volgens mij is het al eens eerder gebeurtquote:
Maar eerst naar Echte dozen in de junglequote:Op donderdag 7 mei 2026 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
Kristy zien we vast terug bij De slimste Mens.
Zou er onbeslist van maken.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezus.. allebei 1 punt de Vossen winnen
Ze hebben 1 vraag iets beter beantwoord dan een ander bondje..quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Noah: "We hebben nu de finale in principe die we ook verdiend hebben"
Eh .....
De Vossen werden heel erg geholpen, was té opzichtig, dus verloren ze daarna een hoop.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Valt dit onder valsspelen van Febo?bij een gelijken stand had vraag 2 opniew gespeeld moeten worden
En ook beter valsgespeeld de vorige keer.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:54 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze hebben 1 vraag iets beter beantwoord dan een ander bondje..
volgens de 5th regel?quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Valt dit onder valsspelen van Febo?bij een gelijken stand had vraag 2 opnieuw gespeeld moeten worden
Is het afwachten of de Vossen tegen de Haaien ook zo leuk gesteund wordenquote:Op donderdag 7 mei 2026 19:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
De Vossen werden heel erg geholpen, was té opzichtig, dus verloren ze daarna een hoop.
Maar heb het vermoeden dat ze als vooraf gepland de finale spelen.
Hij kwam net te kortquote:Op donderdag 7 mei 2026 19:58 schreef Soury het volgende:
Ja Robert het is het NET niet, hoe zou dat nou komen
ik gun het hem zo nietquote:Op donderdag 7 mei 2026 19:58 schreef LionHeart het volgende:
Als de Haaien wel winnen hoop ik alleen dat Roland niet met een ton naar buiten loopt
Eigenwijs stuk strontquote:
Het is net of hij voor de klas staat.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
echt hè, irritant persoon met zijn gelul
had Salar toch een keer gelijkquote:
Ja rustig die gaat niet gelijk, pas na de finalequote:Op donderdag 7 mei 2026 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Heej.. Moet Frank ook geen koffer pakken?
Dat is pas na de finalequote:Op donderdag 7 mei 2026 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Heej.. Moet Frank ook geen koffer pakken?
quote:
jammerquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja rustig die gaat niet gelijk, pas na de finale
Zeker had hem de finale gewenst, lieve man.quote:
We gaan gewoon juichen voor Fiancaquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:17 schreef LionHeart het volgende:
Maar ja, wie dan wel van de Haaien.... Fianca dan maar... Evt Bonnie, maar die zit er nog maar net.
Ik denk dat ze 'm aan Bonnie gaan geven, die andere drie willen nog wel een rondje Cyclus 29quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:17 schreef LionHeart het volgende:
Maar ja, wie dan wel van de Haaien.... Fianca dan maar... Evt Bonnie, maar die zit er nog maar net.
Zal van de groep afhangen denk ik, neem aan dat Roland uit het bondje komt. Ik heb eigenlijk totaal geen hoogte van hoe Fianca, Melvin en Bonny in de groep staan.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:17 schreef LionHeart het volgende:
Er waren monies te besteden! Alleen niet bij de Jumboquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:23 schreef greysbones het volgende:
huh
Bonny is plots weer knalroze
zonder uitgroei
Ik hoor haar anders nog steeds pratenquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Hoppeteeejjjj Kristie's koffer is dicht
Ik hoor ook nog een batterij huichelkutten pratenquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik hoor haar anders nog steeds praten
"Altijd eerlijk.."quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:25 schreef greysbones het volgende:
Chess over Christie
alles wat je hebt gedaan heb je hartstikke goed gedaan![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |