Man schei toch uit. Hij heeft een kop als een gedroogde rozijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Straks even alles bekijken.
Maar ongelooflijk hoe die man er op zijn 73 er nog uit ziet. Zo sterk en vitaal, zo zie je maar dat dik en lelijk zijn helemaal niet hoeft als je maar sport en op je voeding let. De man is enorm afgetraind
Toch aardig van Zelensky dat Poetin nog een half uurtje voor lul heeft mogen staaan heeft mogen shinen vandaag, niet?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Straks even alles bekijken.
Maar ongelooflijk hoe die man er op zijn 73 er nog uit ziet. Zo sterk en vitaal, zo zie je maar dat dik en lelijk zijn helemaal niet hoeft als je maar sport en op je voeding let. De man is enorm afgetraind
Europa is een continent, geen land.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:39 schreef Discombobulate het volgende:
Pas maar op hoor, straks gaat die zielige oude man nog oorlog voeren met Europa.
Ken jij mensen die op hun 73e nog judo spelen, gezond zijn, niet te dik, en een torso hebben waar een dertigjarige jaloers op is.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een gebroken oude man.
Nee. En bovendien val ik niet op mannen.quote:
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee. En bovendien val ik niet op mannen.
Ooh?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee. En bovendien val ik niet op mannen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:51 schreef phpmystyle het volgende:
en een torso hebben waar een dertienjarige jaloers op is.
Eeen bejaarde man met een torso van een 13-jarige lijkt me niet bepaald gezond.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ken jij mensen die op hun 73e nog judo spelen, gezond zijn, niet te dik, en een torso hebben waar een dertienjarige jaloers op is.
Maar de laatste foto's dat hij judo speelt of met ontbloot bovenlijf op foto staat is 10 jaar terug. Heb je een foto van zijn ontblote bovenlijf van vorig jaar? Ik wil graag beoordelen of je gelijk hebt over zijn torsoquote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ken jij mensen die op hun 73e nog judo spelen, gezond zijn, niet te dik, en een torso hebben waar een dertienjarige jaloers op is.
Maar zijn daar dan ook nog recente beelden van?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Check dit filmpje, wie de dubbels van Poetin exposed.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als het echt is, moet het wel een slechte lookalike zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
Nee, daar had ook dertigjarige moeten staan.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Eeen bejaarde man met een torso van een 13-jarige lijkt me niet bepaald gezond.
Verder trap ik niet in die propaganda.
Die hielden/houden geen look a like's aan.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:23 schreef phpmystyle het volgende:
In elk geval maakt hij een vitalere indruk op mij vergeleken met Biden of Trump.
Zoveel is er niet te vinden. Even kijken.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar de laatste foto's dat hij judo speelt of met ontbloot bovenlijf op foto staat is 10 jaar terug. Heb je een foto van zijn ontblote bovenlijf van vorig jaar? Ik wil graag beoordelen of je gelijk hebt over zijn torso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is in elk geval geen chubby guy zoals Starmer."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoveel is er niet te vinden. Even kijken.Als hij nog steeds zo fit zou zijn zou er vast wel wat recenters zijn denk je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is in elk geval geen chubby guy zoals Starmer.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Bewijs het tegendeel maar.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als hij nog steeds zo fit zou zijn zou er vast wel wat recenters zijn denk je niet?
Jij claimt iets en ik moet daar bewijs van vinden?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bewijs het tegendeel maar.
Uiteindelijk ontkomt niemand aan lichamelijk verval. Zelfs de president van Rusland niet.
[..]
Ken jij mensen die op hun 73e nog judo spelen, gezond zijn, niet te dik, en een torso hebben waar een dertigjarige jaloers op is.
Ik heb je wat foto's gegeven uit 2019.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jij claimt iets en ik moet daar bewijs van vinden?
[..]
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:39 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb geen picture gallery van Poetin.
In 2019 was hij niet 73.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb je wat foto's gegeven uit 2019.
Ik heb geen picture gallery van Poetin.
[..]
Ken jij mensen die op hun 73e nog judo spelen, gezond zijn, niet te dik, en een torso hebben waar een dertigjarige jaloers op is.
ik ook nietquote:
zo lijkt ie op mij, ben jij belazerd hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |