SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door Dr.Mikey op 02-07-2026 01:29:50 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rex MartinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vete tussen Billy en RikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat ik ook leuk vond (en stiekem hoopte); de seizoensterugblik, die nu redelijk standaard is na de cliff, opende leuk met het 35-jaar shot met alle oudgedienden en sloot, hoe kon het ook anders, af met Laura en Arnie.
En dat blijft voor mij het einde
[ Bericht 0% gewijzigd door Japepk op 02-07-2026 03:05:56 ]'t Echte en 't ware!![]()
Over dat huis aan de Michelangelolaan. Had dat niet uiteindelijk drie sets?
De eerste set had een oubolig karakter. Volgens mij met veel baksteen en hout. Ik keek nog geen GTST.
De tweede set (overgenomen uit Goudkust) met de bekende gebogen trap en de verhoging kwam doordat Stefano het huis onder handen liet nemen in zijn tijd dat hij een relatie met Janine had
En de derde set was nadat Lucas het in de fik zette. Ik moet zeggen dat dat na een brand wel heel erg knap is dat je de hele indeling van je huiskamer verandert, en dat zelfs alle muren een andere plaats hebben.....
En dat in een maand tijd door Noud!
En later kreeg deze set nog een kleine vernieuwing toen Bill het overnam.![]()
Dat huis met baksteen en hout was een eerder huis. Bij het faillissement door Dian, Bowien en Huib verhuist Ludo daar vandaan volgens mij.quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:08 schreef Claude_Viole het volgende:
Over dat huis aan de Michelangelolaan. Had dat niet uiteindelijk drie sets?
De eerste set had een oubolig karakter. Volgens mij met veel baksteen en hout. Ik keek nog geen GTST.
De tweede set (overgenomen uit Goudkust) met de bekende gebogen trap en de verhoging kwam doordat Stefano het huis onder handen liet nemen in zijn tijd dat hij een relatie met Janine had
En de derde set was nadat Lucas het in de fik zette. Ik moet zeggen dat dat na een brand wel heel erg knap is dat je de hele indeling van je huiskamer verandert, en dat zelfs alle muren een andere plaats hebben.....
En dat in een maand tijd door Noud!
En later kreeg deze set nog een kleine vernieuwing toen Bill het overnam.
De Michelangelolaan had eerst een soort perkament als behang. Daarna kwam het goudkustdecor (volgens mij zonder noemenswaardige verbouwing?)
Dat was eerst redelijk grijs, heeft blauwe muren gehad, oranje en werd vanaf seizoen 20 ongeveer steeds een beetje verbouwd. De opzet met de 'hal' links en de trap naar boven rechts achterin is volgens mij wel altijd gebleven.'t Echte en 't ware!![]()
Seizoensfinale gezien.
Ik ga effe een week kauwen op dit alles, maar alvast: het is mooi in beeld gebracht, maar het hangt inhoudelijk allemaal met plakband aan elkaar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer zou Richard van Nooten terugkeren? Dat was ook aangekondigd toch?
Over de cliff;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door RaymanNL op 02-07-2026 12:05:12 ]14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Ik hoop dat we met Janine nog wat iconische momenten flashbacks gaan krijgen om het passend te maken maar zou wel niet.
Het haalt wel de we hebben geen geheimen meer voor elkaar dynamiek van Ludo en Janine onderuit en al die keren dat ze hem vroeger van alles heeft verweten iemands kind jarenlang verzwijgen en weghouden veel meer duister kan bijna niet.
Ben benieuwd hoe dit uitpakt.
En Nola tja leuke actrice meestal ook een leuke rol dat felle wat Nina vroeger had moeten ze bij Nola wel behouden maar ze gedraagt zich regelmatig als een borderliner oa ook naar Troy toe. Maar ze benoemen het niet zo ga dan maar full in als schrijvers denk ik dan.
Nu doen ze alsof haar gedrag redelijk normaal is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De clif was wel een leuke aflevering, maar niet heel bijzonder vergeleken met de anderen.
Vond het wel raar dat de man zijn huidskleur niet matched met zijn moeder en Ludo.
Was het echt zo moeilijk om een vrouw met een donkere huidskleur dit te laten spelen om het geloofwaardig te maken?
[ Bericht 17% gewijzigd door Redbullkid op 02-07-2026 18:01:39 ]![]()
Of ze hadden de zoon door een blanke acteur kunnen laten spelen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 17:54 schreef Redbullkid het volgende:
De clif was wel een leuke aflevering, maar niet heel bijzonder vergeleken met de anderen.
Vond het wel raar dat de man zijn huidskleur niet matched met zijn moeder en Ludo.
Was het echt zo moeilijk om een vrouw met een donkere huidskleur dit te laten spelen om het geloofwaardig te maken?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, we gaan de zomer in, en ik de GTST Classics maar in duiken voor de komende periode. Daar ben ik vorige zomerstop mee begonnen maar kan ik nu mooi weer mee verder. Terug naar betere tijden...
Tot de 27ste augustus.Allemaal cabaretteketet!![]()
Het inclusiviteits gehalte moet op peil blijven.quote:Op donderdag 2 juli 2026 17:54 schreef Redbullkid het volgende:
Was het echt zo moeilijk om een vrouw met een donkere huidskleur dit te laten spelen om het geloofwaardig te maken?Zonder er bij na te denken of het wel logisch is qua karakter en uiterlijke kenmerken, niet dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2026 11:24 schreef RaymanNL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer zou Richard van Nooten terugkeren? Dat was ook aangekondigd toch?
Over de cliff;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat Harmsen bouw was een klein grapje van de schrijvers denk ik inderdaad. Richard van Nooten hoeft wat mij betreft echt niet voor de zoveelste keer ten tonele te komen hoor. We kennen het nu wel!Allemaal cabaretteketet!![]()
Richard komt ook niet terug. Dat is fout geïnterpreteerd vanuit de promo. Je zat Rex Martin in een auto en dat leek op Richardquote:Op donderdag 2 juli 2026 23:21 schreef freaky40 het volgende:
Dat Harmsen bouw was een klein grapje van de schrijvers denk ik inderdaad. Richard van Nooten hoeft wat mij betreft echt niet voor de zoveelste keer ten tonele te komen hoor. We kennen het nu wel!'t Echte en 't ware!![]()
Ik kwam dit leuke fragment tegen, wellicht vanuit de schatkamer maar nu gewoon op youtube. Een kijkje in de GTST keuken in 1997.
Bekijk deze YouTube-video't Echte en 't ware!![]()
Geinig om eens te zien. Wat een types ook allemaal. Nemen zichzelf erg serieus. Apart slag volk die gasten achter de schermen. Af en toe is het net of ik naar een scene van Jiskefet aan het kijken ben als ze iets aan het duiden zijn met wat ze doen.Allemaal cabaretteketet!![]()
Aaah vandaar dat het artikel op GTST. Courant niet meer te vinden is. Maar Boulevard had het dacht ik ook op de site geplaatstquote:Op vrijdag 3 juli 2026 01:32 schreef Japepk het volgende:
[..]
Richard komt ook niet terug. Dat is fout geïnterpreteerd vanuit de promo. Je zat Rex Martin in een auto en dat leek op Richard14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Stefano die toen eigenaar van het huis was, liet het dus verbouwen. Dat ging overigens echt belachelijk snelquote:Op donderdag 2 juli 2026 10:00 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dat huis met baksteen en hout was een eerder huis. Bij het faillissement door Dian, Bowien en Huib verhuist Ludo daar vandaan volgens mij.
De Michelangelolaan had eerst een soort perkament als behang. Daarna kwam het goudkustdecor (volgens mij zonder noemenswaardige verbouwing?). Ik geloof in drie afleveringen.
De opzet bij de trap is in het oranje/decor iets aangepast. Er was een deur en gang aan de linkerkant gekomen. Mogelijk heeft dit te maken met de verhuizing van de sets van Aalsmeer naar Amsterdam, en dat ze het wat moesten aanpassen. Maar deze verbouwing was volgens mij geruisloos in de soap gekomen.quote:Dat was eerst redelijk grijs, heeft blauwe muren gehad, oranje en werd vanaf seizoen 20 ongeveer steeds een beetje verbouwd. De opzet met de 'hal' links en de trap naar boven rechts achterin is volgens mij wel altijd gebleven.
Nadat Lucas de woonkamer in de fik stak werd het een totaal nieuw decor. Wederom met een kleine verhoging, maar toch een andere opzet dan daarvoor.
Ik ga binnenkort eens kijken of ik alle Sanders-sets een keer op een rijtje kan zetten.
[ Bericht 3% gewijzigd door Claude_Viole op 04-07-2026 01:09:49 ]![]()
heel benieuwd naar al die verschillen @PeterKelder of @ArnieAlberts er waren toch meerdere sets van goudkust verhuist naar gtst of was huize sanders de enige?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 00:59 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Stefano die toen eigenaar van het huis was, liet het dus verbouwen. Dat ging overigens echt belachelijk snel. Ik geloof in drie afleveringen.
[..]
De opzet bij de trap is in het oranje/decor iets aangepast. Er was een deur en gang aan de linkerkant gekomen. Mogelijk heeft dit te maken met de verhuizing van de sets van Aalsmeer naar Amsterdam, en dat ze het wat moesten aanpassen. Maar deze verbouwing was volgens mij geruisloos in de soap gekomen.
Nadat Lucas de woonkamer in de fik stak werd het een totaal nieuw decor. Wederom met een kleine verhoging, maar toch een andere opzet dan daarvoor.
Ik ga binnenkort eens kijken of ik alle Sanders-sets een keer op een rijtje kan zetten.![]()
Neuh, stond al 3 jaar op YouTube. Komt van de dvd 12,5 jaar GTST uit 2002, is van oorsprong een tweedelig RVU-programma uit 1997quote:Op vrijdag 3 juli 2026 17:57 schreef Japepk het volgende:
Ik kwam dit leuke fragment tegen, wellicht vanuit de schatkamer maar nu gewoon op youtube. Een kijkje in de GTST keuken in 1997.
Bekijk deze YouTube-video
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: