Ja, maar welke prik.quote:Op woensdag 6 mei 2026 14:46 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ik zou gewoon eens bij Wellis gaan kijken. Zo te lezen heb je je lifestyle best op orde.
Zoveel afvallen gaat gewoon ook veel gemakkelijker met een prik.
Gewoon in overleg met Wellis.quote:Op woensdag 6 mei 2026 14:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, maar welke prik.
Ik had vorig jaar een paar maanden bupropion gehad, in 3 maanden van 112 naar 101. Daarna weer terug naar de esctilalopram, 10mg, en in een anderhalve maand weer terug naar 112/113
Als je inderdaad al een jaar gli doet dat heb je volgens mij gewoon recht op volledige vergoeding via je zorgverzekering. Je hebt dan alleen geen keuze mogelijkheden wat betreft het voorgeschreven middel.quote:Op woensdag 6 mei 2026 14:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
2x een arts en een paar keer een leefstijl coach.
Ik vind het echt geld over de balk gooien.
doe al een jaar gli. Paar jaar een relatie gehad met een vegan en met haar aardig wat docu's gekeken over gezond/ongezond voedsel. Ik krijg een beweeg maatje en een beweegmakelaar via het gli.
Afgelopen 6 weken elke dag gemiddeld 10 a 11 k stappen gemaakt, eet gezond en alleen maar water en koffie. Nog steeds op hetzelfde gewicht. 43 jaar, 1,79 mtr en 112,7 kg. Bmi dus boven de 35.
Dus nee, die 3k euro krijgen ze echt niet van mij. Echt bizar hoe ze daarmee geld "aftroggelen" van obese mensen.
Ik zou echt met je huisarts gaan praten, als je al een jaar GLI doet en je zit zo op het randje dat 2 kilo meer of minder de grens van het BMI van 35 is, dan mag ik hopen dat je huisarts daar ook wel in wil meedenken.quote:Op woensdag 6 mei 2026 14:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
2x een arts en een paar keer een leefstijl coach.
Ik vind het echt geld over de balk gooien.
doe al een jaar gli. Paar jaar een relatie gehad met een vegan en met haar aardig wat docu's gekeken over gezond/ongezond voedsel. Ik krijg een beweeg maatje en een beweegmakelaar via het gli.
Afgelopen 6 weken elke dag gemiddeld 10 a 11 k stappen gemaakt, eet gezond en alleen maar water en koffie. Nog steeds op hetzelfde gewicht. 43 jaar, 1,79 mtr en 112,7 kg. Bmi dus boven de 35.
Dus nee, die 3k euro krijgen ze echt niet van mij. Echt bizar hoe ze daarmee geld "aftroggelen" van obese mensen.
Dat ligt eraan, er wordt idd alleen maar Liraglutide vergoed, maar niet iedere zorgverzekeraar heeft een preferentiebeleid mbt Liraglutide, dus waar je bij de ene zorgverzekeraar wellicht vastzit aan Vobexoryn, kan het zijn dat je bij de andere zorgverzekeraar wel gewoon Saxenda kunt krijgen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 16:27 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Als je inderdaad al een jaar gli doet dat heb je volgens mij gewoon recht op volledige vergoeding via je zorgverzekering. Je hebt dan alleen geen keuze mogelijkheden wat betreft het voorgeschreven middel.
Ik zou er eens naar vragen bij je huisarts.
Lees vorige topic even terug.quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:31 schreef Nagelslak het volgende:
Hoe komt men aan de injecties (vraagt voor een vriend)
Ja, hij leek niet gereekst, ik had iig geen nieuw topic in mijn MyAT staan.quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:58 schreef PoesInDoos het volgende:
Dikke bug hier, iedereen een nieuw topic openen
Dat ging bij mij dan allemaal wel weer goed, maar het feit dat er nog een "open een nieuw deel" knop was (en nog steeds is) geeft al aan dat het reeksen niet lekker werkte.quote:Op woensdag 6 mei 2026 18:05 schreef Horsemen het volgende:
Het doorzetten ging ook niet op de normale manier. Hij gaf aan dat het nummer al was opgehoogd en dat klopte echter de OP was verdwenen. Die heb ik met knippen plakken teruggezet.
Ik zag ze tot voor kort ook niet eens in de New Topics staan. Nu staan er 4quote:Op woensdag 6 mei 2026 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, hij leek niet gereekst, ik had iig geen nieuw topic in mijn MyAT staan.
Gedaan, hij stuurt mij door naar de kliniek en dat is "alles wat hij kan doen".quote:Op woensdag 6 mei 2026 16:27 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Als je inderdaad al een jaar gli doet dat heb je volgens mij gewoon recht op volledige vergoeding via je zorgverzekering. Je hebt dan alleen geen keuze mogelijkheden wat betreft het voorgeschreven middel.
Ik zou er eens naar vragen bij je huisarts.
Dan zou ik particulier gaan. Mits je het geld hebt. Die 250 per maand.quote:Op woensdag 6 mei 2026 18:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Gedaan, hij stuurt mij door naar de kliniek en dat is "alles wat hij kan doen".
Die 250 kan ik wel missen. Denk ook dat het via de belastingdienst voor medicatie terug te vragen is, of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan zou ik particulier gaan. Mits je het geld hebt. Die 250 per maand.
Dan heb je ook gewoon meteen wat te zeggen en te kiezen. Want jij betaalt tenslotte.
Oh dat laatste weet ik eigenlijk helemaal niet.quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Die 250 kan ik wel missen. Denk ook dat het via de belastingdienst voor medicatie terug te vragen is, of zie ik dat verkeerd?
Dat zou ik even goed uitzoeken voor je daar vanuitgaat.quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Die 250 kan ik wel missen. Denk ook dat het via de belastingdienst voor medicatie terug te vragen is, of zie ik dat verkeerd?
Als het op recept van een geregistreerde arts/ huisarts is en dus op medische indicatie is volgens mij wel. Als je dat hebt kan je het vermoedelijk ook goedkoper gewoon via je apotheek bestellen. Geen idee waarom je huisarts niet zou willen meewerken als je aan alle voorwaarden voldoet.quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |