abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:21:36 #61
236264 crew  capricia
pi_220715940
Dus misschien maximaal iets van 20/25 seconden?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 20:22:29 #62
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220715951
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:21 schreef capricia het volgende:
Dus misschien maximaal iets van 20/25 seconden?
Ja, maar tegenwoordig met digitale TV en streams is het sowieso iets langer dan vroeger direct via de kabel/satelliet.
  maandag 4 mei 2026 @ 20:22:46 #63
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220715956
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:19 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel seconden vertraging er in dit soort uitzendingen zit.
Voor het geval er wel iets echt naars gebeurt.

Iemand een idee?
De Last Post was om 20.00.10u klaar, waarna de 2 minuten stilte begonnen.
Ik wilde weten of de timing klopte en keek dus op mijn horloge mee…
  maandag 4 mei 2026 @ 20:23:21 #64
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220715960
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:21 schreef capricia het volgende:
Dus misschien maximaal iets van 20/25 seconden?
Ja, hier wel, maar geen idee of dat met opzet is of dat NPO of de provider gewoon 25sec. vertraging heeft.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:23:22 #65
236264 crew  capricia
pi_220715961
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:20 schreef Momo het volgende:

[..]
Oh ik dacht het echt live was
Dat denk ik dus met dit soort 'risico' evenementen helemaal nooit meer. :@

Niet dat het vanmiddag of gisteren opgenomen is, maar wel een x aantal seconden vertraging.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  maandag 4 mei 2026 @ 20:25:47 #66
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220715980
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat denk ik dus met dit soort 'risico' evenementen helemaal nooit meer. :@

Niet dat het vanmiddag of gisteren opgenomen is, maar wel een x aantal seconden vertraging.
Maar toch als er een gek met een bom zou zijn. Zoveel mensen filmen dit.. maar zou het idd niet willen zien zelf dan.
  maandag 4 mei 2026 @ 20:28:49 #67
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220715995
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:25 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar toch als er een gek met een bom zou zijn. Zoveel mensen filmen dit.. maar zou het idd niet willen zien zelf dan.
Je kan niet om 20.00u 2 minuten stilte ter herdenking houden en dat vanaf 20.01u of zo pas uitzenden.
Beetje vreemd zou dat zijn.

Risico op escalaties zijn er altijd, maar daar moet je niet aan toegeven.
Wel de bewaking opschroeven en klaar staan voor de-escalatie, voor het geval dat…
pi_220716013
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Want?

In een topic dat gaat over de Dodenherdenking vind je het nodig te komen vertellen dat het toch maar voor de buhne is. Prima dat jij dat denkt, maar laat anderen in hun waarde.
Je hebt mij toch niks zien posten of wel soms? Dan mag ik nog wel gewoon mijn mening geven geloof ik. Enige wat ik hier lees zijn sensatiezoekers die ervan lijken te balen dat er niks gebeurd is en dat soort dingen :')
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:32:22 #69
236264 crew  capricia
pi_220716018
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:25 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar toch als er een gek met een bom zou zijn. Zoveel mensen filmen dit.. maar zou het idd niet willen zien zelf dan.
Of dat ze even tijd hebben om een Free Palestine schreeuwer te muten.

Aan de andere kant was die Marco Kroon interventie, bij bevrijdingsdag, vorige jaar, in Wageningen, wel gewoon te zien.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  maandag 4 mei 2026 @ 20:33:35 #70
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220716027
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:31 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Je hebt mij toch niks zien posten of wel soms? Dan mag ik nog wel gewoon mijn mening geven geloof ik. Enige wat ik hier lees zijn sensatiezoekers die ervan lijken te balen dat er niks gebeurd is en dat soort dingen :')
Wat bijzonder dat jij dit uit de posts in dit topic lijkt te halen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 20:34:16 #71
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220716034
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:31 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Je hebt mij toch niks zien posten of wel soms? Dan mag ik nog wel gewoon mijn mening geven geloof ik. Enige wat ik hier lees zijn sensatiezoekers die ervan lijken te balen dat er niks gebeurd is en dat soort dingen :')
Nou nee, ik volg het gewoon uit traditie en respect.
  maandag 4 mei 2026 @ 20:36:17 #72
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220716051
Ik weet niet wie nog kijkt maar wat was dat mens die begrip heeft voor de bekladding van het monument, :{.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:37:00 #73
5428 crew  miss_sly
pi_220716056
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:31 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Je hebt mij toch niks zien posten of wel soms? Dan mag ik nog wel gewoon mijn mening geven geloof ik. Enige wat ik hier lees zijn sensatiezoekers die ervan lijken te balen dat er niks gebeurd is en dat soort dingen :')
Dat is jouw mening, prima.
Het is echter nogal wat om dat aan te nemen over mensen die de Dodenherdenking op tv willen volgens. Maar you do you.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 20:37:45 #74
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220716065
quote:
17s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet niet wie nog kijkt maar wat was dat mens die begrip heeft voor de bekladding van het monument, :{.
Ja, ook wel een type waarvan je het verwacht...
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:37:58 #75
5428 crew  miss_sly
pi_220716066
quote:
17s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet niet wie nog kijkt maar wat was dat mens die begrip heeft voor de bekladding van het monument, :{.
Ja, die zag ik al eerder in een straatinterview langskomen. Ik begrijp niet dat iemand daar begrip voor kan opbrengen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 4 mei 2026 @ 20:38:44 #76
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220716073
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:37 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ja, ook wel een type waarvan je het verwacht...
Ik wilde het niet zeggen, maar eh, inderdaad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 04-05-2026 20:46:41 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 4 mei 2026 @ 20:39:14 #77
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220716077
8 Arrestaties/verwijderingen op de Dam vanwege het meenemen van protestborden.
Miesgassers…
  maandag 4 mei 2026 @ 20:39:22 #78
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220716079
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ja, die zag ik al eerder in een straatinterview langskomen. Ik begrijp niet dat iemand daar begrip voor kan opbrengen.
Echt he. :|W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 4 mei 2026 @ 20:40:15 #79
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220716084
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ja, die zag ik al eerder in een straatinterview langskomen. Ik begrijp niet dat iemand daar begrip voor kan opbrengen.
Ik ook niet. Echt ongelofeloos. Net alsof andere, onze, slachtoffers minder belangrijk zijn dan whatever nu speelt (aka; free palestine).
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 4 mei 2026 @ 20:43:26 #80
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220716104
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:39 schreef MadMaster het volgende:
8 Arrestaties/verwijderingen op de Dam vanwege het meenemen van protestborden.
Miesgassers…
  maandag 4 mei 2026 @ 20:45:21 #81
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220716118
quote:
17s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet niet wie nog kijkt maar wat was dat mens die begrip heeft voor de bekladding van het monument, :{.
Eerder regel dan uitzondering bij alfastudies op menig universiteit inmiddels helaas.

Ik ben er al dik 10 jaar weg gelukkig, maar zelfs toen was dit al de dominante zienswijze van veel studenten.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220716123
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:34 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Nou nee, ik volg het gewoon uit traditie en respect.
Dat mag alhoewel het niets met respect te maken heeft, ook al voel je dat zo. Rationeel/emotioneel.

Overigens bekladders gewoon ¤10.000 boete geven
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:46:53 #83
236264 crew  capricia
pi_220716127
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:25 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar toch als er een gek met een bom zou zijn. Zoveel mensen filmen dit.. maar zou het idd niet willen zien zelf dan.
Post deze ook maar even hier.

Kennelijk is er meer ingegrepen dan wij zagen.

https://www.telegraaf.nl/(...)haald/151055638.html

quote:
Een activist probeerde maandagavond de Nationale Dodenherdenking op de Dam te verstoren door tijdens de twee minuten stilte luid 'Free Palestine' te schreeuwen. De politie greep direct in. In totaal zijn 13 mensen aangehouden.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 20:48:16 #84
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220716140
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat mag alhoewel het niets met respect te maken heeft, ook al voel je dat zo. Rationeel/emotioneel.

Overigens bekladders gewoon ¤10.000 boete geven
Gewoon betalen wat het schoonmaken heeft gekost, en aangezien ze daar vanochtend met een man of 20 meer bezig waren denk ik niet dat je dat met ¤10.000 gaat redden pp.
  Forum Admin maandag 4 mei 2026 @ 20:50:38 #85
35723 crew  GGMM
pi_220716160
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:43 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wat een verzameling treurige mensen.

alleen vanwege die kledingstijl zouden ze al een week vastgezet moeten worden
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:51:24 #86
5428 crew  miss_sly
pi_220716164
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat mag alhoewel het niets met respect te maken heeft, ook al voel je dat zo. Rationeel/emotioneel.

Overigens bekladders gewoon ¤10.000 boete geven
Mensen kunnen gewoon voor zichzelf bepalen of ze dit uit een gevoel van respect doen.

Dit was het verder wel, ik ga niet meer reageren op je. Laat mensen lekker in hun waarde.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:52:56 #87
5428 crew  miss_sly
pi_220716175
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:43 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Die rechter knul in het zwart ziet er niet echt uit alsof hij er nu zo fanatiek achterstaat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 20:53:22 #88
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220716180
Jeetje wat een valse taptoe daar in Drenthe
  maandag 4 mei 2026 @ 20:53:29 #89
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220716183
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Die rechter knul in het zwart ziet er niet echt uit alsof hij er nu zo fanatiek achterstaat.
Dat doet cannabis met je
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 20:54:08 #90
5428 crew  miss_sly
pi_220716188
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 20:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat doet cannabis met je
Is dat zo? Ach ja, hij wordt vanzelf ouder en wijzer, hoop je dan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')