Over een minuut is het 9 mei in Moskou.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 22:56 schreef Korenfok het volgende:
Staakt het vuren wordt verbroken om.... 4 minuten nadat de parade is afgelopen?
Dat is inderdaad wel meer dan op komt draven voor koningsdagquote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De gastenlijst.
Lijst van hoofden van buitenlandse delegaties die in Moskou aankomen voor de Dag van de Overwinning
8 mei 2026
17:45 uur
President van de Republiek Abchazië Badra Gongba met de vrouw
President van de Republiek Wit-Rusland Alexander Loekasjenko
President van de Republiek Kazachstan Kassym-Jomart Tokajev
Voorzitter de Democratische Volksrepubliek Lao Thiongglun Sisuliet
Opperste Heerser van Maleisië Sultan Ibrahim
Premier van de Slowaakse Republiek Robert Fitzot
President van de Republiek Oezbekistan Shavkat Mirziyojev
President van de Republiek Zuid-Ossetië Alan Categorie: Gaglovev
Voorzitter Republika Srpska (Bosnië en Herzegovina) Sinisha Karan
Voorzitter van de Srpska Nationale Vergadering van Republika Srpska Nenad Stevandic met de vrouw
Voorzitter van de Unie van Onafhankelijke Sociaal-democraten Republika Srpska Milorad Dodik met zijn vrouw
Bron: http://kremlin.ru/events/president/news/79696
Jezus... na 4 jaar zitten ze eindelijk op het peil van wat er nodig was... 4 jaar geleden. Als ze nu bij Rheinmetal 1.1 miljoen POV drones met een leuke payload konden maken, hadden we het tenminste nog over iets.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:31 schreef michaelmoore het volgende:
Duitsland maakt nu 1,1 miljoen granaten per jaar
Het kan wel
Maar het is de vraag hoeveel Ruzzia er nog op de kop wil hebben voor ze stoppen met de drie daagse oorlog
[..]
[ afbeelding ]
ze zijn drukker met Drones, drones die zelf Russische soldaten herkennenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 23:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel meer dan op komt draven voor koningsdag
[..]
Jezus... na 4 jaar zitten ze eindelijk op het peil van wat er nodig was... 4 jaar geleden. Als ze nu bij Rheinmetal 1.1 miljoen POV drones met een leuke payload konden maken, hadden we het tenminste nog over iets.
quote:AI-overzicht
Oekraïne heeft de productie van FPV-drones (First Person View) enorm opgeschaald en produceert in 2025 naar schatting miljoenen stuks op jaarbasis, met bronnen die spreken over een capaciteit tot wel 4 miljoen stuks.
Hier zijn de belangrijkste feiten over de productie en inzet van Oekraïense drones (stand medio 2025/begin 2026):
Productievolume: President Zelensky heeft verklaard dat Oekraïne in staat is om in 2025 zo'n 4 miljoen drones per jaar te produceren.
Een andere bron meldt dat de maandelijkse productiecapaciteit van FPV-drones is gestegen van 20.000 in 2024 naar 200.000 in 2025.
Aard van de productie: De productie is gedecentraliseerd en vindt plaats door honderden commerciële bedrijven en in werkplaatsen, kelders en huizen door het hele land.
Langeafstands-drones: Naast kleine FPV-drones produceert Oekraïne ook ongeveer 3.000 "FP-1" langeafstands-drones per maand (ongeveer 100 per dag).
Deze kunnen doelen raken tot op 1.600 km afstand.
Verbruik aan het front: De inzet is massaal; er wordt geschat dat er in 2025 zo'n 10.000 drones per maand verloren gaan aan het front.
Volgens sommige bronnen worden er aan beide kanten dagelijks in totaal 2.000 tot 3.000 FPV- en tactische drones gebruikt.
Gast, dat typ ik. Bizar dat anno 2025 er mensen juichen dat we in Europa eindelijk x miljoen granaten maakt, terwijl iedere nitwit ziet en weet dat het slagveld compleet veranderd is in Oekraïne.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 23:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze zijn drukker met Drones, drones die zelf Russische soldaten herkennen
het granaten schieten is een beetje over
[..]
Robert Fico is een held! Een echte leider.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De gastenlijst.
Lijst van hoofden van buitenlandse delegaties die in Moskou aankomen voor de Dag van de Overwinning
8 mei 2026
17:45 uur
President van de Republiek Abchazië Badra Gongba met de vrouw
President van de Republiek Wit-Rusland Alexander Loekasjenko
President van de Republiek Kazachstan Kassym-Jomart Tokajev
Voorzitter de Democratische Volksrepubliek Lao Thiongglun Sisuliet
Opperste Heerser van Maleisië Sultan Ibrahim
Premier van de Slowaakse Republiek Robert Fitzot
President van de Republiek Oezbekistan Shavkat Mirziyojev
President van de Republiek Zuid-Ossetië Alan Categorie: Gaglovev
Voorzitter Republika Srpska (Bosnië en Herzegovina) Sinisha Karan
Voorzitter van de Srpska Nationale Vergadering van Republika Srpska Nenad Stevandic met de vrouw
Voorzitter van de Unie van Onafhankelijke Sociaal-democraten Republika Srpska Milorad Dodik met zijn vrouw
Bron: http://kremlin.ru/events/president/news/79696
Bevrijdingsdag wordt ook in Nederland en Duitsland gevierd, ik bedoel dus de 9 Mei bevrijdingsdag! In Frankfurt am Main werd al onlangs Bevrijdingsdag gevierd en ik ga ervan uit dat in diverse steden in Duitsland morgen Bevrijdingsdag gevierd wordt. Nederland heeft het Sovjet-Ereveld bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben ook niet uitgenodigd.
Zal Vleddie zo eens appen dat ik mij gepasseerd voel.
quote:The Netherlands is seeking to restart talks on using up to ¤210 billion in frozen Russian assets to help Ukraine keep defending itself next year, - POLITICO
The Dutch finance minister, Eelco Heinen, canvassed support among EU peers on Tuesday during a debate behind closed doors in Brussels.
In het Engels, om Trump en Vance te tonen wie de kaarten heeftquote:
Straks even alles bekijken.quote:
Oorlogsmisdadigers.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 09:12 schreef Revanches het volgende:
Ik kijk nu de parade ,wie zijn die mannetjes die rondrijden en steeds staand rondgereden worden in die cabrio's?
Hij ziet er uit als een gebroken oude man.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Straks even alles bekijken.
Maar ongelooflijk hoe die man er op zijn 73 er nog uit ziet. Zo sterk en vitaal, zo zie je maar dat dik en lelijk zijn helemaal niet hoeft als je maar sport en op je voeding let. De man is enorm afgetraind
Klik.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een gebroken oude man.
Hij ziet er niet alleen zo uit; hij gedraagt zich ook zo.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zo te zien geniet hij met volle teugenquote:
Man schei toch uit. Hij heeft een kop als een gedroogde rozijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ongelooflijk hoe die man er op zijn 73 er nog uit ziet. Zo sterk en vitaal, zo zie je maar dat dik en lelijk zijn helemaal niet hoeft als je maar sport en op je voeding let. De man is enorm afgetraind
Toch aardig van Zelensky dat Poetin nog een half uurtje voor lul heeft mogen staaan heeft mogen shinen vandaag, niet?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Europa is een continent, geen land.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:39 schreef Discombobulate het volgende:
Pas maar op hoor, straks gaat die zielige oude man nog oorlog voeren met Europa.
Ken jij mensen die op hun 73e nog judo spelen, gezond zijn, niet te dik, en een torso hebben waar een dertigjarige jaloers op is.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee. En bovendien val ik niet op mannen.quote:
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee. En bovendien val ik niet op mannen.
Ooh?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee. En bovendien val ik niet op mannen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:51 schreef phpmystyle het volgende:
en een torso hebben waar een dertienjarige jaloers op is.
Eeen bejaarde man met een torso van een 13-jarige lijkt me niet bepaald gezond.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ken jij mensen die op hun 73e nog judo spelen, gezond zijn, niet te dik, en een torso hebben waar een dertienjarige jaloers op is.
Maar de laatste foto's dat hij judo speelt of met ontbloot bovenlijf op foto staat is 10 jaar terug. Heb je een foto van zijn ontblote bovenlijf van vorig jaar? Ik wil graag beoordelen of je gelijk hebt over zijn torsoquote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ken jij mensen die op hun 73e nog judo spelen, gezond zijn, niet te dik, en een torso hebben waar een dertienjarige jaloers op is.
Maar zijn daar dan ook nog recente beelden van?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Check dit filmpje, wie de dubbels van Poetin exposed.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als het echt is, moet het wel een slechte lookalike zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
Nee, daar had ook dertigjarige moeten staan.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Eeen bejaarde man met een torso van een 13-jarige lijkt me niet bepaald gezond.
Verder trap ik niet in die propaganda.
Die hielden/houden geen look a like's aan.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:23 schreef phpmystyle het volgende:
In elk geval maakt hij een vitalere indruk op mij vergeleken met Biden of Trump.
Zoveel is er niet te vinden. Even kijken.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar de laatste foto's dat hij judo speelt of met ontbloot bovenlijf op foto staat is 10 jaar terug. Heb je een foto van zijn ontblote bovenlijf van vorig jaar? Ik wil graag beoordelen of je gelijk hebt over zijn torso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is in elk geval geen chubby guy zoals Starmer."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoveel is er niet te vinden. Even kijken.Als hij nog steeds zo fit zou zijn zou er vast wel wat recenters zijn denk je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is in elk geval geen chubby guy zoals Starmer.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Bewijs het tegendeel maar.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als hij nog steeds zo fit zou zijn zou er vast wel wat recenters zijn denk je niet?
Jij claimt iets en ik moet daar bewijs van vinden?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bewijs het tegendeel maar.
Uiteindelijk ontkomt niemand aan lichamelijk verval. Zelfs de president van Rusland niet.
[..]
Ken jij mensen die op hun 73e nog judo spelen, gezond zijn, niet te dik, en een torso hebben waar een dertigjarige jaloers op is.
Ik heb je wat foto's gegeven uit 2019.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jij claimt iets en ik moet daar bewijs van vinden?
[..]
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:39 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb geen picture gallery van Poetin.
In 2019 was hij niet 73.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb je wat foto's gegeven uit 2019.
[..]
Ken jij mensen die op hun 73e nog judo spelen, gezond zijn, niet te dik, en een torso hebben waar een dertigjarige jaloers op is.
ik ook nietquote:
zo lijkt ie op mij, ben jij belazerd hequote:
Tonnetje rond.quote:
Trump is een vet monster met cognitieve problemen en een pamper aan.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, daar had ook dertigjarige moeten staan.
In elk geval maakt hij een vitalere indruk op mij vergeleken met Biden of Trump.
ben je een beetje homo op oude mannen?/quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb je wat foto's gegeven uit 2019.
ongelooflijk dat men niets anders kan vinden dan zulke fossielen om president te wordenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump is een vet monster met cognitieve problemen en een pamper aan.
Maar ook 6 jaar ouder dan Poetin.
Biden is 84.
Jaja, we weten nu wel dat de meimaand vakantiegeld betekent.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ja dat zal best de gek kan nauwelijks nog lopen , hij zit te trillen als me opa ( toen ie nog leefde)quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig is die Maxim op tijd gevonden; anders had zijn familie wss een zelfde lot gehad..quote:Op zaterdag 9 mei 2026 15:54 schreef TwenteFC het volgende:
Ze noemen het een groot feest voor alle russische moeders die hun kinderen kwijt zijn aan het front.
[ x ]
Russkiy Mir
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Putin is nu 75, ouder als ik, nou dan ben je niet meer zo kwiek hoor
Ja, waarom deed je daar zelf afgelopen jaar nog aan mee, en check je het topic dan dagelijks lol.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:31 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is het toch gezellig dat al die die hards hier, veel zijn al weg gegaan, hier nog steeds na zo veel jaar ruzie lopen te maken.
Dit is gewoon mijn livethread qua info, maar het wordt veel meer circlejerk.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:11 schreef havanagila het volgende:
[..]
Ja, waarom deed je daar zelf afgelopen jaar nog aan mee, en check je het topic dan dagelijks lol.
Dat veel users het "Poetin is een beste kerel en Rusland doet niks verkeerd" gelul moe zijn maakt het nog geen circlejerk. Ga je maar naar BNW.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit is gewoon mijn livethread qua info, maar het wordt veel meer circlejerk.
Uiteraard, misschien wel het belangrijkste van een wapenleverancier is dat de wapenleverancier betrouwbaar is, en dat de wapenleveranties betrouwbaar zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 20:31 schreef kibo het volgende:
Europese defensie hightech ontwaakt.
Trump heeft z'n eigen glazen ingegooid met z'n bullish anti Europa retoriek
Daarom is het ook beter om 2 verschillende herdenkingen te doenquote:
De definitie van een doodscultus, dit.quote:
Hij zit te poepen!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 15:43 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die hier een fapje op willen doen.
Dat is weer een hele andere fetish.quote:
Of de gerontofilische.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:43 schreef oheng het volgende:
[..]
Niet echt veel beter dan een dwergen dominatrix fetish tbh. :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |