abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220914955
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:22 schreef Roma-Totti het volgende:
Twijfel nu tussen Yazen of Wellis :@
Yazen betaal je 100 euro per maand abonnement kosten

En bij wellis?
pi_220915046
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:46 schreef BE het volgende:

[..]
Nou dat... vorig jaar een heel jaar niet. Gewoon niet. Ik voelde me heerlijk, at wat ik moest eten en had nergens last van. En nu ben ik weer de hele dag bezig met 'mag ik al'... Gek word ik ervan!
Eerst :*
Tweedst: mooi dat je dat hebt bereikt met keto
Vraag: ben je gestopt met keto?

Dertst: als prikken de oplossing is voor levenslange struggles: dan gewoon prikken :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:08:23 #78
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220915318
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:10 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Yazen betaal je 100 euro per maand abonnement kosten

En bij wellis?
Voor Ozempic 249 per maand all in.
Spuiten, online begeleiding en abo.

[ Bericht 0% gewijzigd door ondeugend op 29-05-2026 19:16:59 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220915329
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:08 schreef ondeugend het volgende:

[..]
Voor Ozempic 249 all in.
Spuiten, online begeleiding en abo.
Bij yazen krijg je dus 100 euro abonnement kosten en daarboven op nof 250 euro injecties.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:16:28 #80
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220915375
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:10 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Bij yazen krijg je dus 100 euro abonnement kosten en daarboven op nof 250 euro injecties.
Het ligt er natuurlijk ook aan wat je spuit. Mounjaro zal meer kosten dan Ozempic.
Dus we moeten wel appels met appels vergelijken voor het consumentenonderzoek. ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door ondeugend op 29-05-2026 19:22:12 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220915801
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:16 schreef ondeugend het volgende:

[..]
Het ligt er natuurlijk ook aan wat je spuit. Mounjaro zal meer kosten dan Ozempic.
Dus we moeten wel appels met appels vergelijken voor het consumentenonderzoek. ;)
Ozempic
pi_220915862
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:38 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik ga er vanuit dat de zorgautoriteit idd de volledige dosering bedoelt in die omschrijving, anders zou het wat vreemd zijn als beoordeling of iemand vergoed kan blijven gebruiken.
Het impliceert idd ook min of meer dat dat de dosis is die je zou moeten blijven gebruiken.

En eerlijk gezegd... ik weet niet hoor, ik vind dit al angstaanjagend snel gaan en heb in mijn Excel document 75 kg als ondergrens neergezet, want ik weet echt niet of het allemaal nog wel zo fraai is als ik (ruim) onder dat gewicht zou komen met mijn 1.75 lengte.

Ik verwacht wel dat ik de dosis ga minderen zodra ik onder de 80 kom.
Enige tijd geleden kwam ik een ex-collega tegen die geslonken was tot de helft. Ik herkende haar zonder dat verschil goed op te merken en zij vertelde dat veel mensen haar juist totaal niet meer herkenden - blijkbaar verschilt het erg wat mensen gebruiken als 'herkenning'. (Ik word soms verward met mensen die echt totaal niet op mij lijken maar die ook krullen hebben).

Ik ben wel benieuwd hoe jij eruit ziet met de helft van je mij bekende massa. Vast even indrukwekkend :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 29 mei 2026 @ 21:47:03 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220916450
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:14 schreef sigme het volgende:

[..]
Enige tijd geleden kwam ik een ex-collega tegen die geslonken was tot de helft. Ik herkende haar zonder dat verschil goed op te merken en zij vertelde dat veel mensen haar juist totaal niet meer herkenden - blijkbaar verschilt het erg wat mensen gebruiken als 'herkenning'. (Ik word soms verward met mensen die echt totaal niet op mij lijken maar die ook krullen hebben).

Ik ben wel benieuwd hoe jij eruit ziet met de helft van je mij bekende massa. Vast even indrukwekkend :*
Mijn kleinzoon van 2½ herkende mij direct van een foto van 37 jaar (!!!) geleden, dus ik denk wel dat ik gewoon een bepaald gezicht heb.
Ik denk overigens niet dat ik destijds slanker was dan nu, ik weet zeker dat ik toen ik in 1991 zwanger werd, 5 kg meer woog dan nu :D
Ik verwacht overigens wel dat ik het ga afbouwen als m'n bmi op 24,5 zit, ik ben 30 jaar geleden een keer afgevallen tot 25,5 en toen kreeg ik al een heel mager gezicht, maar goed, ik val nu wel anders af.
Die lipoedeem operaties maken wat dat betreft wel het verschil, vroeger viel ik van boven naar beneden af (en kwam van beneden naar boven aan), en ik heb het idee dat het nu wat gelijkmatiger gaat.

Ik zie het wel aan m'n gezicht, maar ik ben nog lang niet richting mager koppie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220916465
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mijn kleinzoon van 2½ herkende mij direct van een foto van 37 jaar (!!!) geleden, dus ik denk wel dat ik gewoon een bepaald gezicht heb.
Ik denk overigens niet dat ik destijds slanker was dan nu, ik weet zeker dat ik toen ik in 1991 zwanger werd, 5 kg meer woog dan nu :D
Ik verwacht overigens wel dat ik het ga afbouwen als m'n bmi op 24,5 zit, ik ben 30 jaar geleden een keer afgevallen tot 25,5 en toen kreeg ik al een heel mager gezicht, maar goed, ik val nu wel anders af.
Die lipoedeem operaties maken wat dat betreft wel het verschil, vroeger viel ik van boven naar beneden af (en kwam van beneden naar boven aan), en ik heb het idee dat het nu wat gelijkmatiger gaat.

Ik zie het wel aan m'n gezicht, maar ik ben nog lang niet richting mager koppie.
Ik heb wel direct de foto van jou als 18-jarige voor m'n geestesoog :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 29 mei 2026 @ 21:49:42 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220916472
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:48 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik heb wel direct de foto van jou als 18-jarige voor m'n geestesoog :D
22 in deze :D
Dat is ook de foto waar mijn kleinzoon mij direct van herkende.

Leandra in 40+ / Foto's als kind #3
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220916477
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:49 schreef Leandra het volgende:

[..]
22 in deze :D
Dat is ook de foto waar mijn kleinzoon mij direct van herkende.

Leandra in 40+ / Foto's als kind #3
18, 22 , who cares. Eeuwen geleden. Die foto dus!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:35:38 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220916690
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:26 schreef sigme het volgende:

[..]
Eerst :*
Tweedst: mooi dat je dat hebt bereikt met keto
Vraag: ben je gestopt met keto?

Dertst: als prikken de oplossing is voor levenslange struggles: dan gewoon prikken :*
Niet gestopt, maar het lukt(e?) me niet (na een vakantie ik Singapore waarin alles mocht, want Singapore) om me er echt weer strikt aan te houden en dan is dus direct de eet-onrust terug.

Maar…
Vorig weekend zei mijn keto-maatje: ‘kappen nou, gewoon je kaken op elkaar! En plannen en dan koken wat je van plan was!’
En daar heeft hij eigenlijk gewoon gelijk in. Hij bood zelfs heel lief aan om voor me te koken. O+
En daarna werd het ook nog eens echt idioot druk qua werk wist ik zelfs na nachten van max 4-5 uurtjes mezelf rond de 20-30gr kh’s per dag te houden en lo and behold… rust! Ik taal eigenlijk niet echt meer naar eten. :o Heb braaf gekookt, ook al was het al 21u. :X
Dus, ik hoop echt dat het tij gekeerd is want liefst doe ik het zonder de spuiten.

Maar als… dan… mss toch… moet ik alleen wel weer net ietsje aankomen want nu nét te laag bmi.

Dus… voor nu nog even niet, maar wie weet… hoewel ik natuurlijk hoop van niet.
***
pi_220920747
Ik had toen uitgerekend dat Yazen goedkoper was.
Ik ben nu 6 maanden bezig met Mounjaro en het heeft 1300¤ gekost.

Mocht je willen; hierbij een kortingscode.

Ontdek Yazen en ontvang ¤50 korting op je eerste maandelijkse betaling!

Gebruik mijn link om te beginnen: https://yazen.com/nl/member-get-member?invite_code=y-dG8UeVJs
pi_220920937
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:57 schreef MommyD het volgende:
Ik had toen uitgerekend dat Yazen goedkoper was.
Ik ben nu 6 maanden bezig met Mounjaro en het heeft 1300¤ gekost.

Mocht je willen; hierbij een kortingscode.

Ontdek Yazen en ontvang ¤50 korting op je eerste maandelijkse betaling!

Gebruik mijn link om te beginnen: https://yazen.com/nl/member-get-member?invite_code=y-dG8UeVJs
Mijn ma kwam bij yazen op 350 pm. Waarvan 100 euro abonnement kosten.
En dan Ozempic

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2026 15:55:23 ]
pi_220922206
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:19 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Mijn ma kwam bij yazen op 350 pm. Waarvan 100 euro abonnement kosten.
En dan Ozempic
GetWellis is 250,- p/m voor Ozempic (ongeacht hoeveel mg) en zonder abo.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:29:03 #91
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220922979
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:24 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
GetWellis is 250,- p/m voor Ozempic (ongeacht hoeveel mg) en zonder abo.
Het is wel een soort van abonnement.. maar eentje die je kunt pauzeren en stopzetten wanneer je wilt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220924512
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:19 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Mijn ma kwam bij yazen op 350 pm. Waarvan 100 euro abonnement kosten.
En dan Ozempic
Bij Yazen betaald je alleen maar z100¤ abo per maand en medicatie alleen als je het nodig hebt. Dat wat je ziet is een indicatie maar vaak te hoog.
pi_220924691
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:21 schreef MommyD het volgende:

[..]
Bij Yazen betaald je alleen maar z100¤ abo per maand en medicatie alleen als je het nodig hebt. Dat wat je ziet is een indicatie maar vaak te hoog.
Dat is niet wat ze zeggen in de chat. Mijn moeder stuurt dit naar mij



pi_220924882
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:29 schreef ondeugend het volgende:

[..]
Het is wel een soort van abonnement.. maar eentje die je kunt pauzeren en stopzetten wanneer je wilt.
Bij Fitpen koop je losse pennen, heb ook niet het idee dat ze daar echt bezig zijn met advies/consulten etc.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_220924917
Ow ik zit hier voor mijn moeder. Die wil dit gaan doen :D
pi_220924960
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow ik zit hier voor mijn moeder. Die wil dit gaan doen :D
Redt moeders zichzelf of heeft ze begeleiding nodig? Dat maakt wel een groot (prijs)verschil ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_220925016
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:22 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Redt moeders zichzelf of heeft ze begeleiding nodig? Dat maakt wel een groot (prijs)verschil ;)
Ze vond yazen te duur.. 100 euro abonnement en 250 euro ozempic. 350 pm

Dus ze gaat nu wellis checken
pi_220925019
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:30 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Ze vond yazen te duur.. 100 euro abonnement en 250 euro ozempic. 350 pm

Dus ze gaat nu wellis checken
Wellis heeft wel meer begeleiding, maar dan zonder de kosten. Ik vond het een fijne om mee te beginnen!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_220925023
Maar ze heeft niet veel begeleiding nodig.
pi_220925027
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:31 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Wellis heeft wel meer begeleiding, maar dan zonder de kosten. Ik vond het een fijne om mee te beginnen!
Kijk meer begeleiding is wel mooi meegenomen natuurlijk. Thx. Morgen even bespreken met haar :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')