Denk ook meer uitsmeren, helemaal omdat zaterdag weer een korte 30 min. aflevering is.. Na de knockouts heb je ook altijd nog zo'n dag/aflevering met konkelen en stemming en heel af en toe een beginnetje van de finale.quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar vrees dat er meer uitgesmeerd gaat worden. En opname op één dag betekent niet dat het in één uitzending zit. Iig de knock outs morgen, dat scheelt.
Zaterdag weer een kortequote:Op woensdag 6 mei 2026 22:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk ook meer uitsmeren, helemaal omdat zaterdag weer een korte 30 min. aflevering is.. Na de knockouts heb je ook altijd nog zo'n dag/aflevering met konkelen en stemming en heel af en toe een beginnetje van de finale.
Ik denk daarom:
morgen knock-outs
vrijdag stemming + afscheid verliezer, misschien start van de finale
zaterdag finale zonder uitslag
maandag finale met uitslag + bellen naar huis, afscheid vertrekkers en blabla
dinsdag nieuwe cyclus
En zelfs van de 4 "winnaars" krijgt er maar één de kluis, dus veel illusies hoeven ze zich niet te maken, wel veel theater en stampij.. ik geloof werkelijk dat grootste brulboeien wel iets extra's in het loonzakje vindenquote:Op donderdag 7 mei 2026 10:32 schreef freaky40 het volgende:
Maakt toch geen hol uit, ze weten hoe het spel werkt en dat de eindstand hoe hoog ook in de ranking geen snars uit maakt. Ze maken wel TV, dat wel maar ze zullen er niet minder om slapen hoor.
Nyssa en Ricky wilde bij elkaar, zal dan wel met Casper zijn en die had het gister over Bonnie (batsen of bondje?);quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:44 schreef 5thencounter het volgende:
Dat moet er nog bij komen straks.. Salar, AnoekiePoekie, Nissi en Joschy in één bondje![]()
[ afbeelding ]
Dat hoop ik echt zo.quote:Op donderdag 7 mei 2026 13:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nyssa en Ricky wilde bij elkaar, zal dan wel met Casper zijn en die had het gister over Bonnie (batsen of bondje?);
Salar en Noah willen Roland erbij, Anouk wil daar blijven, Salar wil misschien ook Joshlyn;
Roxy en Robert zullen ook wel weer willen hokken;
Melvin krijgt sowieso niet wat ie wil dus dat wordt weer huilen met z'n bek.
En dan komt er weer een ballenbak is al het bondjes-gepuzzel voor niks geweest...
Salar heeft gewoon geen ander gespreksonderwerp dan Salar!! Goed dat Mercedes hem sarcastisch 'koning Salar' noemde.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:32 schreef Chea49 het volgende:
Salar begon meteen over zichzelf met zijn beeldbelgesprekje met Mercedes. Kijk je wel naar mij en hoe doe ik het?
Die gozer is wel erg vol van zichzelf en vindt het maar wat leuk dat hij verkering heeft met een dj die straks misschien wat geld in het laadje gaat brengen. Alles is voor Salar!![]()
Als het een koopwoning is, moet of zij zichzelf uit de schulden kopen, als dit bij taxatie zou blijken, of Nanne haar uitkopen in geval van overwaarde.quote:Jammer dat ze niet wat vaker naar Frank luisteren want die heeft het vaak goed. Die wordt nog steeds niet serieus genomen volgens mij. Ze vinden het nog steeds een ouwe lul en weten het altijd beter dan iemand met wat meer levenservaring, ergerlijk.![]()
Bezoek van Chess erg slijmerig. Chess wil die ton wel hebben dan hebben ze samen 2 ton en kunnen ze een luxe toekomst tegemoet gaan.Heeft ze die andere relatie eigenlijk fatsoenlijk kunnen afsluiten en was dat háár huis of gezamelijk met die Nanne? Bij dat laatste staat haar nog een en ander te wachten buiten.
![]()
Ja, vond ik ook wel typisch. Keihard janken dat ze haar ouders zolang niet gezien heeft en echt bezoek nodig heeft en dan komen er vriendinnetjes, en ik dacht een zusje.quote:En dan het bezoek van het sletje van Robert na een hele dag gejank en gefoeter. Ik dacht dat haar familie misschien zou komen omdat ze die zo miste maar het bleken haar pubervriendinnetjes te zijn. En wat zag ze er weer beeldig uit.![]()
Nee hoor, Salar wil bij Noah blijven. Hij heeft het steeds over 'wij' doelend op Noah en zichzelf. Denk dus dat ze Nyssa willen verruilen voor Joshlyn, maar Anoek wil liever niet met Joshlyn.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:44 schreef 5thencounter het volgende:
Dat moet er nog bij komen straks.. Salar, AnoekiePoekie, Nissi en Joschy in één bondje![]()
[ afbeelding ]
Laten we dat hopen!quote:Op donderdag 7 mei 2026 13:28 schreef KinKiJan het volgende:
En dan komt er weer een ballenbak is al het bondjes-gepuzzel voor niks geweest...
Het huis schijnt van Chess te zijn. De inboedel van Nanne. Heeft hij allemaal meegenomen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 12:32 schreef Chea49 het volgende:
Salar begon meteen over zichzelf met zijn beeldbelgesprekje met Mercedes. Kijk je wel naar mij en hoe doe ik het?
Die gozer is wel erg vol van zichzelf en vindt het maar wat leuk dat hij verkering heeft met een dj die straks misschien wat geld in het laadje gaat brengen. Alles is voor Salar!![]()
Jammer dat ze niet wat vaker naar Frank luisteren want die heeft het vaak goed. Die wordt nog steeds niet serieus genomen volgens mij. Ze vinden het nog steeds een ouwe lul en weten het altijd beter dan iemand met wat meer levenservaring, ergerlijk.![]()
Bezoek van Chess erg slijmerig. Chess wil die ton wel hebben dan hebben ze samen 2 ton en kunnen ze een luxe toekomst tegemoet gaan.Heeft ze die andere relatie eigenlijk fatsoenlijk kunnen afsluiten en was dat háár huis of gezamelijk met die Nanne? Bij dat laatste staat haar nog een en ander te wachten buiten.
![]()
En dan het bezoek van het sletje van Robert na een hele dag gejank en gefoeter. Ik dacht dat haar familie misschien zou komen omdat ze die zo miste maar het bleken haar pubervriendinnetjes te zijn. En wat zag ze er weer beeldig uit.![]()
Noa staat steeds slechter bekend bij diverse mensen en dat zal hij weten ook. Inderdaad dom om hem dat te vertellen en ik vraag me ook af of het ook maar ene moer uit zal maken. Noa is Noa en die vindt zichzelf geweldig en onschuldig.
Als er teveel bondjes beklonken zijn voor de nieuw cyclus begint en de Nieuwen gelijk al buitenspel staan neemt Febo zoiezo maatregelenquote:Op donderdag 7 mei 2026 15:03 schreef spapaars het volgende:
Al die voorkeuren voor de volgende ronde.
Laat ze de bondjes vormen door middel van een loterij.
Dan krijg je geweldige televisie met ongewilde bondgenootjes in hun alliantie.
Blijft mijn voorkeur dat de bewoners niets te beslissen hebben hoe de bondjes worden ingedeeld.quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als er teveel bondjes beklonken zijn voor de nieuw cyclus begint en de Nieuwen gelijk al buitenspel staan neemt Febo zoiezo maatregelen
Mwa, dan moeten ze niet van die spellen doen met achterlijk veel punten, zoals met die goudstaaf.quote:Op donderdag 7 mei 2026 16:01 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk in de zomer een andere benadering voor de finale week. Laat het bondje wat eerste staat de finale spelen zonder KO's. Voordeel is je bent sneller toe aan de daadwerkelijke finale en bovendien is het meer relevant om eerste staan want je kunt immers wel weer als laatste eindigen en de laatste eerste.
Wat mij ook stoorde dat Frank het nog wel even aanhaalde maar het was gelijk "Ja daar is nu niks meer aan te doen" op een botte manier.quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Frank heeft weer gelijk maar ze luisteren niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |