Ja, maar tegenwoordig met digitale TV en streams is het sowieso iets langer dan vroeger direct via de kabel/satelliet.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:21 schreef capricia het volgende:
Dus misschien maximaal iets van 20/25 seconden?
De Last Post was om 20.00.10u klaar, waarna de 2 minuten stilte begonnen.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:19 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel seconden vertraging er in dit soort uitzendingen zit.
Voor het geval er wel iets echt naars gebeurt.
Iemand een idee?
Ja, hier wel, maar geen idee of dat met opzet is of dat NPO of de provider gewoon 25sec. vertraging heeft.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:21 schreef capricia het volgende:
Dus misschien maximaal iets van 20/25 seconden?
Dat denk ik dus met dit soort 'risico' evenementen helemaal nooit meer.quote:
Maar toch als er een gek met een bom zou zijn. Zoveel mensen filmen dit.. maar zou het idd niet willen zien zelf dan.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat denk ik dus met dit soort 'risico' evenementen helemaal nooit meer.
Niet dat het vanmiddag of gisteren opgenomen is, maar wel een x aantal seconden vertraging.
Je kan niet om 20.00u 2 minuten stilte ter herdenking houden en dat vanaf 20.01u of zo pas uitzenden.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar toch als er een gek met een bom zou zijn. Zoveel mensen filmen dit.. maar zou het idd niet willen zien zelf dan.
Je hebt mij toch niks zien posten of wel soms? Dan mag ik nog wel gewoon mijn mening geven geloof ik. Enige wat ik hier lees zijn sensatiezoekers die ervan lijken te balen dat er niks gebeurd is en dat soort dingenquote:Op maandag 4 mei 2026 20:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Want?
In een topic dat gaat over de Dodenherdenking vind je het nodig te komen vertellen dat het toch maar voor de buhne is. Prima dat jij dat denkt, maar laat anderen in hun waarde.
Of dat ze even tijd hebben om een Free Palestine schreeuwer te muten.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar toch als er een gek met een bom zou zijn. Zoveel mensen filmen dit.. maar zou het idd niet willen zien zelf dan.
Wat bijzonder dat jij dit uit de posts in dit topic lijkt te halen.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt mij toch niks zien posten of wel soms? Dan mag ik nog wel gewoon mijn mening geven geloof ik. Enige wat ik hier lees zijn sensatiezoekers die ervan lijken te balen dat er niks gebeurd is en dat soort dingen
Nou nee, ik volg het gewoon uit traditie en respect.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt mij toch niks zien posten of wel soms? Dan mag ik nog wel gewoon mijn mening geven geloof ik. Enige wat ik hier lees zijn sensatiezoekers die ervan lijken te balen dat er niks gebeurd is en dat soort dingen
Dat is jouw mening, prima.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt mij toch niks zien posten of wel soms? Dan mag ik nog wel gewoon mijn mening geven geloof ik. Enige wat ik hier lees zijn sensatiezoekers die ervan lijken te balen dat er niks gebeurd is en dat soort dingen
Ja, ook wel een type waarvan je het verwacht...quote:Op maandag 4 mei 2026 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet niet wie nog kijkt maar wat was dat mens die begrip heeft voor de bekladding van het monument,.
Ja, die zag ik al eerder in een straatinterview langskomen. Ik begrijp niet dat iemand daar begrip voor kan opbrengen.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet niet wie nog kijkt maar wat was dat mens die begrip heeft voor de bekladding van het monument,.
Ik wilde het niet zeggen, maar eh, inderdaad.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja, ook wel een type waarvan je het verwacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 04-05-2026 20:46:41 ][*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Echt he.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, die zag ik al eerder in een straatinterview langskomen. Ik begrijp niet dat iemand daar begrip voor kan opbrengen.
Ik ook niet. Echt ongelofeloos. Net alsof andere, onze, slachtoffers minder belangrijk zijn dan whatever nu speelt (aka; free palestine).quote:Op maandag 4 mei 2026 20:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, die zag ik al eerder in een straatinterview langskomen. Ik begrijp niet dat iemand daar begrip voor kan opbrengen.
quote:Op maandag 4 mei 2026 20:39 schreef MadMaster het volgende:
8 Arrestaties/verwijderingen op de Dam vanwege het meenemen van protestborden.
Miesgassers…
Eerder regel dan uitzondering bij alfastudies op menig universiteit inmiddels helaas.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet niet wie nog kijkt maar wat was dat mens die begrip heeft voor de bekladding van het monument,.
Dat mag alhoewel het niets met respect te maken heeft, ook al voel je dat zo. Rationeel/emotioneel.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nou nee, ik volg het gewoon uit traditie en respect.
Post deze ook maar even hier.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar toch als er een gek met een bom zou zijn. Zoveel mensen filmen dit.. maar zou het idd niet willen zien zelf dan.
quote:Een activist probeerde maandagavond de Nationale Dodenherdenking op de Dam te verstoren door tijdens de twee minuten stilte luid 'Free Palestine' te schreeuwen. De politie greep direct in. In totaal zijn 13 mensen aangehouden.
Gewoon betalen wat het schoonmaken heeft gekost, en aangezien ze daar vanochtend met een man of 20 meer bezig waren denk ik niet dat je dat met ¤10.000 gaat redden pp.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat mag alhoewel het niets met respect te maken heeft, ook al voel je dat zo. Rationeel/emotioneel.
Overigens bekladders gewoon ¤10.000 boete geven
Wat een verzameling treurige mensen.quote:
Mensen kunnen gewoon voor zichzelf bepalen of ze dit uit een gevoel van respect doen.quote:Op maandag 4 mei 2026 20:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat mag alhoewel het niets met respect te maken heeft, ook al voel je dat zo. Rationeel/emotioneel.
Overigens bekladders gewoon ¤10.000 boete geven
Die rechter knul in het zwart ziet er niet echt uit alsof hij er nu zo fanatiek achterstaat.quote:
Dat doet cannabis met jequote:Op maandag 4 mei 2026 20:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die rechter knul in het zwart ziet er niet echt uit alsof hij er nu zo fanatiek achterstaat.
Is dat zo? Ach ja, hij wordt vanzelf ouder en wijzer, hoop je dan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |