Hmm, zal ongetwijfeld een spannend iets zijn maar het is wel weer de figurant draait door. Ook dát kennen we al. En aangezien GTST dit al vaker in de zomercliff had, is het nog prima mogelijk om iets nieuws te verzinnen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:13 schreef Claude_Viole het volgende:
GTST Courant: GTST-spionnen: ‘Bruno’s gebroken hart bron van drama in cliffhanger’
[..]
en:
[..]
Ik ben benieuwd! Bruno slaat waarschijnlijk door, en laat zijn duistere en verborgen kant zien.
quote:Op maandag 22 juni 2026 03:55 schreef Niels_ het volgende:
Benieuwd wie dan de moeder is van die jongen. Deze acteur is weer een [DEI-hire, dus logischerwijs moet zijn moeder dan zwart zijn. Met welke zwarte vrouw moet Ludo dan een decennia of drie geleden zijn gegaan? Nu weet je het bij GTST natuurlijk nooit (Curaçaoenaar E.J. Hooi heeft met een blanke vrouw de Noord-Afrikaanse Diyah Salem, en bij die kinderen van Noor is het qua etniciteit ook niet helemaal logisch...).
Whahaha! Geweldig!quote:Op zondag 21 juni 2026 12:00 schreef PeterKelder het volgende:
GTSTCourant | Tarikh Janssen maakt GTST-debuut ‘als Ludo’s zoon’
De ongekende fantasie en inspiratie van ons aller Blaadje Blanco kent weer geen grenzen hè. Ik vraag me bijna af hoe dit briljante idee tot stand is gekomen![]()
Blanco: "We hebben nog een verrassend element nodig voor de cliff."
Schrijver 1: "Huh? Is het nu alweer tijd voor de zomercliff? Maar het is net oktober!"
Blanco: "Ja, maar wij schrijven inmiddels al bijna een jaar vooruit hoor! Zo kunnen we die kritische fans op GTSTCourant of FOK! of die kritische stukjes in het AD makkelijk pareren als een verhaallijn niet aanslaat of nergens op slaat: wij kunnen er inmiddels niks meer aan veranderen en enkel een mea culpa slaan. Slim bedacht hè?! Maar goed, een verrassend element. Iemand ideeën?"
Schrijver 2: "Iets met een geheim of zoiets, of een kind waarvan het bestaan niet bekend is?"
Blanco: "Dat klinkt goed! Zoiets werkt altijd."
Schrijver 1: "Een onbekend kind voor Henk?"
Blanco: "Nee, dat hebben we al gehad. En dat werkte niet zo goed. Niet omdat ik met mijn briljante brein geen fantastische verhaallijnen kon verzinnen voor... eh, kom... hoe heet dat joch nu weer...? Enfin, die acteur bakte er niks van. Dát was de reden om hem na een jaar uit het verhaal te schrijven, niks anders."
Schrijver 2: "... Julian misschien?"
Blanco: "Nee, Bizou hebben we net met het badwater weggespoeld. En Julian heeft met die kinderen van Noor wel weer een verhaallijn. Nee, het moet voor iemand zijn voor wie we momenteel geen verhaallijn hebben..."
De deur gaat open: Idse Grootheidswaanzin komt binnen met een kelner in zijn kielzog die een dinertrolley naar binnen rijdt.
Grootheidswaanzin: "Sorry! Ik had gezegd dat ik naar de McDonalds zou gaan, maar toen kwam ik langs een haute cuisine restaurant en ik dacht..."
Blanco: "Idse, je komt als geroepen! We willen een onbekend kind van een belangrijk personage in de zomercliff laten opduiken. Heb jij een idee?"
Grootheidswaanzin: "Maar mijn haute cuisine kreeft dan?"
Blanco: "Dat kan wel wachten, dit is be-lang-rijk! Mijn status als Hoogstaande Hoofdschrijver van deze serie hangt er van af!"
Kelner: "Uh... ik vind hier een post-it op de deur met 'HEKS!!!' er op geschreven..."
Blanco: "DAT IS HET! Ludo krijgt bezoek van een onbekende jongeman die dan zegt zijn zoon te zijn!"
Schrijver 1: "Is dat niet al eens gedaan?"
Blanco: "Dat maakt niet uit, Nick is allang verleden tijd en iemand kan makkelijk meerdere onbekende buitenechtelijke kinderen hebben. Dat werkte bij Anton ook heel goed."
Schrijver 2: "Wie?"
Blanco: "Dat doet er niet toe. We hebben ons verrassend element te pakken! En dan heeft Stefano ook weer een reden om jaloers te zijn. Zo'n verhaallijn werkt óók altijd heel goed."
Grootheidswaanzin (met volle mond): "Ja, sorry dat ik alvast begonnen ben met eten hoor, zo'n kreeft is toch veel beter dan een hamburger van de McDonalds. Maarre, wie is dan de moeder van dat kind?"
Blanco: "Hmmm... We noemen haar Ria. Ria Wit. Haha, zo krijgen die kritische kneuters van GTSTCourant mooi het deksel op de neus, want zo komen ze nooit van mij af! HAHAHAHAHA!!!"
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:56 schreef Bpalma het volgende:
cliffhangerweek. Of dit echt een cliffhangerweek genoemd mag worden, laat ik aan ieder voor zich over. Persoonlijk vind ik het opnieuw behoorlijk tegenvallen....dit kán niet waar zijn toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ik geef het nog twee seizoenen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:42 schreef Bpalma het volgende:
[..]
Wat zijn je voorspellingen @:peterkelder?
Dat als dit serieus de koers is waarmee ze de finaleweek aanpakken, ik niet zeker ben of ik volgend seizoen nog aanhaak. De seizoensfinale moet dan wel echt héél sterk zijn wil ik nog nieuwsgierig zijn naar het vervolg, maar op basis van de spoilerteksten die jij deelde ben ik daar echt niet zeker van.quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:42 schreef Bpalma het volgende:
[..]
Wat zijn je voorspellingen @:peterkelder?
Ze leren er niet van @PeterKelder Ik weet niet of je momenteel de vlaamse soap thuis volgt maar ik vind daar de opbouw naar de seizoensfinale echt vele malen beter zit echt nu te wachten om morgenochtend de seizoensfinale te bekijken daarquote:Op donderdag 25 juni 2026 16:26 schreef PeterKelder het volgende:
GTST-spoilers 6 t/m 9 juli 2026: Billy neemt het heft in eigen hand
De volledige spoilers voor de finaleweek. Ik blijf er vooralsnog bij dat dit mij niet enthousiasmeert, alles leest nogal plompverloren bij elkaar verzonnen om maar een seizoensafsluiting te hebben
Maar alle twee fok iconenquote:Op donderdag 25 juni 2026 02:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik geef het nog twee seizoenen.
Ik ben natuurlijk niet PeterKelder, Maar ach.
Yep. Ik ben nu dan aangehaakt voor de laatste twee weken van Thuis en ze doen dat daar wel echt sterk, ook met hoe ze de kijker nog telkens op het verkeerde been zetten en al. En ze hebben daar afgelopen jaar ook duidelijk geïnvesteerd in een nieuwe look and feel zonder dat het ineens allemaal handheldshots moeten zijn of dat de regie meer oog heeft voor de belichting in een scène.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:06 schreef Bpalma het volgende:
[..]
Ze leren er niet van @:peterkelder Ik weet niet of je momenteel de vlaamse soap thuis volgt maar ik vind daar de opbouw naar de seizoensfinale echt vele malen beter zit echt nu te wachten om morgenochtend de seizoensfinale te bekijken daar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |