abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220948858
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Welk jaar was dit?
1993 of 1994 denk ik.(er waren toen erg veel extreem linkse studenten clubjes).

(Wijnand Duyvendak (ex-directeur van de Vereniging Milieudefensie), Rene Roemersma.
Henneke Hagen >Ex-RaRa-verdachte. Ex-liefje van RaRa-terrorist René Roemersma. Ex-veroordeelde voor een inbraak die ze met actie groep Onkruit pleegde.

Even de uitzending van goedemorgen Nederland van 9.15 bekijken (tip)

[ Bericht 0% gewijzigd door StaceySinger op 03-06-2026 12:18:16 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  Admin woensdag 3 juni 2026 @ 11:19:56 #202
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220949152
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:08 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Dat verbaast me van jou dan ook niet nee.

Nogmaals, waarom zou TATA hem eerst moeten aannemen om hem kapot te maken? Sterker nog, ze hadden een veel betere case gehad als ze hadden kunnen zeggen dat er een rechts extremist bij Milieudefensie werkte en dat zij het nog wisten ook. Nu staan ze er zelf ook niet heel lekker op.

Nog even los van het feit dat ik niet denk dat Anne-Lot Hoek een verzoek van Tata Steel om te snuffelen in de persoonlijke dirt van een milieuactivist zou honoreren, maar goed, daar hebben jullie ook vast een waterdichte theorie voor.
Geen idee waarom je het meteen persoonlijk maakt.
Ik voer een gesprek.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220949198
"Ik stel alleen maar vragenn!!"
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_220949375
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:06 schreef knoopie het volgende:

[..]
Is dat nog een jeugdzonde? Een snickers stelen bij de supermarkt als je 9 bent, dat is een jeugdzonde. Actief apartheid promoten als je 19 bent gaat wel een stapje verder.
Zeker gaat dat een stapje verder, maar ik heb op mijn 19de ook wel dingen gedaan waar ik nu niet per se nog achter sta ofzo hoor.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Admin woensdag 3 juni 2026 @ 12:51:15 #205
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220949770
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
"Ik stel alleen maar vragenn!!"
'Ik stel geen vraag'
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:36:33 #206
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220950168
Bizar ook wel dat deze info al een jaar bekend was, maar 'dat ze toen niet wist wat ze ermee moest'.
Lijkt mij dat ze nogal tribaal is in wie ze met beschadigende feiten spaart en wie niet. Zodra Pols van de in-group naar de out-group ging, wist ze ineens wél wat ze ermee aan moest.
twitter
Life is what you make it.
pi_220950421
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:48 schreef vosss het volgende:

[..]
Zeker gaat dat een stapje verder, maar ik heb op mijn 19de ook wel dingen gedaan waar ik nu niet per se nog achter sta ofzo hoor.
Was je ook voorzitter van een studentenvereniging die als doel had apartheid te promoten?
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_220951357
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:10 schreef knoopie het volgende:

[..]
Was je ook voorzitter van een studentenvereniging die als doel had apartheid te promoten?
Nee dat niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:55:44 #209
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_220951527
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:48 schreef vosss het volgende:

[..]
Zeker gaat dat een stapje verder, maar ik heb op mijn 19de ook wel dingen gedaan waar ik nu niet per se nog achter sta ofzo hoor.
Kern is dat wat Tata al of niet (ook) had kunnen onder/zoeken om te weten, Pols zelf dat niet kenbaar heeft gemaakt en je op dat soort posities dat wmb uit eigen beweging moet (ver)melden. Het is geen job waar de persoonlijkheid of verschijning er niet toedoet.

Ik ben ook wel wat recalcitrant geweest, wmb niets mis met jeugdige onbezonnenheid maar dat niet noemen of achterhouden; maakt (je zelf) kwetsbaar. Ik ga toch glad aannemen dat er wel soort van wat diepergaande socio gesprekken zijn gevoerd zodat partijen weten waar (wan)daden tot principes van soep maken gaan liggen.
Dat Pols dat niet overwogen heeft of "vergeten" was, maakt hem wmb dan sws ongeschikt op dat soort in het oog springende functies.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:05:48 #210
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220951600
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:36 schreef Schanulleke het volgende:
in-group (...) out-group
Goeie termen wel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:12:55 #211
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220951644
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:36 schreef Schanulleke het volgende:
Bizar ook wel dat deze info al een jaar bekend was, maar 'dat ze toen niet wist wat ze ermee moest'.
Lijkt mij dat ze nogal tribaal is in wie ze met beschadigende feiten spaart en wie niet. Zodra Pols van de in-group naar de out-group ging, wist ze ineens wél wat ze ermee aan moest.
[ x ]
Tot zover NRC, in een verleden een kwaliteitskrant
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:21:04 #212
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220951688
Ik moet aan Gunter Grass denken, decennialang heel fel op iedereen die maar een beetje oorlogsverleden had, tot naar buiten kwam dat ie in de waffen SS had gezeten
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:37:09 #213
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220951768
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Goeie termen wel.
Komt uit de sociologie.
Life is what you make it.
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:42:58 #214
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220951816
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:54 schreef Kottnauer het volgende:
De druiven zijn zuur voor links.

Een van hun vaandeldragers blijkt een kneiterharde racist te zijn _O_
Dan verzinnen we maar een complot van Tata
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:43:59 #215
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220951822
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Daarvoor ook niet. Begrijp echt niet wat die man bezielde.
Een ras(cistische) opportunist
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:46:40 #216
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220951833
Heb een neef in ZA die heeft zijn hele leven juist tegen apartheid gestreden. Bubble is gelul, zijn vader, mijn oom was een ongelofelijke foute man.
pi_220951896
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:10 schreef knoopie het volgende:

[..]
Was je ook voorzitter van een studentenvereniging die als doel had apartheid te promoten?
Het is wel een andere tijdsgeest. In 1990 werd Mandela vrij gelaten, in 1992 was er een referendum waarbij 31,27% pro apartheid stemden en in 1994 was pas de eerste multiraciale verkiezing.
pi_220951907
Wel toevallig dat ze na 1 dag in dienst met deze info over hem komen....
:')
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:16:21 #219
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_220951987
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:36 schreef Schanulleke het volgende:
Bizar ook wel dat deze info al een jaar bekend was, maar 'dat ze toen niet wist wat ze ermee moest'.
Lijkt mij dat ze nogal tribaal is in wie ze met beschadigende feiten spaart en wie niet. Zodra Pols van de in-group naar de out-group ging, wist ze ineens wél wat ze ermee aan moest.
[ x ]
Dit is niet handig idd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220952004
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:36 schreef Schanulleke het volgende:
Bizar ook wel dat deze info al een jaar bekend was, maar 'dat ze toen niet wist wat ze ermee moest'.
Lijkt mij dat ze nogal tribaal is in wie ze met beschadigende feiten spaart en wie niet. Zodra Pols van de in-group naar de out-group ging, wist ze ineens wél wat ze ermee aan moest.
[ x ]
Dit is een schandaal. We wisten dit natuurlijk wel al, maar om het zo expliciet te horen van zo iemand is wel nieuw. Een gotspe van begin tot eind, hier moeten ontslagen vallen.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 18:56:59 #221
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220952215
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik moet aan Gunter Grass denken, decennialang heel fel op iedereen die maar een beetje oorlogsverleden had, tot naar buiten kwam dat ie in de waffen SS had gezeten
Mensen die vroeger hebben gerookt hebben ook met meeste last van rokers op een terras...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 4 juni 2026 @ 00:10:06 #222
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_220955501
Mensen mogen niet veranderen dus, aldus conservatief Fok? :z
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_220956465
quote:
"Donald Pols kwam 33 jaar geleden uit Zuid-Afrika naar Nederland, weg uit een wit gezin, weg uit een verdeeld land. Gelukkig zijn de ogen van deze jongen opengegaan en is hij anders naar de wereld gaan kijken. Maar het zwaard van Damocles hing steeds boven zijn hoofd. En ja hoor, hij moet hangen! Volle tafels op tv die allemaal hun zegje moeten doen. We kunnen ons beter druk maken over dat er in onze Tweede Kamer zitten die in 2026 diezelfde mening en taal bezigen die Donald op 19-jarige leeftijd had. En bij hen is het geen jeugdige overmoed maar in volle ernst. Laten we ons daar druk over maken! Dat gaat veel verder dan een foute keuze van een jongen van 19 jaar!"
Bron: Trouw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')