Simpel: je scheert alle transgenders over 1 kam.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:08 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Interessant, heb je ook nog een onderbouwing om deze aantijging te begeleiden?
Er zijn 2 genders, man en vrouw. En ergens zweven nog wat tussen varianten zoals interseksuelen. That's it. De rest zijn verzinsels. Overigens gaat een transgender van man naar "vrouw" of van vrouw naar "man" dus ja ook die kan er onder vallen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zegt degene die totaal niet weet wat gender inhoudt.
En dan transgenders wegzetten als degenen die intolerant zijn...
Je komt hier gewoon om te trollen.
Dat bepaal jij gelukkig niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Er zijn 2 genders, man en vrouw. En ergens zweven nog wat tussen varianten zoals interseksuelen. That's it. De rest zijn verzinsels. Overigens gaat een transgender van man naar "vrouw" of van vrouw naar "man" dus ja ook die kan er onder vallen.
Een transgender die geslacht belangrijker vind dan gender, dat vind ik bijzonder. Dat is zoiets als een vis die in bomen leeftquote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Simpel: je scheert alle transgenders over 1 kam.
Dat jij geslacht en gender niet kunt bevatten is niet de schuld van transgenders.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:09 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Een transgender die geslacht belangrijker vind dan gender, dat vind ik bijzonder. Dat is zoiets als een vis die in bomen leeft
Heb je die wikipedia pagina nou al doorgenomen die ik je heb gestuurd? Klinkt alsof je nog wat bij te lezen hebtquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat jij geslacht en gender niet kunt bevatten is niet de schuld van transgenders.
Je hebt duidelijk zelf de link niet gelezen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heb je die wikipedia pagina nou al doorgenomen die ik je heb gestuurd? Klinkt alsof je nog wat bij te lezen hebt
Je blijft aantijgingen maken, maar onderbouwen ho maar. En noem me lekker transfobisch zoveel je wilt, denk je echt dat dat mij ene reet interesseert?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk zelf de link niet gelezen.
Of je transfobie maakt dat je er in leest wat je wilt lezen.
Blijkbaar wel, want je blijft er in hangen...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Je blijft aantijgingen maken, maar onderbouwen ho maar. En noem me lekker transfobisch zoveel je wilt, denk je echt dat dat mij ene reet interesseert?
Als je wel/geen snikkel wilt, maar die nu wel/niet hebt vind je geslacht volgens mij belangrijker dan gender.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:09 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Een transgender die geslacht belangrijker vind dan gender, dat vind ik bijzonder. Dat is zoiets als een vis die in bomen leeft
Je bevestigt trouwens precies het type die ik in m'n post omschreef, heb je dat door of vliegt die ironie volledig over je pet heen?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je blijft er in hangen...
Nee, dit is jouw wanhoop die zich laat klinken...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:43 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Je bevestigt trouwens precies het type die ik in m'n post omschreef, heb je dat door of vliegt die ironie volledig over je pet heen?
Wanhoop? Je bedoelt dat mijn wanhoop in jouw woorden doorklinkt of wat zeg je nou eigenlijk? Maar goed, veel succes met je staande te houden in een maatschappij waarin jij afwijkt van de norm en vervolgens van iedereen die wel de norm aanhangt verwachten dat die zich even aan jou aan passenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dit is jouw wanhoop die zich laat klinken...
Waarin wijk ik af van de maatschappij?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:56 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Wanhoop? Je bedoelt dat mijn wanhoop in jouw woorden doorklinkt of wat zeg je nou eigenlijk? Maar goed, veel succes met je staande te houden in een maatschappij waarin jij afwijkt van de norm en vervolgens van iedereen die wel de norm aanhangt verwachten dat die zich even aan jou aan passenjij komt er wel
Lachen toch, Trump die iets verzint over een verzinsel.quote:
Ja, dat blijkt. Dat de maatschappij bestaat uit een breed scala aan verschillende personen jaagt bij sommigen de schrik aan. Die verlangen naar de conservatieve tijd van de jaren vijftig en daarvoor, waarbij er een duidelijke rolverdeling was op basis van geslacht. Met de man als dominant en de vrouw als ondergeschikt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:47 schreef Koekoekmakto het volgende:
Het maatschappelijke probleem is volgens mij ook niet die paar mensen met genderdysforie maar eerder het doorgeslagen genderconformisme. Kijk maar naar die manosphereguppies en tradwivegansjes. De m/v hokjes raken steeds strikter.
Durft?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarin wijk ik af van de maatschappij?
Ik ben benieuwd of je dat durft te formuleren.
Kiek, je durft niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:20 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Durft?Dus behalve wanhopig ben ik ook nog bang blijkbaar? Jij ziet ze vliegen knul/meid/whatever the fuck je je als identificeert
Volgens mij heb ik dat allang geformuleerd in mijn eerdere posts, maar als je dat op dit punt nog steeds niet hebt begrepen, dan zie ik dat verder ook niet meer gebeurenquote:
Nou, wijs eens de post aan waarin je uiteenzet waarin specifiek ik afwijk van de maatschappij.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat allang geformuleerd in mijn eerdere posts, maar als je dat op dit punt nog steeds niet hebt begrepen, dan zie ik dat verder ook niet meer gebeuren
Mijn eerste post hier in dit topic die je zo emotioneel heeft geraakt dat we hier nog altijd zitten te postenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, wijs eens de post aan waarin je uiteenzet waarin specifiek ik afwijk van de maatschappij.
Ik wacht wel even.
Kortom, je kunt het niet onderbouwen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:38 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Mijn eerste post hier in dit topic die je zo emotioneel heeft geraakt dat we hier nog altijd zitten te posten
Nee, waarom zou ik een post maken die speciaal over jou in het bijzonder gaatquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kortom, je kunt het niet onderbouwen.
Jouw eerste post gaat niet specifiek over mij.
Maar leuke trolpoging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |