende. Als troost heb ik alle schoenen nog maar een keer besteld (op het ene verdwenen paar na).
Wat waardeloos.. die 2e levering heb je ook niet hoeven betalen, neem ik aan?
pi_221072612
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 19:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Wat waardeloos.. die 2e levering heb je ook niet hoeven betalen, neem ik aan?
Nee, maar ik moet nog wel even bellen/contact opnemen over dat laatste paar a 60E. Dat zat wel in de 2e levering, maar staat niet als retour.
pi_221072627
@Beertjeteddy ik lees het nu pas. Wat klote, hopelijk heeft de ingreep nu minder effect op de longcovid.
Heb je nog een ergo oid die mee kan denken?

@Flipperkast, het is wat met schoenen zeg. Ik had via vinted besteld, pakket kwijt. Andere via vinted besteld, pakket beschadigd en maar 1 schoen erin.
pi_221114064
Even hier, want off-topic.
Ik moet wel lachen om dat Rotterdamse. Ik heb dit weekend zelf een evenement gehad met heel veel mensen uit mijn eigen dorp en ik hoorde vandaag gewoon hoe plat ik dan zelf ga praten.
Mijn dialect is zuid-oost-Brabants en dat zal voor velen hier ook echt raar en lelijk klinken.

Morgen op het werk weer een beetje afkicken en normaal praten *)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_221114995
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik ben nu de reclame voor schimmelnagels zo zat, dat ik een betaald abonnement ga nemen 🤪

Heb je met de basic versie dan genoeg? Is dat ‘bannervrij’? Ik hoef geen vriendenlijst of een grote avatar oid.

@Donna
@deisssy

Kunnen jullie me verder helpen?
  Moderator / Colorchick maandag 22 juni 2026 @ 07:40:49 #269
382129 crew  Donna
pi_221115024
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 17:30 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ja basic is genoeg. En daarna zet je dan de reclames uit in de instellingen. Waar dat topic staat, geen idee. Misschien kan ik dat straks op de laptop even opzoeken.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 07:53:22 #270
184769 crew  Deisyy
pi_221115053
Wanneer je een abo hebt kan je hier de advertenties uitzetten https://forum.fok.nl/user/edit_prefs
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 07:55:59 #271
184769 crew  Deisyy
pi_221115062
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:11 schreef LeSage het volgende:
Even hier, want off-topic.
Ik moet wel lachen om dat Rotterdamse. Ik heb dit weekend zelf een evenement gehad met heel veel mensen uit mijn eigen dorp en ik hoorde vandaag gewoon hoe plat ik dan zelf ga praten.
Mijn dialect is zuid-oost-Brabants en dat zal voor velen hier ook echt raar en lelijk klinken.

Morgen op het werk weer een beetje afkicken en normaal praten *)
Ik hou juist van een zachte G, het dialect klinkt zo zangerig en vriendelijk.

Ik ben in Rotterdam geboren en opgegroeid, en ook al zeg ik geen "ik heb liggen te lopen te zitten", als ik mezelf op een filmpje oid terug luister hoor ik meer Rotterdams dan ik zou willen.
pi_221115075
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:55 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik hou juist van een zachte G, het dialect klinkt zo zangerig en vriendelijk.

Ik ben in Rotterdam geboren en opgegroeid, en ook al zeg ik geen "ik heb liggen te lopen te zitten", als ik mezelf op een filmpje oid terug luister hoor ik meer Rotterdams dan ik zou willen.
Het zangerige is wel meer Limburgs, hoewel ik onze zachte G ook wel vriendelijk vind klinken.

Rotterdams vind ik vooral altijd klinken of het een parodie is :@ _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 08:11:35 #273
184769 crew  Deisyy
pi_221115105
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:59 schreef LeSage het volgende:

[..]
Het zangerige is wel meer Limburgs, hoewel ik onze zachte G ook wel vriendelijk vind klinken.

Rotterdams vind ik vooral altijd klinken of het een parodie is :@ _O-
Een zachte G klinkt inderdaad heel vriendelijk.

Dat heb ik met Haags, ik denk dat alles wat Hagenezen zeggen een grap is :D
pi_221137211
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:53 schreef Deisyy het volgende:
Wanneer je een abo hebt kan je hier de advertenties uitzetten https://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Ik heb ‘verberg advertenties: ja’ aangeklikt, maar zie ze nog steeds?

https://frontpage.fok.nl/settings
Dit was de enige plek waar ik dat kon vinden. Vraag me niet hoevik daar terecht ben gekomen ..
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 16:55:17 #275
184769 crew  Deisyy
pi_221137689
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik heb ‘verberg advertenties: ja’ aangeklikt, maar zie ze nog steeds?

https://frontpage.fok.nl/settings
Dit was de enige plek waar ik dat kon vinden. Vraag me niet hoevik daar terecht ben gekomen ..
Hier moet je zijn https://forum.fok.nl/user/edit_prefs

Ik heb de vinkjes zo en ik heb geen ads.

Laat maar weten of het gelukt is, anders kijken we gewoon even verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')