Nee, ze liggen op de grond, in de wasmand en hangen over een stoel.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:19 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu hangen mijn shirts ook op volgorde van kleur in de kast.
Ik heb hier zelf nooit over nagedacht, maar dit gaat toch absoluut niet tegen de policy in? Kan mij best voorstellen dat mensen zich hier mee bezig houden, maar als het je niet interesseert verplicht toch ook niemand om je dit topic te laten openen?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 23:17 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Sta even stil bij het feit dat dit een bewuste keuze is om dit soort content structureel toe te staan. Dit is een gekozen richting van FOK!.
Hier echt nooit van gehoord. De kast voor mijn broeken, ondergoed en sokken heeft helaas geen hanger. Denk dat sokken in de la ook een stuk handiger zijn. Ziet er een beetje als gedoe uit om ze steeds in zo'n gleuf te steken...quote:Op woensdag 6 mei 2026 09:34 schreef nostra het volgende:
Hang deze naast je shirts zodat je, ook afhankelijk van het weer en je mood, een verantwoorde en doordachte keuze kan maken. Zorg voor een juiste broeklengte zodat de sok goed tot zijn recht komt! It is amazing, Mike! https://sockdock.com/
Ts heeft zelfs een app nodig om te weten wanneer ie dorst heeft.quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:54 schreef Lenny77 het volgende:
Maar eh... je hebt toch ogen? Je weet toch welke sokken je hebt?
Daar heb je toch geen app voor nodig?![]()
En dat zeg ik als best wel veel sokkenhebbendemens in alle kleurtjes en tekeningen
Dus in plaats van dat je in een oogopslag ziet in welk vakje de roze sokken zitten die matchen met je roze jumpsuit wil je na elke wasbeurt in een app invoeren in welk vakje de sokken plaatst?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:19 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben op zoek naar zo'n sok-organizer omdat dat veel handiger lijkt dan gewoon in de la doen.
Voordeel is dat dit een grid systeem is, dus je kan alles aanmerken met coördinaten... bijvoorbeel sok in vakje E6, of B1.
Nu hangen mijn shirts ook op volgorde van kleur in de kast. Ik dacht dus > is er een app waar je zo'n gridyssteem kan invoeren zodat die zelf een outfit voor je samenstelt?? Dat je in de app aangeeft welke kleuren in welk vakje terecht komen, en de volgorde van je shirts. Dan kan de app bijvoorbeeld aangeven > sok B1, shirt 5, broek 7. En dan weet je exact waar alles ligt en ben je geen tijd meer kwijt aan het uitzoeken van je kleding.
Apps die je outfit samenstellen ken ik al, maar zijn er ook specifieke apps om je meteen te helpen met de locatie van de kledingstukken?
Weten welke sokken je hebt natuurlijk wel, maar ik heb een redelijke garderobe.quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:54 schreef Lenny77 het volgende:
Maar eh... je hebt toch ogen? Je weet toch welke sokken je hebt?
Daar heb je toch geen app voor nodig?![]()
En dat zeg ik als best wel veel sokkenhebbendemens in alle kleurtjes en tekeningen
Neuh, die vul je eenmalig in natuurlijk, en vervolgens stop je de sokken na het wassen in hetzelfde vakje als die in de app staat.quote:Op donderdag 7 mei 2026 18:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus in plaats van dat je in een oogopslag ziet in welk vakje de roze sokken zitten die matchen met je roze jumpsuit wil je na elke wasbeurt in een app invoeren in welk vakje de sokken plaatst?
Maar dat kost toch tijd die je niet terug wint bij het vinden van de sokken in de vakjes in je lade?
Jij laat zeker wel je sokken per paar in een waszakje wassen?quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neuh, die vul je eenmalig in natuurlijk, en vervolgens stop je de sokken na het wassen in hetzelfde vakje als die in de app staat.
Nee, per paar is niet goed. Je kleding moet los in de wasmachine lijkt me, anders worden ze niet weer volledig bacterie-vrij?quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:14 schreef maily het volgende:
[..]
Jij laat zeker wel je sokken per paar in een waszakje wassen?
Dus open je elke keer de app om te kijken in welk vakje welke sok moet.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neuh, die vul je eenmalig in natuurlijk, en vervolgens stop je de sokken na het wassen in hetzelfde vakje als die in de app staat.
Daarom dat waszakje.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, per paar is niet goed. Je kleding moet los in de wasmachine lijkt me, anders worden ze niet weer volledig bacterie-vrij?
Van waszakjes heb ik nooit gehoord.
Nee, dat onthoud je na een tijdje wel.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus open je elke keer de app om te kijken in welk vakje welke sok moet.
Ik vertrouw dat niet zo goed. Dat wordt toch nooit even schoon zo belemmerd door zo'n zakje?quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat niet zo goed. Dat wordt toch nooit even schoon zo belemmerd door zo'n zakje?
Lijkt me ook veel meer gedoe om dat per paar in te pakken dan gewoon achteraf sorteren... dat kost je een paar seconden.
Ja, ik vind het een beetje onzinnig om daar zoveel werk aan te besteden zonder enig resultaat. Ik zie alleen nadelen.quote:
Het resultaat is dat je sokken bij elkaar blijven.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een beetje onzinnig om daar zoveel werk aan te besteden zonder enig resultaat. Ik zie alleen nadelen.
Levert je geen tijd op... de wasmand legen en de sokken bij mekaar zoeken kost je vrijwel geen tijd. Kost je veel meerbtijd om alles in aparte zakjes te doen...quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het resultaat is dat je sokken bij elkaar blijven.
Dat levert weer tijd op.
Je kunt ook in je app instellen welke sokken bij elkaar in een zakje moeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |