Eerstquote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:46 schreef BE het volgende:
[..]
Nou dat... vorig jaar een heel jaar niet. Gewoon niet. Ik voelde me heerlijk, at wat ik moest eten en had nergens last van. En nu ben ik weer de hele dag bezig met 'mag ik al'... Gek word ik ervan!
Voor Ozempic 249 per maand all in.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yazen betaal je 100 euro per maand abonnement kosten
En bij wellis?
Bij yazen krijg je dus 100 euro abonnement kosten en daarboven op nof 250 euro injecties.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Voor Ozempic 249 all in.
Spuiten, online begeleiding en abo.
Het ligt er natuurlijk ook aan wat je spuit. Mounjaro zal meer kosten dan Ozempic.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Bij yazen krijg je dus 100 euro abonnement kosten en daarboven op nof 250 euro injecties.
Ozempicquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk ook aan wat je spuit. Mounjaro zal meer kosten dan Ozempic.
Dus we moeten wel appels met appels vergelijken voor het consumentenonderzoek.
Enige tijd geleden kwam ik een ex-collega tegen die geslonken was tot de helft. Ik herkende haar zonder dat verschil goed op te merken en zij vertelde dat veel mensen haar juist totaal niet meer herkenden - blijkbaar verschilt het erg wat mensen gebruiken als 'herkenning'. (Ik word soms verward met mensen die echt totaal niet op mij lijken maar die ook krullen hebben).quote:Op zondag 17 mei 2026 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat de zorgautoriteit idd de volledige dosering bedoelt in die omschrijving, anders zou het wat vreemd zijn als beoordeling of iemand vergoed kan blijven gebruiken.
Het impliceert idd ook min of meer dat dat de dosis is die je zou moeten blijven gebruiken.
En eerlijk gezegd... ik weet niet hoor, ik vind dit al angstaanjagend snel gaan en heb in mijn Excel document 75 kg als ondergrens neergezet, want ik weet echt niet of het allemaal nog wel zo fraai is als ik (ruim) onder dat gewicht zou komen met mijn 1.75 lengte.
Ik verwacht wel dat ik de dosis ga minderen zodra ik onder de 80 kom.
Mijn kleinzoon van 2½ herkende mij direct van een foto van 37 jaar (!!!) geleden, dus ik denk wel dat ik gewoon een bepaald gezicht heb.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Enige tijd geleden kwam ik een ex-collega tegen die geslonken was tot de helft. Ik herkende haar zonder dat verschil goed op te merken en zij vertelde dat veel mensen haar juist totaal niet meer herkenden - blijkbaar verschilt het erg wat mensen gebruiken als 'herkenning'. (Ik word soms verward met mensen die echt totaal niet op mij lijken maar die ook krullen hebben).
Ik ben wel benieuwd hoe jij eruit ziet met de helft van je mij bekende massa. Vast even indrukwekkend
Ik heb wel direct de foto van jou als 18-jarige voor m'n geestesoogquote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon van 2½ herkende mij direct van een foto van 37 jaar (!!!) geleden, dus ik denk wel dat ik gewoon een bepaald gezicht heb.
Ik denk overigens niet dat ik destijds slanker was dan nu, ik weet zeker dat ik toen ik in 1991 zwanger werd, 5 kg meer woog dan nu
Ik verwacht overigens wel dat ik het ga afbouwen als m'n bmi op 24,5 zit, ik ben 30 jaar geleden een keer afgevallen tot 25,5 en toen kreeg ik al een heel mager gezicht, maar goed, ik val nu wel anders af.
Die lipoedeem operaties maken wat dat betreft wel het verschil, vroeger viel ik van boven naar beneden af (en kwam van beneden naar boven aan), en ik heb het idee dat het nu wat gelijkmatiger gaat.
Ik zie het wel aan m'n gezicht, maar ik ben nog lang niet richting mager koppie.
22 in dezequote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb wel direct de foto van jou als 18-jarige voor m'n geestesoog
18, 22 , who cares. Eeuwen geleden. Die foto dus!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
22 in deze
Dat is ook de foto waar mijn kleinzoon mij direct van herkende.
Leandra in 40+ / Foto's als kind #3
Niet gestopt, maar het lukt(e?) me niet (na een vakantie ik Singapore waarin alles mocht, want Singapore) om me er echt weer strikt aan te houden en dan is dus direct de eet-onrust terug.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Eerst
Tweedst: mooi dat je dat hebt bereikt met keto
Vraag: ben je gestopt met keto?
Dertst: als prikken de oplossing is voor levenslange struggles: dan gewoon prikken
Mijn ma kwam bij yazen op 350 pm. Waarvan 100 euro abonnement kosten.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:57 schreef MommyD het volgende:
Ik had toen uitgerekend dat Yazen goedkoper was.
Ik ben nu 6 maanden bezig met Mounjaro en het heeft 1300¤ gekost.
Mocht je willen; hierbij een kortingscode.
Ontdek Yazen en ontvang ¤50 korting op je eerste maandelijkse betaling!
Gebruik mijn link om te beginnen: https://yazen.com/nl/member-get-member?invite_code=y-dG8UeVJs
GetWellis is 250,- p/m voor Ozempic (ongeacht hoeveel mg) en zonder abo.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn ma kwam bij yazen op 350 pm. Waarvan 100 euro abonnement kosten.
En dan Ozempic
Het is wel een soort van abonnement.. maar eentje die je kunt pauzeren en stopzetten wanneer je wilt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:24 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
GetWellis is 250,- p/m voor Ozempic (ongeacht hoeveel mg) en zonder abo.
Bij Yazen betaald je alleen maar z100¤ abo per maand en medicatie alleen als je het nodig hebt. Dat wat je ziet is een indicatie maar vaak te hoog.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn ma kwam bij yazen op 350 pm. Waarvan 100 euro abonnement kosten.
En dan Ozempic
Dat is niet wat ze zeggen in de chat. Mijn moeder stuurt dit naar mijquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:21 schreef MommyD het volgende:
[..]
Bij Yazen betaald je alleen maar z100¤ abo per maand en medicatie alleen als je het nodig hebt. Dat wat je ziet is een indicatie maar vaak te hoog.
Bij Fitpen koop je losse pennen, heb ook niet het idee dat ze daar echt bezig zijn met advies/consulten etc.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het is wel een soort van abonnement.. maar eentje die je kunt pauzeren en stopzetten wanneer je wilt.
Redt moeders zichzelf of heeft ze begeleiding nodig? Dat maakt wel een groot (prijs)verschilquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow ik zit hier voor mijn moeder. Die wil dit gaan doen
Ze vond yazen te duur.. 100 euro abonnement en 250 euro ozempic. 350 pmquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:22 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Redt moeders zichzelf of heeft ze begeleiding nodig? Dat maakt wel een groot (prijs)verschil
Wellis heeft wel meer begeleiding, maar dan zonder de kosten. Ik vond het een fijne om mee te beginnen!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze vond yazen te duur.. 100 euro abonnement en 250 euro ozempic. 350 pm
Dus ze gaat nu wellis checken
Kijk meer begeleiding is wel mooi meegenomen natuurlijk. Thx. Morgen even bespreken met haarquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:31 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Wellis heeft wel meer begeleiding, maar dan zonder de kosten. Ik vond het een fijne om mee te beginnen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |