Het eerste wat Mercedes zegt "Wat is er met je haaaahhaaar" Jesus trutquote:
geen tijd meer of zo?quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
En waarom hadden de haaien te weinig boodschappen besteld? Zegtienie he?
Jahh snel voordat alles op nul gaat.. Salar kan zeker nog wel 2x per dag bellenquote:Op woensdag 6 mei 2026 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Nou hup, nog een keer bellen ter bevestiging
Dat begrijp ik dus ook niet.quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:07 schreef LionHeart het volgende:
Waarom gaat iedereen toch tegen Noah vertellen dat ze voor hem moeten oppassen.
Noah stuurt best veel hoor, deed hij ook tussen Kristy en die ene waar ik de naam niet van weet. En dan beetje stiekem meepraten met Salar om zo zijn eigen ideeën kracht bij te zetten. Maar ergens trapt men er dan toch in en gaan het zelf weer goed maken ofzo. Melvin vindt dat denk ik heel vervelend om te horen en dan moet Noah hem geruststellenquote:
ja wie er iemand naar huis moet sturenquote:Op woensdag 6 mei 2026 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw "Vandaag wordt beslist.." nou dat word weer morgen dus
We bedoelen dat iedereen naar hem toegaat om te vertellen dat ze gehoord hebben dat ze hem niet moeten vertrouwen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:11 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Noah stuurt best veel hoor, deed hij ook tussen Kristy en die ene waar ik de naam niet van weet. En dan beetje stiekem meepraten met Salar om zo zijn eigen ideeën kracht bij te zetten. Maar ergens trapt men er dan toch in en gaan het zelf weer goed maken ofzo. Melvin vindt dat denk ik heel vervelend om te horen en dan moet Noah hem geruststellen
Ze. Komt. Op. TV!!quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:20 schreef greysbones het volgende:
dat chess haar gezicht moet dichtplamuren voor de knock outs
bijzonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |