Ik ga echt wel kijkenquote:Op donderdag 2 juli 2026 20:50 schreef RotatoR het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nieuwe trailer.
Snow White haalde ook nog veel meer geld op dan verwacht, gewoon door de Disney Zombies.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:03 schreef DrDentz het volgende:
Meest gedislikete trailer sinds Snow White 🫣
Daar waren de pijlen vooral gericht op de wokeheid van de hoofdrolspeler, een jong meisje wat behoorlijk hoog van de toren blaaste, en op de tweede plaats het gedoe rondom de dwergen. Hier gaat de ergernis iets meer om de huidskleur en genderidentiteit van de acteurs en dat vind ik allemaal wel een beetje zuinig om boos over te zijn, eigenlijk.quote:Op zondag 5 juli 2026 09:03 schreef DrDentz het volgende:
Meest gedislikete trailer sinds Snow White 🫣
Is ook wel een links krantje hoorquote:Op woensdag 8 juli 2026 09:25 schreef Marsenal het volgende:
https://www.theguardian.c(...)son-holland-hathaway
The Guardian gelooft er wel in
meid het is watquote:
flikker toch opquote:
Je hebt de film nog niet eens gezien jongen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
flikker toch op
Dit is gewoon een beest van een film
Lijkt me inderdaad wel een film voor mensen die moeite hebben om fatsoenlijk te slikken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
flikker toch op
Dit is gewoon een beest van een film en deze jongen zit 18 juli kwijlend in de IMAX zaal
Dit wordt een waar genot, kan niet mis gaanquote:Op donderdag 9 juli 2026 16:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Je hebt de film nog niet eens gezien jongen.
die popcorn lepel ik prima die bakkes in hoor, geen zorg0nquote:Op donderdag 9 juli 2026 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad wel een film voor mensen die moeite hebben om fatsoenlijk te slikken.
Ik kijk eerst de filmquote:Op donderdag 9 juli 2026 16:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit wordt een waar genot, kan niet mis gaan [ afbeelding ]
Hoelaat?quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:55 schreef drakin het volgende:
16 juli ga ik hem 's nachts al zien, of heeel vroeg in de ochtend, ben heel benieuwd.
0.00 uurquote:
Nachtelijke premiere, vet!!quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:55 schreef drakin het volgende:
16 juli ga ik hem 's nachts al zien, of heeel vroeg in de ochtend, ben heel benieuwd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |